Koncerno „Achemos grupė“ valdoma didžiausia Klaipėdos uosto krovos bendrovė „Klasco“ (Klaipėdos jūrų krovinių kompanija) atleido generalinį direktorių Vytautą Štumbergą, ketvirtadienį pranešė portalas ve.lt.
Beveik prieš tris savaites į Ukrainą išvykęs bandomasis „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) traukinys su kroviniais naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį turėtų sugrįžti į Lietuvą.
Trečiadienį Klaipėdoje, prie Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO), grupelė žmonių piketavo palaikydami Jonavoje vykstantį „Achemos“ įmonės darbuotojų streiką bei jų reikalavimus. Lietuvos maistininkų profesinės sąjungos pirmininkas Raimondas Tamošauskas teigia, kad piketas pavyko ir jame dalyvavo skirtingų organizacijų darbuotojai.
Dešimtmečiais ugdytas Klaipėdos uosto konkurencingumas menksta ir gali būti prarastas kartu su šimtais darbo vietų. Tai kelia nerimą uoste veikiančių didžiųjų bendrovių vadovams.
Bendrojo Klaipėdos miesto plano tvirtinimas bei su juo susijusios Žiemos uosto „susigrąžinimo“ iniciatyvos sustiprino įtampą tarp savivaldybės ir uosto. Prie uosto tvoros naujai statomi ir – pagal bendrojo plano numatytus pokyčius – planuojami gyvenamieji namai tampa iš anksto prognozuojamais konfliktų židiniais. Apie tai, kaip šią situaciją vertina uosto krovos kompanijos, dienraštis paklausė Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos KLASCO vadovo Vytauto Štumbergo.
Klaipėdiečiai užfiksavo, kad įmonės „Klasco“ teritorijoje nebeliko nuo sovietmečio laikų stovėjusios tvoros. Džiaugiamasi, kad gyventojams atsiveria dar viena erdvė į uosto teritoriją.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija KLASCO kartu su „Vitės bendruomenės“ asociacija suorganizavo poilsinę-pažintinę išvyką, skirtą Vitės bendruomenės senjorams. Rugpjūčio 25–27 dienomis vykusioje kelionėje į Druskininkus dalyvavo 37 senjorai ir septyni juos lydintys asmenys.
Mažindama birių krovinių poveikį aplinkos orui, rietuvėms formuoti Klaipėdos jūrų krovinių kompanija KLASCO įsigijo naują transporterį su rotaciniu magnetu bei vandens purkštukais, neleidžiančiais kroviniui dulkėti krovos metu. KLASCO pirmoji ir vienintelė iš uosto krovos bendrovių naudoja tokio tipo transporterius, kurių šiuo metu įmonėje veikia jau du. Naujasis transporteris bendrovei kainavo 220 tūkst. eurų.
Laikinai bendrovės "Klasco" generalinio direktoriaus pareigas einantis Vytautas Štumbergas susitiko su Klaipėdos meru Vytautu Grubliausku. Vizito metu aptartos miestiečiams aktualios problemos, paaiškėjo ir tolesnis Locmanų namo likimas.