Vilniaus miesto savivaldybė siūlo didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą mieste. Naujais sostinės valdžios užmojais antradienį socialiniame tinkle „Facebook“ pasipiktino savivaldybės tarybos narys Vydūnas Sadauskas.
Klaipėdoje siūloma koreguoti automobilių stovėjimo zonų ribas, dėl to dalyje uostamiesčio paslauga brangtų, tačiau kartu ketinama numatyti nemokamas dvi valandas vairuotojams pietų metu.
Nuo gegužės 1-osios, trečiadienio, klaipėdiečiams ir miesto svečiams, automobiliais atvažiavusiems į pajūrį, teks susimokėti už jų stovėjimą. Prie paplūdimių įrengti parkomatai jau ims veikti visam vasaros sezonui.
Klaipėdoje jau ne vieną dešimtmetį trunka diskusijos, kaip atgaivinti senamiestį. Įvairių kadencijų politikai siūlė neįtikėtinų būdų – svajota apie tramvajų, siūlyta dalį senamiesčio uždengti kupolu, o kojas klaipantį grindinį panaikinti. Norėta senamiestyje įrengti pramogų parką ir leisti per pietus statyti mašinas nemokamai.
Net nedidelis mokestis už automobilių statymą nėra malonus. Apie tai ypač dažnai kalba klaipėdiečiai, gyvenantys netoli ribos, kur baigiasi apmokestinama zona. Dažnai gyventojų nuomonės tuo pačiu klausimu nesutampa.
Panevėžyje nuo kovo planuojama įvesti dvi automobilių stovėjimo rinkliavos zonas, centrinėje miesto dalyje automobilį statyti kainuotų dvigubai brangiau.
Nuo sekmadienio Vilniuje ilgėja vietinės rinkliavos – „baudos“ už nesumokėtą automobilių stovėjimą apmokėjimo terminas: ją bus galima sumokėti nebe per tris paras, o per savaitę.
Kai kurių klaipėdiečių vairavimo ypatumai gali priminti Rusijos gilumą – miestiečiai automobilius palieka taip įžūliai, kad stringa eismas visame senamiestyje.