Pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su paskutiniu 2022-ųjų ketvirčiu, kelionės benzininiais lengvaisiais automobiliais atpigo 11,1 proc., o dyzeliniais – 16,4 proc., pirmadienį pranešė Lietuvos energetikos agentūra (LEA).
Vidutinė benzino kaina Lietuvoje per savaitę padidėjo vienu centu, o dyzelinis kuras atpigo trimis centais, rodo ketvirtadienį Lietuvos energetikos agentūros (LEA) paskelbta degalų kainų pokyčių apžvalga.
Vidutinės benzino ir dyzelinio kuro kainos Lietuvoje per savaitę padidėjo trimis centais, tačiau degalai čia išlieka pigiausi Baltijos šalyse, penktadienį pranešė Lietuvos energetikos agentūra (LEA).
Jau kurį laiką skaičiai degalinių švieslentėse džiugina vairuotojus. Litras benzino Lietuvoje pastaruoju metu kainuoja vidutiniškai apie 1,50 euro, dyzelino – 1,66 euro, pasakojama LNK reportaže.
Nekyla dvejonių, kad ilgą laiką nuo komercinio transporto neatsiejami dyzeliniai varikliai nugrims į užmarštį, o juos pakeis naujo tipo elektrinės. Tačiau verslininkams ekologiškas automobilis turi būti ekonomiškai pagrįstas pasirinkimas.
Šiąnakt, apie 1 val., Kauno rajone, Jonučiuose įsikūrusios bendrovės, teikiančios krovinių pervežimo paslaugas, direktorius sulaikė du įtariamuosius, įsisukusius į jo įmonės vilkikų kuro bakus. Išsikvietus policiją paaiškėjo, kad nepaisant jauno amžiaus, tai – vagys su patirtimi. Ir, kad atvykėliai iš kaimyninio Prienų rajono Kaune ne tik apiplėšinėja prostitutėmis dirbančias ukrainietes, bet ir vagia naktimis dyzelinį kurą.
Jungtinė Karalystė iki 2030 metų, dešimtmečiu anksčiau nei buvo įsipareigojusi, uždraus naujų benzinu ir dyzelinu varomų automobilių pardavimą, antradienį pareiškė ministras pirmininkas Borisas Johnsonas.
Trečiadienį Kauno rajone, Karmėlavos miestelyje, apvirtus vilkikui iš jo cisternos pasipylė degalai. Kadangi išbėgti spėjo nedidelis kiekis dyzelino, žala gamtai – nedidelė.
Klaipėdos jūrų uostas antradienį po pietų pranešė baigęs sekmadienį pastebėtų teršalų likvidavimo darbus – surinkta apie 140 kubinių metrų užteršto vandens.
Dyzelinis automobilis su įdiegtomis ir tinkamai veikiančiomis išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemomis, palyginti su benzinu varomu automobiliu, yra ne tik taupesnis, bet ir nenusileidžia ekologiniais rodikliais, o CO2 emisija yra mažesnė. Tai patvirtino Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkų atliktas tyrimas.