Vilnius pradeda įgyvendinti bandomąjį projektą, kurio metu vienoje iš sostinės gatvių bus bandoma sumažinti triukšmą ir oro taršą. Planuojama, kad pasiteisinusios priemonės vėliau bus pritaikomos ir kitose miesto gatvėse.
Vilniuje 1000-čiui gyventojų tenka po daugiau nei 400 automobilių. Ir tai didesni skaičiai nei Europos didmiesčiuose – Berlyne ar Londone. Eismo ekspertai aiškina, kad tokie skaičiai nedžiugina – įspėja apie dar didesnes problemas, praneša LNK.
„Vilniaus planas“ sukurtoje aplikacijoje atvaizduojamos visos eismo organizavimo priemonės, tarp kurių daugiau nei 1 400 km Vilniaus miesto gatvių (horizontaliojo ženklinimo) elementų ir daugiau nei 60 tūkst. vertikaliojo kelio ženklų. Po metų trukusių darbų Vilniaus savivaldybės darbuotojams sukurta aplikacija leidžia įvertinti visas mieste esančias eismo organizavimo priemones – nuo kelio ženklų iki lėtėjimo kalnelių.
Pilaitės rajone startuoja antrasis požeminės pėsčiųjų perėjos statybų etapas ties Vydūno ir V. Pociūno gatvėmis, po kurio gyventojai galės jaustis dar saugiau, o judrų Pilaitės prospektą kirsti tiesiog po žeme, nelėtinant eismo.
Didžiųjų miestų savivaldybės rengiasi nuo 2020 metų pradžios sankryžose atsisakyti lentelių su žaliomis dešiniojo posūkio rodyklėmis, tačiau didelės naudos iš tokio sprendimo nesitiki.
Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovei „Eurovia Lietuva“ teisme apskundus Vilniaus eismo saugumo priemonių įrengimo konkursą, kyla rizika, kad projektas laiku nebus įgyvendintas.
Nuo šeštadienio Vilniaus žiedinių sankryžų ženklinimas bus aiškesnis. Specialistų teigimu, dėl to automobilių srautai turėtų judėti greičiau, turėtų mažėti avarinių situacijų, trikdžių, žiedai taps saugesni pėstiesiems.