Pirmasis, vos kelių centimetrų storio, sniegas antradienio rytą vairuotojus įkalino neįtikėtino ilgio spūstyse. Kai kam kelionė į uostamiestį iš Klaipėdos rajono truko net dvi valandas.
Uostamiestis jau ruošiasi žiemos sezonui, kuris oficialiai prasidės lapkričio 1-ąją. Klaipėdos savivaldybės atstovai jau kalbėjosi su rangovais dėl probleminių vietų valymo, druskos pirkimo, technikos paruošimo. O iki sezono pradžios bus tebevykdomi rudeniniai darbai – genimi medžiai, dažniau valomos gatvės ir šaligatviai, persodinamos gėlės.
Didžiausia Vakarų Lietuvoje keleivinio transporto bendrovė UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP), kurio 100 procentų akcijų priklauso Klaipėdos miesto savivaldybei, pastaraisiais metais vykdo vis daugiau su keleivių vežimu nesusijusių veiklų. Ir tai ne kažkieno asmeninė užgaida, o jau daugiau nei dešimtmetį ne vienos miesto valdžios brandintas planas: Klaipėdai trūksta savivaldybės kontroliuojamos įmonės, kuri galėtų teikti gatvių valymo, miesto erdvių priežiūros ar atliekų išvežimo paslaugas.
Klaipėdos gatves valantys rangovai pabrėžia, kad pastatyti gyventojų automobiliai trukdo išvalyti užpustytas gatves. Siekiant išspręsti šią problemą, daugiabučių namų gyventojų bus prašoma mašinas palikti kitur.
Nuo ketvirtadienio Klaipėdą užklupęs gausus sniegas ir šaltis uostamiesčio gatves sukaustė ledo luitais, kuriuos ištirpdyti nepadeda nei šimtai tonų išbarstytos druskos, nei gatvių valymas be sustojimo. Pirmadienį į pasitarimą uostamiesčio gatvių valytojus sukvietęs Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas prašė kelininkų imtis visų įmanomų priemonių, kad situacija būtų gerinama kuo sparčiau ir tuo pačiu ragino klaipėdiečius kiek įmanoma apriboti keliones savo transportu, važiuoti lėčiau, o miesto gatvėse ir kiemuose būti itin atsargiems.
Juokeliai apie netikėtai žiemos užkluptus kelininkus, panašu, kad yra atremti. Kelininkai vien per pirmąsias 20 val. snygio valandų Kauno gatvėse išbarstė 500 tonų smėlio ir druskos mišinio.
Kylant nesibaigiančioms diskusijoms dėl slidžių gatvių, miesto vadovas Vytautas Grubliauskas pirmadienį sukvietė į susitikimą gatves valančių bendrovių atsakingus asmenis.
UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP), teikiantis Klaipėdos miesto gatvių šlavimo paslaugas, prašo uostamiesčio vairuotojų būti atidesniems ir atliekant lenkimo manevrą tinkamai įvertinti eismo sąlygas, mat neretai pagrindinėmis miesto gatvėmis viena paskui kitą lėtai važiuoja iškart net trys šlavimo mašinos.
Pirmadienio rytą Kauno gatvėse, o ir visos Lietuvos keliuose eismo sąlygos buvo sudėtingos. Situacija ne iš paprastųjų ir įdienojus. Miesto gatves prižiūrinti „Kauno švara“ pakomentavo, ko galima tikėtis artimiausiu metu.