Nedidelės gyvenamųjų namų bendruomenės suka galvas, kaip sutramdyti greičio mėgėjus. Kai kurie gyventojai auklėja agresyvius vairuotojus socialiniuose tinkluose, o kai kam šovė mintis imtis socialinės reklamos.
Visoje Lietuvoje kelininkai per vasarą imasi didžiausių kelių remontų, dėl to atsiranda greičio apribojimai, keičiasi eismo juostos, o keliuose dirba ir darbininkai, ir sunkioji technika.
Kelių direkcija kuria planus, kaip suvaldyti greičio viršytojus. Tiesa, galbūt naujų greičio matuoklių ir nestatys, tačiau perėjų ir vadinamųjų „gulinčių policininkų“ bus daugiau. Saugaus eismo ekspertai įsitikinę, kad prevencija kelių erelių nepažabos.
Žuvusių keliuose pernai padaugėjo trečdaliu, tačiau už saugumą keliuose atsakingos institucijos neapsisprendžia, kaip tai suvaldyti. Viena ministerija siūlo didinti baudas ir dažniau atimti vairuotojo pažymėjimą, kita – abejoja, ar tai padės. Niekas tiksliai neatsako, kaip pažaboti piktybiškiausius kelių erelius. Tai specialistai pakomentavo LNK žiniose.
Vidaus reikalų ministerijos planai, kaip tramdyti etatinius erelius ir pažeidėjus keliuose, sukėlė aršias diskusijas, ar tikrai reikia grįžti prie esą sovietinių metodų – baudos balų sistemos. Tačiau šį savaitgalį vykęs tarptautinis reidas parodė, kad lietuviai ne tik nepaiso leistino greičio, bet ir toliau prie vairo sėda girti. Kas sutramdys kelių erelius bei girtas giltines prie vairo, apie tai LNK žurnalistas kalbėjosi su žurnalo „Auto Bild“ Lietuva“ vyriausiuoju redaktoriumi Vitoldu Miliumi.
Austrijos kelių policija neslepia, kad kelių erelių jie neįveikia. Kelių chuliganams skrieti didesniu nei 200 km/val. greičiu – vos ne kasdienybė. Būtent už tokius pažeidimus vietos valdžia nori bausti griežčiau. Tokie kelio skrajūnai nebeteks transporto priemonės, pasakojama LNK reportaže.
Vienos kelionės metu nuo Dainavos mikrorajono link turgavietės prie Kauno pilies ir atgal šeštadienį važiavęs kaunietis vaizdo registratoriumi užfiksavo tris vairuotojus-pažeidėjus. Vyras neslepia, išvydus tokią situaciją miesto gatvėse, viltis pažaboti kelių erelius atrodo tampanti neįmanoma – jų negąsdina net žinojimas, kad kur nors gali papulti „į nasrus“ trikojui greičio matuokliui.
Nors daugelis jaunų pareigūnų skundžiasi dėl darbo pavojų ir neproporcingai mažų atlyginimų, norinčiųjų tapti angelais sargais netrūksta. Viena tokių – 21-erių kaunietė Laura Žemaitytė. Tiesa, kai kurie merginos pasisakymai kelia nerimą: ji su automobiliu ,,piešia saulutes“, mėgsta viršyti greitį, pusmetį važinėjo be veidrodėlio, o dabar LNK laidoje pretenduoja tapti blogiausia Lietuvos vairuotoja.