Šią savaitę Klaipėdos miesto savivaldybei priklausanti UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ išsiuntė pranešimus savo partneriams, informuodama, jog bendrovės pavadinimas pakeistas į UAB „Klaipėdos paslaugos“.
Klaipėdoje yra virš 90 veikiančių šviesoforų. Kaip paprasti vartotojai mes kasdien naudojamės jais net nesusimąstydami, jog tai sudėtingi elektronikos prikimšti įrenginiai, kuriuos parinkti, pastatyti, suderinti, valdyti reikia ir specifinių žinių, ir ne vienos profesijos atstovų.
Daugiau nei dešimtmetį Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA) organizuoja kasmetinius „Atsakingo verslo apdovanojimus“, kurių tikslas – įvertinti ir pagerbti bendroves, praėjusiais metais padariusias didžiausią pažangą įmonių socialinės atsakomybės srityse.
Nors Minijos, Pilies, Naujojoje Uosto gatvėse dar vyksta naujų šviesoforų įrengimo ir derinimo darbai, vairuotojai jau nekantrauja: kada šioje trasoje pradės veikti ilgai laukta žalioji banga. Socialiniuose tinkluose reiškiamos pastabos, esą prie šviesoforų nematyti jokių kamerų, tai kaip bus stebimi automobilių srautai?
Kai iki Lietuvos nepriklausomybės paskelbimo buvo likę dar metai, Klaipėdoje įvyko incidentas, apie kurį žinia nuvilnijo per visą Sovietų Sąjungą. Negirdėtas dalykas – Klaipėdos autobusų parko vairuotojai surengė antrą streiką per dvejus metus, iškėlė reikalavimus administracijai. Streiko aktyvistams KGB jau buvo „rezervavusi“ vietas Černobylyje.
Didžiausia Vakarų Lietuvoje keleivinio transporto bendrovė UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP), kurio 100 procentų akcijų priklauso Klaipėdos miesto savivaldybei, pastaraisiais metais vykdo vis daugiau su keleivių vežimu nesusijusių veiklų. Ir tai ne kažkieno asmeninė užgaida, o jau daugiau nei dešimtmetį ne vienos miesto valdžios brandintas planas: Klaipėdai trūksta savivaldybės kontroliuojamos įmonės, kuri galėtų teikti gatvių valymo, miesto erdvių priežiūros ar atliekų išvežimo paslaugas.
Ekonomikos ir inovacijų ministerija kartu su Viešųjų pirkimų tarnyba išrinko ir paskelbė 2022 m. geriausiai ir profesionaliausiai organizuotus pirkimus. Tarp prizininkų – ir UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP). Uostamiesčio bendrovės elektra varomų autobusų veiklos nuomos pirkimas pripažintas nugalėtoju inovatyviausių pirkimų kategorijoje už pritaikytą naują „sutarties iki rakto“ principą perkant keleivių transporto nuomą.
Praėjusią savaitę Klaipėdoje su darbiniu vizitu lankėsi Lietuvos respublikos susisiekimo ministerijos delegacija. Vienas iš pasirinktų viešnagės tikslų – susipažinti su uostamiesčio savivaldybei priklausančios bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) inovacijomis bei aktualijomis.
Klaipėda žengė dar vieną didelį žingsnį link švaresnio oro ir klimato kaitos mažinimo. Iki šiol iškastiniu kuru – gamtinėmis dujomis – varomi UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP) autobusai nuo lapkričio 1 dienos naudoja aplinkai draugišką kurą – biometaną.
Miesto gatves, šaligatvius ir dviračių takus valys ne trys bendrovės, o viena. Pagrindinis tokio sprendimo motyvas – savivaldybės įmonę lengviau kontroliuoti ir priversti reaguoti į kritiką.