Siekiant sumažinti vilkikų eiles pasienyje su Baltarusija ir Rusijos Kaliningrado sritimi, ypač prieš artėjančias žiemos šventes, Vyriausybė nutarė įpareigoti jų vairuotojus sienos kirtimui registruotis iš anksto.
Automobilius eksportuojančiai Vilniaus įmonei „Biovarda“, kuriai rugpjūtį muitinė skyrė beveik 14 mln. eurų baudą už tarptautinių sankcijų pažeidimą, gresia bankrotas, jos vilkikių skaičius mažėja, tačiau jis auga kitoje jos vadovo įkurtoje įmonėje, skelbia LRT radijas.
Muitinės kriminalinės tarnyba (MKT) kartu su Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) specialistais teigia nustatę ES sankcijų apėjimo schemą.
Šeštadienio rytą Medininkų ir Šalčininkų pasienio kontrolės postų palaukimo aikštelėse, eilėse stovėjo po 750 transporto priemonių, pranešė Pasienio kontrolės punkto direkcija. Jos skaičiavimu, Medininkų pasienio kontrolės punkte vilkikų vairuotojai eilėje gali laukti per 80 valandų, Šalčininkų – per 100 valandų.
Vilkikai, važiuojantys per Šalčininkų pasienio postą ir laukiantys kelkraštyje bei keliantys riziką eismo saugumui, nuo penktadienio nukreipiami laukti į kitą, mažiau judrų kelią.
Gėrimų gamintoja „Volfas Engelman“ nuo šiol savo produkciją visoje Lietuvoje pristato biometanu varomu vilkiku. Naujasis sunkvežimis kasdien keliauja iš Kauno į didžiųjų prekybos tinklų, esančių Panevėžyje ir Vilniuje, sandėlius, taip pat aptarnauja įmonės išorinius sandėlius. Pasak bendrovės pirkimų ir logistikos projektų vadovo Agniaus Grigaičio, įmonė vien per šiuos metus ketina apie 100 tonų sumažinti išmetamą CO2.