„Lintel“ įdarbins maždaug 200 klientų aptarnavimo specialistų

Veiklą plečianti informacijos telefonu paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“ iki šių metų pabaigos ketina įdarbinti maždaug 200 klientų aptarnavimo specialistų.

Bendrovės plėtrą lemia nuolat populiarėjančios klientų aptarnavimo telefonu paslaugos, kurių apimtys per vien praėjusius metus augo daugiau nei penktadaliu.

TEO LT, AB įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, spartesnę bendrovės plėtrą skatintų atitinkamas šalies Vyriausybės požiūris į pelną reinvestuojančius darbdavius į darbo vietų kūrimą.

„Šiuo metu dėmesio sulaukia tik į Lietuvą ateinančios užsienio įmonės, besinaudojančios iš mokesčių mokėtojų kišenės finansuojamomis lengvatomis ir šalies įmonių parengtais specialistais“, - teigė R. Šeris.

Moderniai įrengtuose „Lintel“ kontaktų centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Radviliškyje įdarbintiems specialistams bus suteikiami klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo, konfliktų valdymo mokymai.

Praėjusiais metais „Lintel“ laimėjo „Rytų skirstomųjų tinklų“ bei „Lietuvos energijos“ skelbtus konkursus klientų skambučių aptarnavimo paslaugoms teikti. Bendrovė klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugas teikia ir tokioms didžiausioms šalies įmonėms kaip TEO, „Omnitel“, „Tele2“, „Maxima LT“ bei kitoms.

Šiuo metu bendrovėje dirba daugiau nei 900 darbuotojų, kurie praėjusiais metais atsiliepė į 13,5 milijonų skambučių. „Lintel“ pajamos 2009 metais sudarė 41,8 mln. litų – 6 proc. daugiau nei per 2008 metus, kai jos siekė 39,5 mln. litų. Vien pajamos iš kontaktų centrų paslaugų per praėjusius metus išaugo 21 proc. iki 29,4 mln. litų.


Šiame straipsnyje: linteldarbas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių