Ar „YouTube“ ir „Facebook“ ryja jūsų tinklo duomenis?

Tinklų tiekėjo „Network Box“ šių metų liepos - lapkričio mėnesio duomenys parodė, jog „YouTube“ ir „Facebook“ turi didžiulę įtaką kompanijų tinklams.

Apklausiant 19 milijardų URL adresų, kuriuos aplankė 30.000 galutinių vartotojų, esančių kompanijos vartotojų bazėje, parodė, jog populiariausia paraiška yra „YouTube“, kuri pritraukė net 7,8 proc. viso tinklo duomenų, praneša itzinios.lt. Tik šiek tiek atsiliko „Facebook“ (4,4 proc.), „Yahoo“ paveikslėlių paieška „Yimg“ (2,8 proc.) ir „Google“ (2,7 proc.).

Šie skaičiai yra bendra kompanijos srauto suma, todėl šios svetainės atskirose kompanijose gali skirtis. Tačiau įspūdinga tai, jog ne verslo internetinės svetainės sudaro 21,5 proc. viso tinklo duomenų. Kompanija išmatavo ir srauto apimtis ir nustatė, jog lentelė yra labai panaši, tik „YouTube“ iškrito iš penkių populiariausių svetainių sąrašo.

Tai rodo, jog palyginus nedidelis apsilankymų „Google“ videomedžiagos svetainėje skaičius suvartoja didelį srauto pajėgumą. „Kompanijos turi žinoti, jog jų vartotojai darbe naudoja „Facebook“. Jie turėtų naudoti sistemas, kurios užtikrintų geriausią kompanijos išteklių naudojimą, - teigė „Network Box“ vadovas Simon Heron. – Tai daugiau, nei tik technologinė problema. Tai susiję su darbuotojų valdymu“.

Simon Heron pabrėžė, kad vis dėl to didelė srauto dalis buvo teisėta ir kompanijos gali netgi gauti naudos iš kai kurio nelegalaus srauto. Ar socialiniai tinklai gali sukurti verslą? Niekas nežino, tačiau kai kuriais atvejais atsakymas gali būti ir teigiamas. Žinoma, „YouTube“ taip pat reikalauja didelės į verslą orientuoto turinio apimties.


Šiame straipsnyje: YoutubeFacebook

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių