Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos

  • Teksto dydis:

Šį savaitgalį Kauno Santakos slėnyje vykusiose kūrėjų žaidynėse „Hacker Games“ per 300 jaunųjų talentų sugeneravo 49 inovatyvius prototipus, iš kurių net 12 buvo pripažinti geriausiais ir gavo tolimesnio jų vystymo paskatinimą.

11-ajame hakatone komandos varžėsi net keturiose kategorijose – programinės įrangos, techninės įrangos, žaidimų ir sveikatos inovacijų.

Programinės įrangos takelyje geriausią produktą pristatė ir jungtinį bendrovių „TeleSoftas“ ir „Tesonet“ įsteigtą 800 Eur prizą laimėjo komanda „ARTB“. Komanda pristatė naują skaitmeninę meno formą – grafičius internete. Iš net 3 jų pristatytų idėjų, teisėjų akį patraukė reklaminis skydelis, siekiantis būti pamatytas visame pasaulyje. Šiems dalyviams ypač pasisekė, papildomai jie buvo pripažinti geriausią socialinę inovaciją pasiūliusia komanda ir už tai gavo bilietus į socialinių inovacijų kūrimo stovyklą „ChangeMakers’ON“.

„Džiaugiamės galėdami prisidėti prie iniciatyvos, kuri skatina žmonių įsitraukimą, nes kai jis yra, gali gimti pačios genialiausios idėjos. Visos renginyje dalyvavusios komandos ir jų idėjos įrodo, kad šiandien technologijų potencialas yra didžiulis – realiems pokyčiams pasiekti reikia tik pasitikėti vieni kitais“, – kalbėjo vienos iš pagrindinių rėmėjų, bendrovės „TeleSoftas“ įkūrėjas ir vadovas Algirdas Stonys.

Žaidimų kūrimo takelyje pirmąją vietą užėmė ir mobiliųjų žaidimų kūrėjo „Game Insight“ įsteigtą 1000 Eur vertės industrinę kelionę laimėjo komanda „Interesting arena“, sukūrusi naują „Pac Man“ žaidimo versiją. Jie taip pat dovanų gavo ir specialų žaidimų parodos „Game On“ organizatorių įsteigtą prizą – galimybę nemokamai prisistatyti savo stende jų konferencijoje. Tuo tarpu komanda „The Fox“, sukūrusi izometrinio galvosūkio principu paremtą žaidimą, liko antra ir nuskynė kompanijų „TeleSoftas“ ir „Tesonet“ įsteigtą 600 Eur prizą.

„Džiaugiamės galėdami prisidėti prie startuolių kultūros skatinimo Lietuvoje. Tikimės, kad hakatono metu gimusios idėjos bus plėtojamos ir toliau. Nesvarbu, ar kuri programas, techninę įrangą ar esi žaidimų kūrimo entuziastas, taisyklės visiems tos pačios: turėti viziją ir atkakliai siekti ją įgyvendinti. Šio hakatono dalyviams ambicijų tikrai netrūksta, tad nekantraujame pamatyti sėkmingai rinkoje gyvuojančius produktus, kurių idėjos gimė „Hacker Games“ metu“, – kalbėjo vienos iš pagrindinių rėmėjų, bendrovės „Tesonet” vienas iš įkūrėjų Eimantas Sabaliauskas.

„TwocanPlay“ komandą už 80-ųjų metų stiliumi sukurtą Arkados žaidimų simuliatorių žaidimų parodos „Game On“ organizatoriai pradžiugino dviem VIP bilietais į savo konferenciją. O už geriausią žaidimų platformoje „Unity” sukurtą žaidimą metinę jų narystę laimėjo komanda „Just Another Escape Game”, sukūrusi 3D išsigelbėjimo žaidimą, paremtą keliavimu laiku.

Techninės įrangos takelyje stipriausia tapo komanda „Gold Digger“, pristačiusi pažengusį aukso detektorių su kamera. Jiems buvo įteiktas bendrovių „TeleSoftas“ ir „Tesonet“ piniginis 600 Eur prizas.

Ties šiais takeliais prizų lietus nesibaigė, nes 1000 Eur prizą įsteigusius partnerius, atsiliepimų apie elektronines parduotuves bendrovę „Trustpilot“ sužavėjo net dvi jų pateiktą užduotį kovoti su netikromis naujienomis išsprendusios komandos, todėl „ReviewAI“ ir „Trustum“ pasidalino po 500 Eur.

Komandos „Vibrovision” sukurtas prietaisas, padedantis akliesiems orientuotis aplinkoje, Kauno technologijos universiteto buvo pripažintas perspektyviausiu išradimu ir už tai apdovanotas 500 Eur prizu.

„VibroVision“ nariai, vos per dvi dienas iki prototipo lygmens, išvystė techniškai sudėtingą įrenginį – tai rodo pačios komandos sutelktumą ir problemos išmanymą. Sukurtas prietaisas turi didelį tolimesnio vystymo potencialią, kadangi sprendžia itin aktualias aklųjų bendruomenės problemas. Tikime, kad turėdami daugiau laiko resursų bei pasitelkdami akademinės bendruomenės pagalbą, komandos nariai tobulins hakatono metu sukurtą prototipą”, – sakė KTU Startup Space atstovas, verslo vystymo specialistas Tomas Proscevičius.

Sveikatos inovacijų takelyje geriausia buvo pripažinta platformą insulto gydymui, naudojant kineziterapinius metodus virtualioje realybėje, pristačiusi komanda „StrokeBGone“. Jai atiteko Inovatyvios medicinos draugijos įsteigtas 1000 Eur prizas ir galimybė dalyvauti dviejų dienų trukmės „Life Sciences Entrepreneurship“ meistriškumo klasėse, o antraisiais tapo autizmą ar depresiją su akių sekimo prietaisu nustatantys komandos „Oculodiagnostics“ nariai ir namo išsinešė 400 Eur prizą.

Kūrybiškiausia komanda už ergonomišką nugaros skausmų padedančią išvengti kėdę pripažinta komanda „Scarlet”, kuriai atiteko internetinių sprendimų įmonės „Adeo Web“ įsteigtas prizas – lėktuvo bilietai pasirinkta kryptimi Europoje.

11-ieji „Hacker Games” pasižymėjo ne tik rekordiniu dalyvių ir sukurtų projektų skaičiumi, bet jų kokybe bei perspektyvumu. Ypatingai daug dėmesio sulaukė ir teisėjus savo išradimais nudžiugino sveikatos inovacijų takelio dalyviai, todėl svarstoma apie jo tęstinumą. Iš viso Kaune buvo pristatyti 49 projektai. Iš jų 17 programinės įrangos, 17 žaidimų, 7 techninės įrangos prietaisai bei 8 sveikatos sprendimų takelio projektai.

VšĮ „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos komanda „Startup Lithuania” per metus organizuoja ketverius „Hacker Games“ renginius. Jau trečią kartą „Hacker Games“ organizuojami kartu su KTU „Startup Space“ startuolių inkubatoriumi. Šių renginių tikslas – suburti įvairiausiomis technologijomis besidominčius ir technologijų srityje dirbančius profesionalus ir skatinti naujų technologinių sprendimų kūrimą. Artimiausias hakatonas šį pavasarį vyks Vilniuje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ieva

Ieva portretas
Pone "idomu", Jūs visai neturite fantazijos - kaip tada skaitytumėte grožinę literatūrą, kur kiekviena metafora Jus išmuštų iš pusiausvyros? Bet šiaip labai malonu, kad stengiatės palaikyti tvarką :))

idomu

idomu portretas
ar snkus buvo gimdymas? Kiek berniukų ir kiek mergaičių gimė? O jei rimtai tai idėjos negimsta, jos kyla ir tt Gimsta tik žmonės. Tai tiek pastebėjimų šiam kartui, nes po tokios antraštės neliko noro domėtis straipsnio turiniu.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių