Transportas prie įprastų grafikų negrįžta

Per pandemiją nemažai kauniečių dirbo namuose, todėl žymiai sumažėjo viešuoju transportu keliaujančių žmonių. Dabar ribojimai panaikinti, tačiau miesto autobusai ir troleibusai visu tempu dar nevažiuoja.

Miestiečiai pastebi, kad kai kurie Kauno viešojo transporto maršrutai neatkurti.

„Dažnai važiuoju viešuoju transportu ir matau, kad kai kuriuose maršrutuose piko valandomis važiuoja daug keleivių. Žmonės grūdasi, nes kito autobuso tektų laukti ilgai. Keista, yra daug keleivių, o grafikai nesutankinti. Be to, juk virusas dar neišnykęs, tad nelabai saugu važiuoti pilnais autobusais“, – nuomonę išsakė Kauno viešojo transporto keleivis Jurgis.

Jam antrino ir Elvyra. Moteris pasakojo, kad kasryt susiduria su keleivių gausa, bet didesnio troleibusų ar autobusų maršrutų pasirinkimo nėra. „Anksčiau daug dažniau važiuodavo. Suprantu, kad per pandemiją žmonių nebuvo, tai neapsimokėjo tuščiai važinėti. Juk kažkas iš namų dirbo, kiti į automobilius persėdo. Bet dabar ir mokiniai rytais važiuoja, ir mums vėl į darbus tenka važiuoti. Jei pavėlavai į vieną autobusą, kito gali tekti ilgai laukti“, – teigė kaunietė.

Jei pavėlavai į vieną autobusą, kito gali tekti ilgai laukti.

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius pripažino, kad pastaruosius dvejus metus Kauno gatvėmis važiuodavo gerokai mažiau viešojo transporto ir ne visi maršrutai atkurti.

„Griežčiausiu ribojimų laikotarpiu viešojo transporto kelionių skaičius sumažintas iki 20 proc. Šiuo metu viešojo transporto maršrutų skaičius beveik atitinka priešpandeminį laikotarpį. Neatnaujinti tik naktinių 13N, 14N ir 37N autobusų maršrutai. Artėjant vasaros sezonui viešojo transporto maršrutų skaičiaus nebus didinamas, kadangi paprastai dėl moksleivių atostogų šiuo laikotarpiu keleivių srautas ir taip sumažėja. Artėjant rudeniui analizuosime viešojo transporto srautus ir didinsime atskirų maršrutų reisų skaičių“, – nurodė specialistas.

Jis aiškino, kad šiuo metu keleivių srautai šiuo metu palaipsniui didėja, bet priešpandeminių apimčių pasiekti dar nepavyko. Lyginant 2019 ir 2022 m. balandžio mėnesio keleivių srautus, matoma, kad jie apie 12 proc. mažesni.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Katastrofa

Katastrofa portretas
Kauno gatvės užkimštos lengvaisiais automobiliais, oras užterštas ismetamosiomis dujomis, o visuomeninis transportas ribojamas. Naktimis deginamų šiukšlių smarvė, mieste nėra gryno oro. Degalų kainas reikia tol didinti, kol gatvėse neliks transporto kamščių.

Bronius

Bronius portretas
Tiesiog vargu ar maršrutai grįš į pandeminį laikotarpį, nes vairuotojų trūksta kadangi atlyginimų vairuotojams nekelia. Vairuotojai priversti dirbti viršvalandžius norint užsidirbti nors 950 eurus į rankas. Matomai tai grėsmė keleiviams, nes vairuotojai pervargę dėl nepakankamai atlyginimo, nes vairuotojų ir toliau trūks. Savivaldybė turi rasti lėšų indeksuojant 1 km. kainą ir numatant iš biudžeto lėšų atlyginimų pakėlimui.

Algis

Algis portretas
Ukrainieciams atidave autobusus uztai neliko Lietuvoj
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių