- Saulius Jurgėla
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Telekomunikacijų bendrovės "Bitė Lietuva" klientai kilusius klausimus visą gegužę galėjo aptarti bendraudami tiesiogiai su aukščiausiais įmonės vadovais, mat jie kurį laiką buvo tapę klientų aptarnavimo skyrių darbuotojais.
Bendrovės valdybos nariai ir departamentų vadovai klientų aptarnavimo salonuose tapo mokiniais. Gegužę jie aplankė visus šalyje esančius įmonės salonus. Telekomunikacijų bendrovės vadovai juose praleido po visą darbo dieną. Taip buvo stengiamasi iš arčiau susipažinti su klientų poreikiais ir gerinti aptarnavimo kokybę.
"Pasijutau kaip tikras mokinys, kolegos išsiuntė mane paimti visiems pietų – pasakojo penktadienį viename iš Kauno klientų aptarnavimo salonų padirbėjęs "Bitės" grupės direktorius ir valdybos pirmininkas Fredas Hrenchukas. – Man didžiausia problema yra kalbos barjeras. Į saloną užsuka labai daug žmonių – apie 35 per dieną, bet su dauguma jų negaliu pabendrauti, nes nemoku lietuviškai."
Tiesa, jis patikino su keletu žmonių vis dėlto pasikalbėjęs ir jau pastebėjęs keletą smulkmenų, kurias galima būtų pakeisti.
"Klausiame žmonių, ko jie pas mus ateina, kodėl tapo mūsų klientais, kas jiems patinka, kas – ne, kokių trūkumų mato mūsų veikloje ir t. t. Jau turiu maždaug 12 punktų sąrašą, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Pavyzdžiui, nedaug klientų žino, kad teikiame VoIP (Voice over IP – angl.) paslaugą. Taigi reikia ją daugiau pareklamuoti", – teigė "Bitės" grupės direktorius.
F.Hrenchuko sąraše atsirado punktas apie kai kurių paslaugų užsakymo ir atsisakymo supaprastinimą – esą didžiąją dalį paslaugų turėtų atlikti patys salonų darbuotojai nesikišant centriniam biurui. Tai gerokai sutrumpintų klientų aptarnavimo laiką.
"Problema su didelių įmonių valdymu yra tokia, kad vadovai nieko nežino apie klientų poreikius. Net jei kas nors pasako, ką reikėtų padaryti, tai per visus skyrių ir departamentų vadovus iki direktoriaus ta žinia keliauja kaip sugedusiu telefonu – ji ateina iškreipta. Norime to išvengti", – akcijos esmę dėstė F. Hrenchukas.
Jis žadėjo asmeniškai aplankyti visus bendrovės klientų aptarnavimo salonus, mat esą skirtinguose miestuose ryškėja ir skirtingi klientų poreikiai.
Tai patvirtino Klaipėdoje dirbusi "Bitės" grupės žmogiškųjų išteklių direktorė ir valdybos narė Ingrida Eilijošiūtė. Anot jos, uostamiestyje vertėtų stiprinti išankstinio mokėjimo paslaugas, mat daugelis lietuvių ir dažnai į Klaipėdą atvykstančių užsienio jūreivių naudojasi būtent jomis.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prabangus viešbutis – nuostolingas1
Pigių skrydžių bendrovė "Wizz Air" spalio pabaigoje pradės skraidinti iš Vilniaus į Tel Avivą. Skrydžiai vyks du kartus per savaitę. Anot Vilniaus oro uosto generalinio direktorius Gedimino Almanto, iki šiol skrydžiai į Tel Avivą buvo tik sezonin...
-
Būsto pardavimas šiemet auga
Per pirmą šių metų pusmetį dauguma į kredito unijų vadovus siūlytų žmonių reikiamų egzaminų neišlaikė. Lietuvos bankas pranešė, kad šiemet egzaminus laikė iš viso 20 žmonių, iš jų tik trys žinių patikras išlaikė. Bankas šiemet sure...
-
Surinktų akcizų keliams aukoti nenori
Finansų ir Susisiekimo ministerijoms susiginčijus dėl šios siūlymo nuo kitų metų padidinti finansavimą keliams iš degalų akcizo, premjeras Algirdas Butkevičius kol kas susilaiko nuo pažadų skirti daugiau lėšų keliams."Ateinančiais metais mes g...
-
Medų atpigintų gera vasara
Norintiems pasimėgauti šiųmečiu medumi už jį tenka mokėti daugiau nei pernai. Tai nulėmė vėlyvas pirmasis medunešis. Bitininkai kol kas nesiryžta prognozuoti, ar aukštos medaus kainos išsilaikys visą sezoną.Kol kas branguŠiuo metu medaus kaino...
-
Įmonių grąža sumenko trigubai
Per savaitę degalų kainos didžiausiuose degalinių tinkluose sumažėjo. 95 markės benzinas penktadienį "Lukoil" kainavo 4,52 lito, "Orlen" – 4,52 lito, "Statoil" – 4,54 lito, arba atitinkamai 5 centais, 8 centais ir 1 centu mažiau nei prieš savait...
-
KT sprendimas kai ką paliks tuščiomis
Netrukus bus pradėta atsiskaityti su bankrutavusio banko "Snoras" kreditoriais. Tačiau Konstituciniam Teismui (KT) paskelbus, kad valstybės institucijos turi prioritetą prieš kitus kreditorius, privatiems asmenims lieka nedaug šansų atgauti pinigus.Prie...
-
Atpigo dauguma grūdų
Per pirmą pusmetį buvo registruota 776 įmonių bankroto atvejai – 131 atveju (20 proc.) daugiau nei per tą patį 2012 m. laikotarpį, kaip rodo kreditų biuro "Creditinfo" duomenys. Neigiamas bankrotų statistikos tendencijas didžiąja dalimi lėmė ši...
-
Iš kaimų – paskui pinigus
Kol šalies valdžia kuria darbo grupes ir svarsto, kaip sumažinti vidinę gyventojų migraciją į didžiuosius miestus bei atgaivinti į ekonominę bedugnę riedančius regionus, kaimo vietovės toliau netenka tūkstančių gyventojų. Investicijų medžio...
-
Apribojo ūkininkų apetitą
Nuo kitų metų kovo didės tabako, o nuo balandžio – ir alkoholio akcizas. Skaičiuojama, kad puslitris alaus ir etilo alkoholio produktų brangs vidutiniškai apie 11 centų, vyno – apie 16 centų, pakelis cigarečių – apie 30 centų, pigiausių ciga...
-
Kiaulių maras: grėsmė iš pasienio nesitraukia
Lietuvos kiaulių augintojai neramiai stebi situaciją pasienyje su Baltarusija, kur užfiksuotas afrikinio kiaulių maro protrūkis. Pasak jų, šalies valdžia iki šiol ėmėsi tik parodomųjų saugos priemonių. Valdininkai tikina, kad situacija netrukus k...