Automobilių remontas – lyg spąstai

Naujus automobilius "Honda" įsigiję klaipėdiečiai pateko į savotiškus spąstus. Pasikeitus šių mašinų gamintojo atstovui Lietuvoje, pajūrio gyventojai automobilius garantinio remonto yra priversti gainioti per visą šalį – į Kauną arba Vilnių. Tačiau iššvaistytų  šimtų litrų degalų kainos niekas nesiruošia kompensuoti.

Naujus automobilius "Honda" įsigiję klaipėdiečiai pateko į savotiškus spąstus. Pasikeitus šių mašinų gamintojo atstovui Lietuvoje, pajūrio gyventojai automobilius garantinio remonto yra priversti gainioti per visą šalį – į Kauną arba Vilnių. Tačiau iššvaistytų  šimtų litrų degalų kainos niekas nesiruošia kompensuoti.

Tenka važiuoti ir dukart

Klaipėdietis Vytautas Jonaitis situaciją, į kurią pateko, vadina pirkėjo įvarymu į kampą.

"Jau pusmetis, kaip šių automobilių savininkai iš Klaipėdos dėl menkiausio gedimo turi važiuoti į Kauną arba Vilnių, nes Klaipėdoje nebegalima atlikti garantinio remonto. Suplyšo guma ar sugedo automobilio statymo sistemos daviklis, važiuok visą dieną per visą Lietuvą, kad suremontuotum. Tai juk – visiškas absurdas. Niekas išlaidų nekompensuoja, o už 200 litų aš Vilniaus net nepasieksiu", – tikino klaipėdietis.

Pirmą kartą mašinos savininkas į Kauną ar Vilnių važiuoja tik nustatyti defekto. O kad būtų padarytas remontas, jam teks atvažiuoti dar kartą, o gal ir du.

Vyras automobilį "Honda CRV" įsigijo išperkamosios nuomos būdu prieš dvejus metus.

"Tuo metu mano apsisprendimą pirkti tokį automobilį lėmė geros išperkamosios nuomos sąlygos ir tai, kad Klaipėdoje veikė servisas, kuris vykdė visą šių automobilių techninę priežiūrą ir garantinį remontą", – pabrėžė V.Jonaitis.

Tačiau sugedus guoliui, vyras šiame servise išgirdo tik apgailestavimą.

"Aš žinau šiuos meistrus, jiems priekaištų neturiu. Tačiau paaiškėjo, kad kai tik "Hondos" atstovais Baltijos šalims tapo estai, viskas pasikeitė. Toks jausmas, kad viskas daroma taip, kad tik niekas nepirktų automobilių "Honda". Mano keli bičiuliai turi šias mašinas ir jau galvoja, kaip jas parduoti ", – pasakojo vyras.

Prasibrovė iki Londono

Įpykęs, kad negali nedidelio remonto atlikti savame mieste, klaipėdietis parašė laišką įmonei "Honda Motor Europe Ltd. Estonian Branch".

Ši estų įmonė yra oficiali "Honda Motor" atstovė Baltijos šalyse. Prieš tai šių automobilių gamintojo atstovė Lietuvoje buvo Suomijos automobilių verslo bendrovės "Veho Group Oy" valdoma įmonė "Veho". Tačiau bendrovė sustabdė savo veiklą šioje srityje.

"Iš estų jokio atsakymo net negavau. Nesiteikia jie su manimi kalbėti. Parašiau laišką į Londone įsikūrusį "Honda Motor" centrinį biurą. Va, tik tuomet sulaukiau atsakymo iš estų", – tikino klaipėdietis V.Jonaitis.

Bijo prarasti garantiją

V.Jonaitis savo automobilį pirko klaipėdiečių ausiai gerai žinomos įmonės "Hondera" vietoje įsikūrusioje įmonėje "Bonum auto".

"Aš dėl to ir rinkausi "Hondą", o ne kitos markės automobilį. Neturiu jokių priekaištų šiam automobiliui, puiki tai mašina. O ir visi žinojo, kad "Honda" remontuojama Klaipėdoje. Juk niekas mūsų neperspėjo ir neinformavo, kad pasikeis kažkokios sąlygos", – retoriškai klausė klaipėdietis.

V.Jonaitis nuogąstavo, kad gali prarasti garantijas, jei savo automobilio techninę priežiūrą patikės ne gamintojo servisui.

"Tepalus pakeisti Klaipėdoje aš dar galiu, mūsų meistrams dar tai leidžiama, tačiau garantinio remonto estai neleidžia atlikti", – nustėręs pasakojo vyras.

"Honda Motor Europe Ltd." Estijos filialo Paslaugų departamento vadovas Kaupo Veegenas V.Jonaičiui laiške parašė, kad įmonė "Bonum auto" niekada nebuvo oficialus "Hondos" atstovas Klaipėdoje. Esą dar praėjusių metų viduryje sutartis dėl garantinio remonto ar techninės priežiūros su šia įmone buvo nutraukta.

"Abejingai konstatuota, kad jie apgailestauja dėl nepatogumų ir pasiūlė važiuoti į Kauną, į "Nissan" servisą. Na, gal jis arčiau nei Vilnius", – nusistebėjo V.Jonaitis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nata

Nata portretas
Prieš porą metų ta pati situacija buvo su Citroen. Užsidarė atstovybė Klaipėdoje. Servisas buvo tik Šiauliuose, Kaune ir Vilniuje. Ir važiavome dėl įvairių garantinių ir aptarnavimo remontų į Šiaulius, o ką daryti. Ir niekas apie tai straipsnio neparašė :)

To idomu

To idomu portretas
Ne tame esmė kiek dabar važinėja garantinių Hondų. Esmė tame, kad po poros metų garantinių Hondų tikrai gali nebūti nei vienos. Kam man mašina, jeigu kokiam grantiniam remontui reikės važiuoti į Vilnių ?

Enzzo

Enzzo portretas
Juk remontas yra tada kai normalus zmogus remontuoja ir tas kuris suvokia kad remontuoja ne menesiu o normalei kad vaziuotum kur nori !
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių