„Mano BŪSTO“ avarinė išgelbėjo į bėdą patekusį kačiuką

  • Teksto dydis:

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, kurių sulaukia „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Tačiau pasitaiko ir nekasdieniškų situacijų, kai tenka pamiršti profesinius įgūdžius ir gelbėti į bėdą patekusius augintinius.

Kaip ir kiekvieną dieną „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos darbuotojai skuba į įvairius iškvietimus ir saugo gyventojų turtą. Tačiau vieną šios žiemos pavakarę įmonės darbuotojams teko skubėti į kiek neįprastą situaciją.

Sėkminga operacija

Klaipėdos mieste „Mano BŪSTO“ avarinės darbuotojai gavo iškvietimą – namo gyventoja prašė išgelbėti ventiliacijos šachtoje užstrigusį kačiuką. Neretai avarinės tarnybos specialistams tenka vaduoti rūsiuose įstrigusius kačiukus, ventiliacijos šachtose atsidūrusius balandžius ar net gelbėti sužeistą gandrą, tad ir ši situacija reikalavo itin greito reagavimo.

„Gavome iškvietimą iš gyventojos, kad jos kačiukas iš penkto aukšto pabėgo per ventiliacijos šachtą ir yra ant stogo. Mes su komanda greitai sureagavome ir atvykome į įvykio vietą. Šeimininkė buvo labai sunerimusi ir tikino, kad girdi kačiuką ir kad jis prašosi pagalbos. Pradėję ieškoti kačiuko, radome jį pasislėpusį ir išsigandusį ventiliacijos šachtoje. Turėjome veikti greitai, kadangi oro temperatūra buvo žema, o kačiukas vis duodavo suprasti, kad jis jau labai nori namo. Kačiukas manęs nebijojo, kaip tik pamatęs mane bandė pats išsivaduoti. Buvo sunku, kadangi ši operacija vyko ant kopėčių, tačiau ištraukęs kačiuką perdaviau jį saugiai savo kolegai, o mums nespėjus nusileisti jo šeimininkė jau laukė savo augintinio su dideliu džiaugsmu“, – pasakojo „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos darbuotojas Pavelas Kudla.

Šią gelbėjimo operaciją stebėję klaipėdiečiai negailėjo gražių žodžių, o išgelbėto kačiuko šeimininkė džiaugėsi ir dėkojo „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos specialistams.

„Dažnai augintiniai yra tarsi mūsų pačių vaikai, todėl šioje situacijoje, manau, kad kiekvienas padėtų išgelbėti mylimą augintinį“, – dalijosi mintimis „Mano BŪSTO“ avarinės darbuotojas P. Kudla.

Užnešė iki durų

Ir tai – ne vienintelis kartas, kai „Mano BŪSTO“ specialistai ne tik pasirengę lokalizuoti avarijas, bet ir padėti nekasdieniškose situacijose. Vienas įsimintinesnių atvejų – pagalba neįgaliojo vežimėlyje sėdinčiam daugiabučio gyventojui.

Ne per seniausiai darbuotojai, atvykę šalinti gedimą, pirmame aukšte pamatė vežimėlyje sėdintį gyventoją, kuris negalėjo patekti į savo butą viršutiniame aukšte, nes neveikė liftas. „Mano BŪSTO“ vyrai, supratę situacijos beviltiškumą, nieko nelaukę užnešė gyventoją kartu su vežimėliu į reikiamą aukštą ir palydėjo iki pat durų.

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba į iškvietimus Klaipėdoje atvyksta vidutiniškai per 51 minutę. Vidutinis avarijos likvidavimo laikas nuo atvykimo iki darbų pabaigos – vos 30 minučių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių