- Jolita Budrytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Daugiabučiuose namuose, kuriuos prižiūri įmonių grupės „Mano Būstas“ administratoriai, gyvenantys klaipėdiečiai pirmieji gali įvertinti modernizuotų elektroninių paslaugų privalumus. Dėl naujovių prižiūrėtojus informacija apie gyventojų bėdas pasiekia greičiau, o į jas reaguojama dar operatyviau.
Prisijungti tapo paprasčiau
Įmonių grupei „Mano Būstas“ uostamiestyje priklauso keturi daugiabučių namų administratoriai „Danės būstas“, „Vėtrungės būstas“, „Jūros būstas“ ir „Klaipėdos būstas LT“.
„Žengėme į naują bendrovės vystimosi etapą – tobuliname elektronines paslaugas, sukūrėme mobiliąją programėlę. Siekiame, kad klientams būtų paprasčiau ir lengviau susisiekti su mumis, o į kilusias problemas galėtume reaguoti operatyviau“, – pabrėžė įmonių grupės „Mano Būsto“ generalinis direktorius Vytautas Turonis.
Jau kelerius metus įmonių grupei „Mano Būstas“ priklausančių administratorių klientai internetu gauna sąskaitas bei jų išklotines, bet kada prisijungę prie asmeninių paskyrų gali susipažinti su namo dokumentacija, balsavimų rezultatais, organizuojamomis ar anksčiau surengtomis apklausomis.
V.Turonis pabrėžė, kad modernizuota elektroninė erdvė gyventojams taps dar patogesnė. Klientams dabar dar lengviau prisijungti prie savų paskyrų. Čia gyventojai randa visą svarbiausią informaciją.
Pirmiausia jie mato sumą, kurią reikia sumokėti. Pasak V.Turonio, būtent šios informacijos dažniausiai žmonės ir užsuka pasižiūrėti į savo paskyrą. Tai parodė atlikta gyventojų poreikių analizė – ką jie pirmiausia tikisi rasti internetinėje namo administratoriaus svetainėje.
Be to, savo paskyroje klientai iš karto gali apmokėti pateiktą sąskaitą – yra sąsajos su bankais.
Ateitis – elektroninis balsavimas
Savo elektroninėje paskyroje apsilankę gyventojai gali dalyvauti apklausose, kurios bus organizuojamos įvairiais klausimais. Tikimasi, kad ateityje Vyriausybė patvirtins teisės aktus, kurie sudarys galimybę organizuoti balsavimus aktualiais namui klausimais elektroniniu būdu.
„Daugiabučių namų savininkų susirinkimuose, kuriuose priimami sprendimai dėl pastato ateities, dalis žmonių nedalyvauja, nes neturi galimybės, pavyzdžiui, dirba. Tikimės, kad balsavimas elektroniniu būdu bus prilygintas balsavimui raštu. Tada visiems išsakyti savo nuomonę būtų kur kas paprasčiau. Mums išgirsti, ko žmonės tikisi, taip pat norisi“, – pabrėžė generalinis direktorius.
Įmonių grupės „Mano būstas“ Daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys atkreipė dėmesį, kad dabar vos ne viskas yra internetinėje erdvėje, bet žmonės negali priimti sprendimo elektroniniu būdu.
„Tikiu, kad ateityje bus sudaryta tokia galimybė. Tada nereikės nešioti ilgų biuletenių, lankstyti ir mėtyti į pašto dėžutes. Be to, elektroninis balsavimas yra ir aiškesnis, ir skaidresnis“, – teigė vadovas.
Įmonių grupės „Mano būstas“ Klaipėdos regiono vadovė Vaida Žvikienė atkreipė dėmesį, kad sistema leidžia paprastai ir operatyviai surengti apklausas. Tam užtenka vos penkių minučių.
Tai ypač aktualu, administruojant daugiabučius namus, nes kiekvieno jų situacija labai skirtinga.
„Apklausas galima rengti ne tik atskiriems namams, bet ir laiptinėms ar net butams. Galima ir visiems klientams užduoti tą patį klausimą, išsiaiškinti poreikius, perspektyvas. Taip mes dar labiau priartėsime prie gyventojų. Geriau išsiaiškinsime jų poreikius, išgirsime. Lauksime ir pačių gyventojų siūlymų, ką reikėtų išspręsti, keisti name“, – pabrėžė vadovė.
Reaguoja į kiekvieną pranešimą
Dar vienas atnaujintas internetinės svetainės privalumas – susirašinėjimo laukelis. Jame žmonės tiesiogiai gali susisiekti su klientų aptarnavimo konsultantu, išsakyti savo problemą, pabendrauti.
„Įdiegėme naujovę, kurios ankstesniame internetiniame puslapyje nebuvo“, – tvirtino V.Turonis.
Klientai jau gali naudotis ir dar viena naujove – mobiliąja programėle, kuri leis gedimus registruoti, tiesiogiai siunčiant nuotrauką į aptarnavimo sistemą.
M.Genys aiškino, kad mobiliojoje programėlėje klientai taip pat matys svarbiausią informaciją– sumą, sąskaitą, kurią reikia sumokėti, skaityti naujienas, o svarbiausia – turės progą realiu laiku užregistruoti name matomus gedimus.
„Žmonės, neišeidami iš namų, gali viską žinoti apie savo namą. Taip pat patys išsakyti savo nuomonę, atsiųsti pranešimą apie gedimą, pastarąjį iliustruoti ir nuotrauka. Nereikia niekam skambinti. Prižiūrėtojams taip pat gerai, nes gali iš karto matyti problemą. Nereikia važiuoti į vietą, įvertinti situaciją, gedimą, o tada siųsti komandą, kad jį pašalintų. Nuotraukoje iš karto bus matoma problema“, – kalbėjo M.Genys.
V.Turonis pabrėžė, kad į visus pranešimus, kurie patenka į sistemą, yra sureaguojama. Pastariesiems iš karto priskiriamas atsakingas žmogus, kuris turi išspręsti problemą. Sureaguoti stengiamasi kuo greičiau.
„Viskas yra registruojama. Vadovas bet kada gali patikrinti, kaip žmonėms sekasi dirbti, spręsti problemą. Mūsų sistemoje matoma visa konkretaus namo istorija. Informacija gali būti panaudojama, siekiant užbėgti didesniems rūpesčiams už akių, pagerinti namo būklę“, – aiškino generalinis direktorius.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gyventojams naktimis miegoti neleidžia nepageidaujamas svečias: nepadeda jokie ritualai7
Klaipėdos daugiabučio gyventojams tris savaites miegoti naktimis neleidžia ventiliacijos angomis po namą keliaujanti, o kartais net į butą prasibraunanti kiaunė. Norėdami kiaunės atsikratyti, žmonės net kvapų terapiją išbandė ir neapsikent...
-
Uostamiestyje žygeiviai įveikė 20-ies kilometrų nakties trasą
Prie Dovilų pagrindinės mokyklos pasidėjęs 20-ies kilometrų nakties žygis, skirtas atminti 1923 metų sausio įvykius Klaipėdoje, baigėsi paryčiais. Per 3,5 tūkst. žygeivių iš visos Lietuvos stengėsi įveikti iššūkių kupin...
-
Uostamiestyje prasidėjo nakties žygis1
Gargždų priemiestyje pasidėjo nakties žygis, skirtas atminti 1923 metų sausio įvykius Klaipėdoje. Per 3,5 tūkst. žygeivių iš visos Lietuvos laukė ne tik žygio organizatoriai, bet ir vietos žmonės, pasirengę supažindinti atvykėlius su sa...
-
Žiemos malonumų neverta laukti1
Jeigu dabar sektume pasaką apie žiemos viduryje pamotės išvarytą žibučių skinti našlaitę, klaipėdiečiai nė kiek nenustebtų ir pamanytų, jog geroji moteriškė norėjo, kad vaikas pakvėpuotų grynu oru. Artimiausiu metu nei did...
-
Už pasiūlytas idėjas balsavo tik kas šimtasis klaipėdietis
Šiemet Klaipėdos savivaldybė 200 tūkst. eurų skirs keturių dalyvaujamojo biudžeto idėjų įgyvendinimui. Iki metų pabaigos mieste turėtų atsirasti Žardininkų parko vaikų žaidimų aikštelė, mobilus takas neįgaliesiems Melnragėje, ...
-
Ekskursijų į švyturį teks palaukti
Ekskursijų į suremontuotą švyturį lankytojai dar turės palaukti. Švyturį valdanti Lietuvos transporto saugos administracija, atsižvelgdama į susiklosčiusią geopolitinę ir saugumo situaciją, kol kas vertina rizikas dėl šio navi...
-
Pražydo sausio viduryje
Pajūryje galima išvysti augalų, kurie žydi net ir sausio viduryje – darželiuose ir gėlynuose saulutės taip ir nebuvo nustojusios žydėti, akį džiugina ir pražydę hamameliai. ...
-
Namą atakuoja kiaunės9
Laukiniai gyvūnai miestiečiams dažniausiai kelia gėrėjimosi jausmą. Žmonės skuba fotografuoti ramiai pakelėje besiganančius briedžius ar miesto kiemuose pastebėtą lapę. Bet kai kurie laukiniai gyvūnai jau tampa tikru klaipėdiečių galvos skaus...
-
Uostamiesčio bibliotekose – nauji planai
Naujiems metams prasidėjus, iškeliami ir nauji tikslai. Klaipėdos bibliotekos šiais metais taip pat nusprendė išsikelti naujų iššūkių. Šiemet planuojami ne tik reikšmingi renginiai, klaipėdiečių laukia ...
-
Vairuotojus stebina nemalonus siurprizas3
Šaltuoju metų laikotarpiu klaipėdiečiai susiduria su neįprasta problema. Šildant automobilį, kai kada subyra langų stiklai. Daugelis mano, kad tai įvyksta dėl karšto ir šalto oro kontrasto, tačiau specialistai pabrėžia, k...