Mažiausią Keleivių terminalo statybų kainą pasiūlė „Latvijas tilti“

Klaipėdos jūrų uosto skelbtame Klaipėdos uosto keleivių ir krovinių keltų terminalo statybų rangovo konkurse mažiausią kainą - 112,465 mln. litų (su pridėtinės vertės mokesčiu) - pasiūlė viena didžiausių Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovių "Latvijas tilti".

Neoficialiomis BNS žiniomis, antroje vietoje pagal kainą yra Norvegijos statybos bendrovė "Merko", pasiūliusi darbus atlikti už 120,746 mln. litų, trečioje - Latvijos uosto įrenginių, tiltų ir geležinkelių infrastruktūros bendrovė BMGS (127,833 mln. litų), ketvirtoje -Vokietijos bendrovė "Josef Mobius Bau-Aktiengesellschaft" (135,69 mln. litų). Pastaroji yra apskundusi konkurso rezultatus teismui, kuris dar nagrinėja bylą.

Toliau rikiuojasi trijų Lietuvos bendrovių - "Hidrostatybos", didžiausios kelių ir tiltų statybos įmonės "Kauno tiltai" ir koncerno "MG Baltic" grupės įmonės "Mitnija" - konsorciumas, pasiūlęs 139,283 mln. litų kainą.

Keturių dalyvių pasiūlytos kainos siekia daugiau nei 150 mln. litų - Suomijos "Terramare" (156,879 mln. litų), "Hidrobudovos" ir "Kelių remonto grupės" (172,023 mln. litų), Vokietijos statybos koncernas "Johann Bunte Bauunternehmung GmbH & Co." (176,471 mln. litų), Latvijos kelių statybos įmonė ACB (177,721 mln. litų).

Didžiausią kainą - 257,650 mln. litų - pasiūlė Kinijos bendrovė "China Road and Bridge Corporation".

Klaipėdos uosto vadovas Eugenijus Gentvilas BNS teigė negalintis atskleisti konkurso dalyvių, bet sakė tikintis, jog preliminari konkurso dalyvių pirmumo eilė gali būti sudaryta kitą savaitę.

"Preliminarios eilės dar nėra. Mes paprašėme pretendentų pagrįsti kainas", - teigė jis.

Planuojama, kad modernizuojant prekių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūrą, bus įrengta apie 950 metrų ilgio krantinių - terminalas bus statomas tarp naujosios Smiltynės perkėlos ir vienos didžiausių uosto krovos bendrovių "Klaipėdos Smeltė", prie 81-82 krantinių. Statybos turėtų trukti apie pustrečių metų.

Šiam projektui ketinama panaudoti 91,278 mln. litų Europos Sąjungos paramos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių