- Vytautas Beniušis
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Laikinosios sostinės savivaldybė galėtų dalyvauti Kauno oro uosto valdyme, tačiau tokiu atveju dalis reikalingų investicijų turėtų būti skiriama iš Kauno miesto biudžeto. Taip mano susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Antradienį portalo forume viešėjęs ir į skaitytojų klausimus atsakinėjęs ministras tikino, kad prieš Kauno valdžiai pasisiūlant dalyvauti šio uosto valdyme, miestui reikia rimtai įvertinti, ar jis tam pasirengęs.
Kauno meras labai nori Kauno oro uosto, tačiau panašu, kad jis nežino, kokie įsipareigojimai miestą užgrius. oro uostas gi ne autobusų stotis, jam nuolat reikia didelių investicijų, kad neatrodytų kaip kaimo oro uostas. Kokia jūsų nuomonė: ar toks strateginis objektas turėtų būti ministerijos žinioje? O gal tikrai galėtų perimti miestas?
Aš tikrai nieko prieš, kad Kauno miesto savivaldybė dalyvautų Kauno oro uosto valdyme, tik reikia suprasti, kad dalyvavimas ne tik privilegijos, bet ir pareigos. Vadinasi, Kauno oro uosto investicijos, kurios per metus siekia 60 mln. litų, dalis naštos turėtų tekti ir Kauno miesto biudžetui. Jeigu miestas pasirengęs, tai kodėl ne? Šiandien oro uostas yra nuostolingas, todėl prieš besisiūlant dalyvauti reikia labai rimtai vertinti savo galimybes.
Iš Jūsų samprotavimų apie Lietuvos oro uostus galima susidaryti vaizdą, kad nemylite Kauno. Tą patį pastebiu ir diskusijose apie europinės vėžės geležinkelį. Pasižiūrėjus į žemėlapį, aiškiai matosi, kad visos transporto arterijos (oro, geležinkelio, vandens ir automobilių) eina per Kauną. Visgi kažkodėl susidaro vaizdas, kad Vilniuje esanti ministerija daro viską, kad paneigtų šią geografinę tiesą.
Kauną labai myliu ir tikrai Kauno geografinė padėtis lemia jo strateginę reikšmę vystant Lietuvos transporto sistemą. Šiandien susitikime su Kauno oro uosto ir LEZ atstovais aptarėme galimybes steigti oro parką, išnaudoti Viešojo logistikos centro galimybes, nes mūsų projektuose ties Karmėlava iš esmės sueis visų transporto rūšių keliai. Susisiekimo ministerija tikrai skiria didelį dėmesį Kauno regiono plėtrai, suprasdama, kad tai labai svarbus verslo vystymosi centras.
Nors priklausau Jūsų vadovaujamai partijai, bet nelabai suprantu Jūsų vykdomos politikos. Kartais susidaro vaizdas, lyg Lietuva dar vis tebebūtų Lietuvos didžioji kunigaikštystė, kur Vilnius geografiškai būtų valstybės centre ar net į Vakarus nuo centro. Suprantu, Vilnius yra valstybės sostinė, tačiau kodėl dėl to daryti, kad būtų patogu tik vilniečiams? Negi manote, yra labai patogu, 3 ar 4 valandą išvažiuoti į Vilniaus oro uostą? Kodėl dirbtinai reikia žlugdyti Kauno oro uostą, juk šiais metais jame vieninteliame yra keleivių augimas? Kuo jis Jums nusidėjo?
Naudodamasis proga noriu paneigtI bet kokius gandus apie Kauno oro uosto uždarymą. Kauno oro uostas gyvuoja ir toliau gyvuos. Pats būdamas iš Klaipėdos tikrai suvokiu regionų plėtros svarbą ir negalvoju, kad visos investicijos turi gulti tik Vilniuje.
Mes kalbame apie racionalesnį oro uostų valdymą, todėl Vilnius ir Kaunas neturi tarpusavy konkuruoti. O priešingai - derinti savo vystymosi planus. Taigi Kauno oro uosto niekas nežlugdo, jūsų žiniai - šiais metais Susisiekimo ministerija Kauno oro uostui skyrė 60 mln. litų investicijų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Orai Lietuvoje: įspūdingas „Kalėdų Senelio skrydis“ ir niūrokos prognozės
Meteorologai pateikė artimiausios savaitės orų prognozes ir pakomentavo internautų Kalėdų Senelio skrydžiu pramintą reiškinį. ...
-
KAM: po kabelio pažeidimo bus ieškoma priemonių siekiant didinti infrastruktūros saugumą4
Po trečiadienį įvykusio kabelio pažeidimo Baltijos jūroje bus ieškoma papildomų priemonių siekiant didinti kritinės infrastruktūros saugumą, ketvirtadienį pranešė Krašto apsaugos ministerija (KAM). ...
-
ES delsia aktyvuoti atvykimo ir išvykimo sistemą: ar Lietuva yra pasirengusi?
Bendrijai delsiant aktyvuoti Europos Sąjungos (ES) atvykimo ir išvykimo sistemą (EES), Lietuva teigia esanti pasiruošusi ją paleisti bet kuriuo metu. ...
-
Apklausa: pirmąkart per 20 metų pusė lietuvių jaučiasi patenkinti demokratija šalyje10
Pusė Lietuvos gyventojų teigia esantys patenkinti demokratijos veikimu šalyje, rodo „Eurobarometro“ apklausa. ...
-
Agresyviems pacientams – apynasris: medikai galės neteikti pagalbos, naudoti vaizdo kameras1
Nuo kitų metų medikai galės atsisakyti teikti medicinines paslaugas agresyviems pacientams, kurie nederamu ir nepagarbiu elgesiu žemina medikų garbę ir orumą. Skubiąją medicinos pagalbą teikiančios tarnybos galės naudoti ir vaizdo kameras. ...
-
Ignalinoje norima įrengti mineralinio vandens trasą ir biuvetę1
Ignalinoje ketinama nutiesti beveik 2 km ilgio mineralinio vandens kelią. Juo vanduo iš gręžinio miesto pakrašty tekėtų iki ligoninės, sporto ir paslaugų centro bei miesto aikštės, kur ketinama įrengti biuvetę. ...
-
Vilniuje bus statoma Nacionalinė koncertų salė, Kaune – M. K. Čiurlionio koncertų centras27
Didžiųjų Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio – savivaldybių atstovai dalinasi projektais, kurie juose bus pradėti ar baigti per 2025 metus. Daugiausia dėmesio sulauks kultūros, susisiekimo ir sporto...
-
2024-ieji Lietuvoje bus patys šilčiausi per istoriją?
Labai tikėtina, kad šie metai Lietuvoje bus patys šilčiausi per visą instrumentinių stebėjimų šalyje istoriją, BNS nurodė Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba. ...
-
Kaune ukrainiečiams pratęsta galimybė naudotis viešuoju transportu nemokamai76
Kaune dar vieneriems metams pratęsta galimybė nuo karo pabėgusiems ukrainiečiams nemokamai keliauti viešuoju transportu. ...
-
Iš Kauno išvyko daugiau nei 30 Ukrainai skirtų automobilių konvojus42
Ketvirtadienį į Ukrainą pajudėjo daugiau nei 30 šiai šaliai skirtų automobilių konvojus. ...