„Kauno tiltai" kelius ties nauja technologija

Kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai" išbandė Lietuvoje naują asfaltbetonio gamybos technologiją „karštas ant karšto".

Rekonstruojamame kelyje Jonava-Žasliai-Kalniniai-Mijaugonys pradėta naudoti naujoji technologija leis sutaupyti iki 40 proc. asfaltbetonio dangos gamybai skirto laiko, mažinti ypač brangių medžiagų sunaudojimą, palyginti su įprastinės asfalto dangos konstrukcijos technologija. Tikimasi, kad šios technologijos savybės leis atpiginti asfaltbetonio konstrukcijos kainą.

Pasak „Kauno tiltų" generalinio direktoriaus ir „Tiltra Group" valdybos nario Nerijaus Eidukevičiaus, asfaltbetonio gamybos baigiamajai stadijai tobulinti skirta „karštas ant karšto" technologija pradedama naudoti tiek Lietuvoje, tiek ir Europoje.

„Būdami vieni iš rinkos lyderių, nuolat ieškome galimybių didinti kelių tiesimo darbų efektyvumą, panaudojant naujausias šios srities technologijas. „Karštas ant karšto"  technologiją gali įsisavinti tik tos įmonės, kurios turi modernias asfaltbetonio gamybos bazes, leidžiančias pateikti vienu metu didelius kiekius skirtingų asfaltbetonio mišinių", - sakė N. Eidukevičius.

Naujoji technologija padidina asfaltbetonio konstrukcijos keliamąją galią, taip pat padidėja asfaltbetonio atsparumas provėžoms, nes viršutinė asfaltbetonio dalis tampa mažiau plastiška. Be to, ši technologija leidžia prailginti dangos klojimo sezoną, nes neigiama nepalankių oro sąlygų įtaka gerokai sumažėja. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių