- Saulius Jurgėla
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Telekomunikacijų bendrovės "Bitė Lietuva" klientai kilusius klausimus visą gegužę galėjo aptarti bendraudami tiesiogiai su aukščiausiais įmonės vadovais, mat jie kurį laiką buvo tapę klientų aptarnavimo skyrių darbuotojais.
Bendrovės valdybos nariai ir departamentų vadovai klientų aptarnavimo salonuose tapo mokiniais. Gegužę jie aplankė visus šalyje esančius įmonės salonus. Telekomunikacijų bendrovės vadovai juose praleido po visą darbo dieną. Taip buvo stengiamasi iš arčiau susipažinti su klientų poreikiais ir gerinti aptarnavimo kokybę.
"Pasijutau kaip tikras mokinys, kolegos išsiuntė mane paimti visiems pietų – pasakojo penktadienį viename iš Kauno klientų aptarnavimo salonų padirbėjęs "Bitės" grupės direktorius ir valdybos pirmininkas Fredas Hrenchukas. – Man didžiausia problema yra kalbos barjeras. Į saloną užsuka labai daug žmonių – apie 35 per dieną, bet su dauguma jų negaliu pabendrauti, nes nemoku lietuviškai."
Tiesa, jis patikino su keletu žmonių vis dėlto pasikalbėjęs ir jau pastebėjęs keletą smulkmenų, kurias galima būtų pakeisti.
"Klausiame žmonių, ko jie pas mus ateina, kodėl tapo mūsų klientais, kas jiems patinka, kas – ne, kokių trūkumų mato mūsų veikloje ir t. t. Jau turiu maždaug 12 punktų sąrašą, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Pavyzdžiui, nedaug klientų žino, kad teikiame VoIP (Voice over IP – angl.) paslaugą. Taigi reikia ją daugiau pareklamuoti", – teigė "Bitės" grupės direktorius.
F.Hrenchuko sąraše atsirado punktas apie kai kurių paslaugų užsakymo ir atsisakymo supaprastinimą – esą didžiąją dalį paslaugų turėtų atlikti patys salonų darbuotojai nesikišant centriniam biurui. Tai gerokai sutrumpintų klientų aptarnavimo laiką.
"Problema su didelių įmonių valdymu yra tokia, kad vadovai nieko nežino apie klientų poreikius. Net jei kas nors pasako, ką reikėtų padaryti, tai per visus skyrių ir departamentų vadovus iki direktoriaus ta žinia keliauja kaip sugedusiu telefonu – ji ateina iškreipta. Norime to išvengti", – akcijos esmę dėstė F. Hrenchukas.
Jis žadėjo asmeniškai aplankyti visus bendrovės klientų aptarnavimo salonus, mat esą skirtinguose miestuose ryškėja ir skirtingi klientų poreikiai.
Tai patvirtino Klaipėdoje dirbusi "Bitės" grupės žmogiškųjų išteklių direktorė ir valdybos narė Ingrida Eilijošiūtė. Anot jos, uostamiestyje vertėtų stiprinti išankstinio mokėjimo paslaugas, mat daugelis lietuvių ir dažnai į Klaipėdą atvykstančių užsienio jūreivių naudojasi būtent jomis.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
SIM kortelių taip paprastai nebenusipirksite: abejoja, kad tai pažabos sukčius1
Nuo kitų metų norint įsigyti išankstinio mokėjimo SIM korteles, bus privaloma pateikti savo asmeninius duomenis. Taip tikimasi užkirsti kelią telefoniniams sukčiams, kasmet iš žmonių išviliojantiems milijonus eurų. Vis dėlto, ka...
-
Neramina Lietuvos gimstamumas: kas laukia šalies ekonomikos?2
Lietuvos gimstamumo statistika neramina. Per pastaruosius trisdešimt metų naujagimių registruojama bent perpus mažiau, nesiekiame net Europos Sąjungos vidurkio. O kurti šeimą lietuvaičių nepaskatina net dosnios išmokos. ...
-
Po skandalo dėl „Teltonikos“ – liūdnos išvados: niekas nežino, kaip išlipti iš biurokratų pelkės6
Niekas negali pasakyti, kaip išlaisvinti valstybę iš biurokratų pelkės. Naudos Lietuvai turinčios siekti valstybės įmonės ne tik nesusikalba, bet netgi konkuruoja. Stringa tiek daug projektų, kad lėtėja visos valstybės vystymasis. Akiv...
-
Kėdainių rajone griežtinama afrikinio kiaulių maro kontrolė
Kėdainių rajone šį mėnesį nustačius afrikinio kiaulių maro (AKM) atvejį griežtinama situacijos stebėsena. ...
-
Siūloma didinti baudas azartinių lošimų, alkoholio ir narkotikų vartojimo „taškams“
Mišrios Seimo narių grupės nariai siūlo numatyti administracinę atsakomybę už „taškų“, kur yra vartojamos narkotinės, psichotropinės ar kitos psichiką veikiančios medžiagos, turėjimą. ...
-
Seimas imasi dirbtinio intelekto reguliavimo, siekia patikslinti startuolio sąvoką
Seimas svarstys patikslinti kriterijus, pagal kuriuos įmonės patenka į startuolių kategoriją ir gali gauti valstybės paramą, taip pat Lietuvoje imsis reguliuoti dirbtinio intelekto (DI) naudojimą. ...
-
Siūlo išeitį ilgalaikiam nedarbui: trūksta bendruomenės poreikius atliepiančių veiklų2
Šią savaitę Trišalei tarybai buvo pristatytos Vakarų šalių patirtis įgyvendinant kovai su nedarbu skirtas darbo garantijos programas. Pasak Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) atstovės Ingos Liubertės, darbo garantijos...
-
Tarnyba: didelė dalis vyresnių žmonių susiduria su sunkumais naudojantis skaitmeninėmis paslaugomis3
Skaitmeninės paslaugos sunkiai prieinamos didelei daliai vyresnio amžiaus žmonių. Neretai šie asmenys, neužtikrinus alternatyvų paslaugoms internetu, lieka socialinio gyvenimo paraštėse, konstatavo skaitmeninės atskirties tyrimą atlikusi...
-
Situacija Lietuvoje – tragiška: brangsta mėgiamas tautiečių produktas105
Pieno produktai vis labiau brangsta ir viskas dėl Europoje nykstančių mažųjų ūkių. Mažėjant pieno pasiūlai, didėja jo paklausa, o kartu auga ir pieno produktų kainos. Pirkėjai baiminasi, kad jeigu pienas brangs ir toliau, teks jo atsisakyti. ...
-
Panaikinus „Foxpay“ licenciją VPT siūlo įsivertinti atsiskaitymo būdų alternatyvas
Lietuvos bankui (LB) penktadienį panaikinus finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) pirkimų vykdytojams siūlo įsivertinti kitų atsiskaitymo būdų alternatyvų pasiūlymą klientams. ...