Prekybininkai pamėgo lipdukus

Rinkti lipdukus pirkėjus jau antra savaitė ragina ir prekybos tinklas „Iki“. Tiesa, šis, skirtingai nei „Rimi“ ir „Maxima“, už dyką dovanų nesiūlo, o ir šių sąrašas – ne toks įvairus.

Populiarėjančiai lipdukų rinkimo manijai pasiduoda vis daugiau prekybininkų. Pirmasis prieš dvejus metus tokią akciją paskelbė prekybos tinklas „Rimi“, siūlęs rinkti lipdukus ir už simbolinę kainą įsigyti indų. Pernai šiuo pirkėjų viliojimo keliu pasuko „Maxima“, dalijusi lipdukus ir dovanų siūliusi keptuvių bei puodų.

Konkurentų veiksmus iš šono stebėję „Iki“ atstovai šiemet irgi susigundė tokia akcija. Tiesa, šis tinklas savo klientams pasiūlė kiek kitokias sąlygas – lipdukų teks surinkti mažiau, tačiau nemokamų dovanų nebus. Iki balandžio pabaigos pirkėjai raginami surinkti vos 10 lipdukų ir su 50 proc. nuolaida įsigyti „Tefal“ keptuvę ar puodą.

Nors akcijos rengėjai skelbia, kad keptuvių ir puodų kiekis nėra ribotas, tikėtina, kad ilgos eilės prie tokių dovanų nenusidrieks, nes „Tefal“ prekės ženklais pažymėta produkcija išsiskiria ne tik kokybe, bet ir kaina. Vidutinio dydžio keptuvė paprastai kainuoja daugiau kaip 100 litų.

Vos tik „Iki“ pradėjo lipdukų dalybos akciją, konkurentė „Maxima“ „Tefal“ keptuves pasiūlė įsigyti su 40 proc. nuolaida. Ir be jokių lipdukų.


Šiame straipsnyje: akcijoslipdukaiMaximaikirimi

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių