- Radvilė Rumšienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
-
Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos
Tikėtina, kad jau šią vasarą Centriniame Klaipėdos terminale švartuosis daugiau keltų nei iki šiol. Bendrovė „DFDS Seaways“ į terminalą ketina perkelti „švediškąją“ keltų liniją. Rengiantis pokyčiams daug dėmesio skiriama ir, kaip numatoma, didesniems automobilių srautams vienoje magistralinių miesto gatvių.
Ruošiasi permainoms
Akcinė bendrovė „DFDS Seaways“ po kelių mėnesių vieną savo keltų linijų tarp Lietuvos ir Švedijos ketina perkelti į Centrinį Klaipėdos terminalą.
Todėl jau dabar svarstoma, kaip užtikrinti, kad šios permainos nesąlygotų automobilių spūsčių ar kitokių panašių problemų miesto gatvėse.
Laukiančias permainas ir pasirengimą joms antradienį aptarė uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas, bendrovės „DFDS Seaways“ vykdantysis direktorius Jonas Nazarovas ir bendrovės „Centrinis Klaipėdos terminalas“ generalinis direktorius Karolis Grigalauskas.
Situacija keisis
„Mes labai rimtai ir atsakingai vertiname situaciją, kuri yra šiuo metu, kai į Centrinį terminalą kol kas atplaukia tik linija iš Kylio. Vasaros pradžioje, kai bus perkelta ir linija, jungianti Klaipėdą su Švedija, situacija truputį natūraliai keisis“, – neabejojo miesto vadovas.
V.Grubliausko teigimu, šiuo metu, kai linijos iš Kylio keltai švartuojasi Centriniame Klaipėdos terminale, situacija nėra dramatiška ir nekelia nesuvaldomų transporto srautų pasiskirstymo, tačiau miesto vadovas neabejojo, kad visos suinteresuotos šalys privalo padaryti viską, jog vėliau netektų ūmios situacijos bandyti spręsti žaibiškai.
Susitikimo metu pasikeista keltų atvykimo ir išvykimo tvarkaraščiais, aptartas ir atvykstančių bei išvykstančių transporto priemonių srautų įsiliejimo į miesto gatves klausimas.
Transporto koridoriaus svarba
Perkėlus „švediškąją“ liniją, transporto srautai neturėtų sutapti su miesto piko valandomis, tačiau akcentuota būtinybė reguliuoti automobilių srautą, išvažiuojantį iš terminalo ir įsiliejantį į miesto transporto srautą.
„Bendru balsu mes konstatavome ir kitą dalyką – tai neišvengiamai dar kartą liudija svarbą vadinamojo 9B transporto koridoriaus“, – akcentavo V.Grubliauskas.
Meras pridūrė, kad minėto transporto koridoriaus, nuo Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankirtos iki pat Jakų, svarba auga kasdien, o Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankirta turi būti įgyvendinama kuo greičiau.
Dramatiškos įtakos neturės
J.Nazarovas taip pat teigė, jog į terminalą planuojama perkelti keltų linija neturės dramatiškos įtakos transporto srautams, mat aplenks piko laiką.
„Vokiškoji“ bendrovės keltų linija šiuo metu jau yra perkelta į Centrinį Klaipėdos terminalą.
J.Nazarovas pabrėžė, kad Baltijos prospektas ilgainiui turėtų būti sutvarkytas taip, kad miestui keltų kuo mažiau problemų.
Skaičiuojama, kad per parą kai abi keltų linijos veiks Centriniame Klaipėdos terminale Baltijos prospektu prariedės apie 600 sunkiojo transporto priemonių. Šiuo metu, kai terminale veikia viena linija – važiuoja apie 380 automobilių.
Svarbus terminalo vaidmuo
Centrinio Klaipėdos terminalo vadovas tvirtino, kad verslas supranta jam tenkančią atsakomybę prieš miestą ir jo gyventojus, o automobilių srautų valdymas yra būtinas nuo pat terminalo.
„Terminalas turės savo infrastruktūra sugerti srautus, kad jie kuo mažiau laiko praleistų miesto gatvėse ir keltų nepatogumų. Šiek tiek namų darbų privalėsime padaryti, tam bus paskirti atsakingi žmonės ir priimami sprendimai“, – patikino K.Grigalauskas.
Anot K.Grigalausko, pervedus visas keltų linijas, kurios šiuo metu yra iš Klaipėdos, terminalas bus beveik visiškai užpildytas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuva neįgyvendina elektronikos atliekų tvarkymo tikslų: tai lemia ne tik sąmoningumo trūkumas?
Lietuvoje elektros ir elektronikos įrangos atliekų surenkama per mažai, sako elektronikos atliekų tvarkymo ekspertai ir pažymi, kad tokią situaciją iš esmės lemia dvi priežastys – gyventojų sąmoningumo trūkumas ir nelegali tokių atlie...
-
Verslo bendruomenė steigia komisiją prieš biurokratizmą1
Šalies verslui kalbant apie biurokratines kliūtis įvairiems projektams Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) iniciatyva steigiama visuomeninė Efektyvios valstybės komisija. Jos iniciatoriai, be to, kviečia naują Vyriausybę steigti Dvišalę ...
-
Maisto produktų importui augant, pirkėjas renkasi lietuvišką kokybę
Periodiškai atliekamos apklausos rodo, kad šalies pirkėjai pirmenybę teikia lietuviškiems populiariausiems maisto produktams ir vertina jų kokybę. Tačiau statistiniai duomenys byloja, kad daugelio panašių gaminių vis daugiau ...
-
Kandidantas į susisiekimo ministrus E. Sabutis: vienas svarbiausių darbų – kelių fondas2
Naujiems valdantiesiems žadant įkurti naują kelių fondą ir taip didinti investicijas į kelius, kandidatas į susisiekimo ministrus Eugenijus Sabutis sako, kad tai bus vienas svarbiausių jo darbų. ...
-
VERT: gruodį didėja ir vidutinė šilumos kaina
Vidutinė centralizuotos šilumos kaina Lietuvoje gruodį sieks 7,72 cento (be PVM) už kilovatvalandę (kWh) – 7,2 proc. daugiau nei lapkritį, skelbia Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT). ...
-
L. Savickas dėl deportuojamų vietnamiečių: reikės išsiaiškinti, kaip dirba Migracijos departamentas3
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministrus Lukas Savickas sako, kad svarbu turėti lanksčią migracijos politiką, kuri siektų išlaikyti verslą kuriančius užsieniečius Lietuvoje, o ne taikytų griežčiausias sankcijas remdamasi formalumais....
-
Prezidentas iš I. Ruginienės tikisi sprendimų dėl antros pensijų pakopos1
Prezidentas iš būsimos socialinės apsaugos ir darbo ministrės Ingos Ruginienės pirmiausia tikisi sprendimų dėl galimybės anksčau laiko pasitraukti iš antros pakopos pensijų sistemos, sako šalies vadovo patarėja. ...
-
VERT patvirtino kainas: kai kuriems vartotojams nuo sausio už dujas ir elektrą teks mokėti brangiau
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) ketvirtadienį patvirtino maždaug 4 proc. didesnius bendrovės „Ignitis“ visuomeninius elektros tarifus 2025 metų pirmajam pusmečiui. ...
-
R. Dargis: užsieniečių smulkiajam verslui reikėtų naikinti prievolę dėl lietuvių įdarbinimo
Užsieniečių Lietuvoje vystomam smulkiam verslui reikėtų naikinti reikalavimą įdarbinti bent du lietuvius ar kitų Europos Sąjungos (ES) šalių gyventojus, sako Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentas Robertas Dargis. ...
-
VMI kliento profilis – tarsi vizitinė kortelė1
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) prieš porą metų pristatė kliento profilį. Tai patogiai, vienoje vietoje pateikiami VMI vertinami duomenys apie įmonę, skirti susipažinti, kaip mokesčių mokėtoją mato ir kokių rizikų jo veikloje įžve...