- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
Didžiausias lietuviškas restoranų tinklas „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą „Čili Pay“, leidžiantį dvigubai greičiau ir pigiau mėgautis restorano patiekalais. Dabar lankytojai galės maistą užsisakyti ir už jį atsiskaityti tiesiai savo išmaniajame telefone arba restorano planšetėje.
„Šis sprendimas reiškia tikslų ir greitą aptarnavimą, lankytojų laiko taupymą bei mažesnes kainas. Žengti šį žingsnį mus paskatino naujausi restoranų skaitmenizavimo sprendimai bei Jungtinės Karalystės ir JAV rinkos atvejų analizės – siekiame neatsilikti ir žengti kartu su pasaulinėmis tendencijomis,“ – teigė „Čili Pizza“ restoranų tinklą valdančios bendrovės „LTK Food Group“ generalinė direktorė Goda Karosaitė.
Naujojo aptarnavimo standarto įsigaliojimo proga „Čili Pizza“ restoranai kviečia dienos pietų pagrindinius patiekalus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje skanauti tik nuo 3,52 Eur. Taip pat užsiregistravusiems svečiams taikoma 20 proc. nuolaida pagrindiniams patiekalams.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Nuo užsakymo iki aptarnavimo
Visuomenėje vis dar neretai sutinkamas požiūris, jog skaitmenizacija reiškia tik gamybos automatizavimą, tačiau šiuo atveju tai reiškia ir gebėjimą efektyviai dirbti su informacijos srautais. Pavyzdžiui, geriau pažinti savo klientų poreikius, lengviau valdyti vertės grandinę bei suprasti vartotojų elgseną.
Numatyta, kad naujasis skaitmeninis sprendimas pagerins ne tik kliento patirties kokybę, bet ir visą aptarnavimo modelį. Restorano svečiai nuskenavę ant kiekvieno stalo esantį QR kodą išsirinks pageidaujamus patiekalus ir, nelaukdami padavėjo, vienu paspaudimu nusiųs savo užsakymą į virtuvę, o maistas netrukus atkeliaus tiesiai ant stalo.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Tuo atveju, kai lankytojas neturi išmaniojo įrenginio, į pagalbą atkeliauja šiai funkcijai paruoštos planšetės bei padėti pasirengę padavėjai, kurie mielai paaiškins, kaip jomis naudotis.
Galimybė dar greičiau pavalgyti
Sprendimas skaitmenizuoti kasdienius procesus suteikia ilgalaikę naudą, siekiant pagerinti lankytojų aptarnavimo kokybę. Tai reiškia, jog dabar skubantys restorano svečiai gali praleisti trumpesnį laiką užsisakant bei atsiskaitant – jie patys valdo užsakymo bei atsiskaitymo procesą. O tai ypač svarbu turint omenyje tai, jog klientai vis labiau vertina savo laiką. Taip pat ši naujovė suteikia ir progą pasimėgauti tuo, dėl ko lankytojai atveria restorano duris – bendravimu ir skaniu maistu.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Išmanūs sprendimai – dar geresnei darbuotojų emocinei būklei
Optimizuoti procesai užtikrina ir efektyvų personalo darbą. Tiek padavėjai, tiek virtuvės darbuotojai gali efektyviau paskirstyti savo laiką ir užtikrinti aptarnavimo kokybę. Tokiu būdu – mažinant aptarnavimo užduočių kiekį – sumažinama ir žmogiškųjų klaidų tikimybė.
Kartu gerinama ir darbuotojų emocinė būklė – jie patiria mažiau streso skubant atlikti užduotis. Skaitmenizuoti procesai jiems leis labiau pasimėgauti darbu, o svečiai taip pat jausis geriau, kai galės patys valdyti situaciją. Taip pat naujovės leis kelti aptarnavimo lygį – parodyti ekspertiškumą, rekomenduoti patiekalus bei gėrimus, atliepiant lankytojo pageidavimus bei reprezentuoti visą restoranų tinklą tinkamai pasitinkant bei kuriant šiltą ryšį su svečiais.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Ilgalaikė nauda verslui
Kokybiškesnis aptarnavimas reiškia ir tai, kad įdiegti sprendimai leidžia efektyviau aptarnauti didesnius lankytojų srautus, pavyzdžiui, dienos pietų metu ar vakare pasitinkant didesnes kompanijas. Numatoma, kad kokybiškas ir operatyvus aptarnavimas kartu su bendru klaidų kiekio sumažinimu lems ir 40–50 proc. daugiau arbatpinigių, kurių kiekis tiesiogiai koreliuoja su lankytojo pasitenkinimo lygiu.
A. Asinavičiūtės nuotr.
„Išmanūs sprendimai atneša naudą ne tik lankytojui, bet ir verslui. „Čili Pizza“ įdiegtos funkcijos padeda atlikti papildomus pardavimus, efektyviau ir patraukliau pristatant naujus patiekalus bei akcijas. Be to, unikalūs pasiūlymai ir personalizuotos akcijos leidžia skatinti pakartotinius apsilankymus ir taip didinti nuolatinių klientų skaičių,“ – pastebėjo G. Karosaitė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Užsidaro šiemet į „Michelin“ gidą įtrauktas šefo L. Čepracko restoranas „Gastronomika“11
Užsidaro į „Michelin“ gidą birželio mėnesį įtrauktas Vilniaus restoranas „Gastronomika“. ...
-
Vėlavusiai sumokėti tiekėjams „Judex“ – 1 tūkst. eurų bauda3
Kauno šaldytų maisto produktų bendrovei „Judex“, vėlavusiai atsiskaityti su penkiais tiekėjais už greitai gendančius žemės ūkio ir maisto produktus, skirta 1 tūkst. eurų bauda, pranešė Žemės ūkio agentūra. ...
-
„Sengirės fondui“ skirtuose taromatuose gyventojai paaukojo per 1 mln. pakuočių
Akcijos metu „Keisk tarą į šlamančius“ šalies gyventojai rugpjūtį „Sengirės fondui“ skirtuose taromatuose paaukojo daugiau nei milijoną butelių. Už juos iš viso surinkta daugiau nei 100 tūkst. eurų,...
-
Gandai pasitvirtino: šios įmonės klausosi žmonių pokalbių19
Kalbos, primenančios sąmokslo teorijas, panašu, pasitvirtino. Nutekinti duomenys rodo, jog bendrovių „Facebook“, „Amazon“ ir „Google“ rinkodaros partnerė klausosi žmonių pokalbių išmaniuosiuose įrengini...
-
Dieną be automobilio – 90 proc. nuolaida visiems vietinių traukinių maršrutų bilietams1
Rugsėjo 22-oji – Tarptautinė diena be automobilio, kurios metu gyventojai yra kviečiami atsisakyti automobilių ir keliauti dviračiu, eiti pėsčiomis arba naudotis viešuoju transportu. LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link&l...
-
Karališkosios Bavarijos šeimos tradicijos: nuo riterių turnyrų iki vieno garsiausių festivalių
Bavarijos žemėse ištisus metus gausu švenčių bei tradicijų, kurių centre – karališkas gėrimas. Karališkoji Bavarijos šeima, jau nuo seno puoselėjanti šio gėrimo tradicijas, užtikrina, kad regiono kult...
-
Lietuvos pašto įnoriai supykdė26
Paprastą siuntą gavęs Kauno rajono gyventojas patyrė, kad valstybės įmonė Lietuvos paštas derinasi ne prie paslaugos gavėjo, bet pastarasis yra priverstas derintis prie Lietuvos pašto. ...
-
„Play airlines“ tarp Vilniaus ir Reikjaviko nuo kitų metų skraidins dažniau
Islandijos pigių skrydžių bendrovė „Play airlines“ nuo kitų metų gegužės vidurio tarp Vilniaus ir Reikjaviko skraidins dažniau – du kartus per savaitę, o ne vieną, penktadienį pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...
-
Statybos įmonės vadovas kaltinamas beveik 317 tūkst. eurų bendrovės lėšų pasisavinimu1
Teismui perduodama byla, kurioje statybų ir rangos darbais užsiėmusios įmonės vadovas kaltinamas pasisavinęs beveik 317 tūkst. eurų bendrovės lėšų, pranešė Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT). Jam pateikti kaltinimai dėl a...
-
„Maxima grupės“ pajamos per pirmąjį 2024 metų pusmetį paaugo 4,7 proc.7
Mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ konsoliduotosios pajamos per pirmąjį 2024 metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, paaugo 4,7 proc. ir pasiekė 3 mlrd. Eur. ...