- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Akcijų ir nuolaidų persotintoje mažmeninės prekybos rinkoje internetinės prekybos lyderis Lietuvoje imasi kardinalių kainodaros pokyčių. Nuo šiol „Pigu.lt“ e. parduotuvėje nebelieka procentinių nuolaidų – klientai matys vieną tuo metu galiojančią kainą. Pasak internetinės parduotuvės vadovo Dainiaus Liulio, iš esmės keisti kainodaros strategiją paskatino vis garsiau kritikuojamos prekybininkų vilionės didelėmis nuolaidomis ir besikeičiantys klientų poreikiai.
„Sprendimas keisti kainos pateikimą klientui ir žengti prieš šiuo metu ypač įsitvirtinusią prekybininkų strategiją pirkėjus vilioti nuolaidomis buvo gerai apgalvotas ir ne kartą vertintas vykdant įvairius bandymus. Praktika nuolat ir beveik viską pardavinėti su viena už kitą didesnėmis nuolaidomis jau tampa ydinga, ir tai pastebi patys pirkėjai. Jie nebetiki nuolaidomis, kurios pas kai kuriuos prekybininkus siekia net iki 90 proc. Žmonės vertina galutinę kainą ir priima sprendimą, ar ji priimtina mokėti už konkretų daiktą. Tą parodė ir mūsų bandymai, klientams skirtingai pateikiant tą pačią kainą. Pateikta viena kaina be nurodytos nuolaidos, lyginant su kaina prie kurios nurodoma prieš tai taikyta kaina ir nuolaida, dažnu atveju netgi paskatino įsigyti prekę“, – sprendimą atsisakyti nuolaidos rodymo aiškina D. Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius.
Bendrovės generalinis direktorius teigia, kad nuo šiol klientams bus siūloma įsigyti prekę, pateikiant vieną visada gerą jos kainą, o ne su laikinai taikoma nuolaida.
„Kad garantuotume visada geras kainas, mes paleidome „Radote pigiau?” programą, kuri suteikia galimybę pateikti nuorodą į prekę, jei ji rinkoje siūloma pigiau, bei gauti specialų pasiūlymą. Tai suteikia mums galimybę itin greitai reaguoti į kainos pokyčius rinkoje, gaunant šią vertingą informaciją iš mūsų pačių klientų, kurie galiausiai ir užtikrina mūsų visada geras kainas“, – teigia Pigu.lt generalinis direktorius.
D. Liulys priduria, jog tai nereiškia atsisakymo iš principo parduoti prekes už tam tikru metu taikomą mažesnę kainą. Klientai ir toliau galės rasti ir įsigyti prekių, kurioms konkrečiu metu bus dar labiau sumažinamos kainos, tačiau esą skambiomis 70 proc. ar 50 proc. nuolaidomis viliojama nebus.
Bandymai parodė – nuolaidos klientų nebevilioja
Pirmuosius bandymus klientams neberodyti taikomų nuolaidų „Pigu.lt“ atliko dar pernai metais. Tuomet daliai klientų buvo rodomi reklaminiai skydeliai, nenurodant konkrečios nuolaidos, kitai daliai – pateikiant procentines nuolaidas prekėms ar prekių grupėms. Jau pirmasis bandymas parodė, kad reklaminius skydelius be skelbiamos nuolaidos klientai spausdavo taip pat aktyviai kaip ir įprastus, kai kuriais atvejais - ir aktyviau.
Rudenį „Pigu.lt“ paleido galimybę daliai klientų matyti skirtingą nei iki šiol svetainės vaizdą, kuriame prie prekių jie matydavo vieną kainą be jokių nuorodų į taikomą nuolaidą. Naujas kainų rodymas neigiamos įtakos nepadarė, atvirkščiai - sulaukta rekordinių pardavimų kalėdiniu periodu.
„Pamatėme, kad kainų rodymas su pritaikyta nuolaida nebėra tai, ko ieško klientai. Nuolaidų medžioklės sezonas po truputį praranda savo reikšmę, klientai pirmiausia ieško reikiamos prekės už gerą kainą. Žinoma, įvertinome ir riziką, kad daliai klientų prie naujo kainų pateikimo reikės priprasti. Kurį laiką bus žmonių, kurie norės pirkti nuolaidą. Tačiau tikimės, kad padėsime pamatus šalies mažmeninėje prekyboje pereiti prie aiškaus ir paprasto kainų pateikimo klientams“, – sako „Pigu.lt“ generalinis direktorius.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kaune pradedamos Ašigalio gatvės viaduko statybos virš Vilnius–Klaipėda magistralės3
Kaune pradedamos Ašigalio gatvės viaduko su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis statybos virš automagistralės Vilnius–Klaipėda. Kitapus Islandijos plento beveik dviejų hektarų plote jau baigiami statybų teritorijos paruošimo da...
-
VPT: „Foxpay“ laimėtų mokėjimo tarpininkavimo paslaugų pirkimų kainodara – netinkama
Išnagrinėjusi du atsiskaitymų tarpininkavimo paslaugų viešuosius pirkimus, kuriuos buvo laimėjusi teisėsaugos ir kitų institucijų akiratyje atsidūrusi fintech įmonė „Foxpay“, Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) nustatė,...
-
Pieno perdirbimo įmonė buvusiai darbuotojai turės atlyginti 36 tūkst. eurų žalą2
Pieno perdirbimo įmonė „Pieno žvaigždės“ buvusiai savo darbuotojai, daugiau nei 30 metų dirbusiai kenksmingomis sąlygomis, privalės atlyginti per 26 tūkst. eurų turtinės ir 10 tūkst. eurų neturtinės žalos. ...
-
„Megos“ dovanų kortelių pirkėjams – maloni staigmena
Sveikatos specialistai pripažįsta, kad haloterapija, arba druskų terapija, turi gydomąją galią, todėl lankymasis druskų kambaryje gali padidinti organizmo atsparumą virusams ir bakterijoms, sumažinti astmos ir alergijos simptomus, nuraminti odos užd...
-
Skelbiamas viešas konkursas Kauno kolegijos tarybos nario vietai užimti
Viešame konkurse gali dalyvauti asmenys, nepriklausantys Kauno kolegijos personalui ir studentams. ...
-
SADM iš paramos šeimai sistemą naujinusios „Proit“ reikalauja grąžinti sumokėtas lėšas
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) teigia iš programinės įrangos kūrimo bendrovės „Proit“ reikalaujanti grąžinti visas lėšas, sumokėtas už socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) atnaujin...
-
S. Gentvilas: atliekų perdirbėjai Skaidiškėse tikrinami, žadama imtis veiksmų2
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) vėl aiškinasi, ar atliekų perdirbimo įmonių Skaidiškių kaime, Vilniaus rajone, į aplinką skleidžiama tarša viršija normas, sako aplinkos ministras Simonas Gentvilas. Anot jo, jei i&scaro...
-
Steigiamas neliečiamojo kapitalo fondas, užtikrinsiantis ilgalaikį Sugiharos namų muziejaus finansavimą3
Įsteigtas neliečiamojo kapitalo fondas, kuris padėtų išlaikyti Sugiharos namų muziejų Kaune. Tai svarbus žingsnis, užtikrinantis ilgalaikį šio istoriškai ir strategiškai svarbaus muziejaus veiklos tęstinumą. Fondas sieks ...
-
Švedijos „TF Bank“ Lietuvoje įsteigė filialą1
Vartojimo paskolas teikiantis Švedijos bankas „TF Bank“ Lietuvoje įsteigė filialą. Jis pradėjo veikti antradienį. ...
-
Sparčiausia NT plėtra – kairiajame Nemuno krante: į SBA vystomą rajoną investuos per 250 mln. eurų12
Nekilnojamojo turto (NT) ekspertų perspektyviausiu ir sparčiausiai besiplečiančiu rajonu Kaune vadinamas kairysis Nemuno krantas per ateinančius 6 metus sulauks kelių šimtų milijonų eurų investicijų. SBA grupės NT bendrovė „SBA Urban&l...