- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kaip skamba dažų kibirėliai, tepamas glaistas, santechnikos vamzdis? Su specialiai sukurta muzika, kurioje įrašyti realūs namų remontui skirtų priemonių skleidžiami garsai, startuoja nauja prekybos tinklo „Senukai“ įvaizdžio kampanija „Namų ritmu“, pavaizdavusi vieno namo orkestrą.
Pasak Vytauto Romeikos, „Senukų“ rinkodaros vadovo, įmonei nuolat keičiantis ir siūlant vis daugiau naudų skirtingoms klientų grupėms, natūraliai atėjo laikas ir naujai pristatyti visą „Senukų“ lojalumo sistemos spektrą: daugybę sprendimų, kurie lengvina gyvenimą ir leidžia greičiau, efektyviau ir smagiau įsirengti, atnaujinti ar tiesiog pagerinti savo namus.
„Senukai“ siekia į kasdienes situacijas pažiūrėti pozityviu kampu ir atėjus pavasariui įkvėpti kūrybiškai atsinaujinti savo aplinką. Nors namų remonto garsai įprastai asocijuojasi su laikinais nepatogumais, tačiau džiaugiuosi, kad mūsų kompanija randa sprendimų ne tik padėti atnaujinti, patobulinti ir pagražinti savo namus, bet ir skatina išlaisvinti kūrybines idėjas“, – kalbėjo V. Romeika.
Remonto garsai tapo muzika
Bendrą įvaizdžio kampanijos idėją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius pasakoja, kad užduotis apimti platų didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo paslaugų ir lojalumo programų spektrą bei apie jas smagiai papasakoti viename klipe buvo įdomus iššūkis visai komandai.
Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą.
„Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą. Sukūrėme pasakojimą apie tai, kaip įvairių žmonių ir jų namų kuriamas ritmas susijungia į vieną smagią melodiją“, – teigė J. Valatkevičius.
Agentūros sumanymą įgyvendino „Dansu Films“, režisierius Domas Petronis bei garso dizaineris Simas Okas („Pete and Wolf“). Vaizdo klipui specialiai sukurtas garso takelis, kuriame realūs įrankiai ir įvairios prekės iš „Senukų“ virto muzikos instrumentais: pavyzdžiui, kibirai – būgnais, santechnikos vamzdžiai – pučiamuoju didžeridu, statybinės virvės – bosu, kabių plaktukas ir virtuvės rakandai – perkusija. Tai perteikia ir svarbiausią idėją: namų atnaujinimas yra praktinė užduotis, tačiau jos rezultatai visada atneša išskirtinį džiaugsmą.
Naujoji reklama tęsia 2022 metais pradėtą „Senukų“ įvaizdžio liniją „Vieno namo istorijos“.
Daugiau dėmesio lojalumo programoms
Nauja reklama pristato atnaujintas „Senukų“ lojalumo programas: daugiakanalę lojalumo programą „Smart Net“, išskirtinių nuolaidų programą „Naujakurys“, naudų programą meistrams ir profesionalams „Proficard“.
„Senukai“ nuolat reaguoja į besikeičiančius klientų poreikius, todėl atnaujina ir personalizuoja prekes bei paslaugas skirtingoms klientų grupėms tiek fizinėse, tiek elektroninėse parduotuvėse. Taip siekiame padėti klientams sutaupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių“, – pristatė „Senukų“ lojalumo vadovė Ona Makauskaitė-Gudaitienė.
Pasak jos, „Senukų“ parduotuvėse klientai gali rasti ne tik platų įvairių kategorijų prekių pasirinkimą, bet ir pasinaudoti paslaugomis: pavyzdžiui, dizainerio konsultacija, įrankių nuoma, įvairaus tipo pristatymu.
O. Makauskaitės-Gudaitienės teigimu, kalbant apie namus, pastebima išsiplėtusi šios sąvokos reikšmė klientų gyvenime: daugelis vis daugiau dėmesio skiria ne tik namų įrengimui ar atnaujinimui, bet nepamiršta ir sodo, lauko, namuose aktyviai leidžia laisvalaikį, pramogauja, taip pat rūpinasi savo vaikų ar gyvūnų poreikiais.
„Nuo patarimo iki sprendimo, nuo idėjų iki jų įgyvendinimo, nuo visų remonto, statybos ir apdailos prekių iki buitinės technikos, laisvalaikio prekių ar gyvūnų prekių – siekiame, kad „Senukuose“ būtų galima rasti visko, kas padėtų sukurti geresnį gyvenimą namuose“, – apibendrino lojalumo vadovė.
Reklamos vaizdo klipą galite pamatyti čia:
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Medikus rengiantys universitetai vienija jėgas ir nori būti išgirsti2
Du stiprūs šalies akademinės medicinos centrai – Lietuvos sveikatos mokslų universitetas (LSMU) ir Vilniaus universitetas (VU) – suvienijo jėgas ir pakvietė visuomenę ir politikus opiai diskusijai Lietuvos sveikatos forume „Unive...
-
Gimtadienį „Megoje“ šventė sūnus – dovanų netikėtai gavo mama
„Už šventę sūnui – dovana mamai“, – juokėsi kaunietė Aušra, tapusi viena iš prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ vykstančio žaidimo „MEGOJE perki – DYSON kasdien laimi!“ laim...
-
Teisme – „GetJet Airlines“ ginčas su vyriausybine strateginių sandorių komisija1
Aleksandro Čeliadino netiesiogiai iš dalies kontroliuojama orlaivių nuomos ir užsakomųjų skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“ bylinėjasi su vyriausybine strateginių įmonių sandorius tikrinančia komisija dėl jos išvados su...
-
Teismas užkirto kelią A. Stumbrui bylinėtis dėl prisijungimo prie „Litgrid“ elektros tinklo6
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas paliko galioti žemesnės instancijos teismo sprendimą nepriimti Rolando Pakso žento ir verslo partnerio Aivaro Stumbro skundo byloje dėl atmestų prašymų prisijungti prie bendrovės „Litgrid&ldquo...
-
„YIT Lietuva“ statys naują „Agrokoncerno“ fermų kompleksą – darbų vertė 52,6 mln. eurų2
Tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ Radviliškio rajone, Bebrujų kaime, statys modernų 52,6 mln. eurų vertės „Agrokoncerno grupės“ karvių fermų kompleksą. 53 ha ploto sklype plėtojamas kom...
-
Erkių ligos sugrįžo: ką svarbu apie jas žinoti?
Erkių sezonas jau įsibėgėjo, todėl labai svarbu jų saugotis. „Eurovaistinės“ vaistininkė Toma Gečienė ne tik pataria pasiskiepyti nuo erkinio encefalito, bet ir išskiria 5 svarbius, tačiau rečiau išgirstamus faktais apie e...
-
GIPL rangovė „Alvora“ kaltina energetikos institucijų vadovus šmeižtu
Pagrindinė Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybos rangovė „Alvora“ šmeižtu kaltina energetikos ministrą, GIPL užsakovės „Amber Grid“ bei Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) vadovus, ta...
-
„BaltCap“ afera: aiškėja, kas galėjo nutikti su dingusiais milijonais56
Buvęs investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo partneris Šarūnas Stepukonis į Lietuvos lošimų bendrovės „Olympic Casino Group Baltija“ akcininkės Estijos to paties verslo įmonės „OB Holding 1&...
-
Žmonėms su negalia įgyti vairuotojo pažymėjimą – misija (ne)įmanoma: „Regitra“ teisinasi2
Bandžiusi įgyti vairavimo teises, negalią turinti moteris susidūrė su netikėta kliūtimi – paaiškėjo, kad „Regitra“ neturi jos negaliai pritaikyto automobilio. Moteris dėl tokios situacijos pateikė skundą Lygių galimybių ko...
-
VŠT iš „Veolios“ jau gavo 9,5 mln. eurų už taršos leidimus, likusių lėšų tikisi netrukus
Vilniaus miestas ir Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) iš Prancūzijos energetikos grupės „Veolia“ jau atgavo dalį Stokholmo arbitražo pernai lapkritį priteistos sumos – 9,5 mln. eurų už įmonės 2002–2017 metais ...