- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Visapusę daugiabučių namų priežiūrą Kaune vykdančio „Mano BŪSTO“ paslaugas šiemet pasirinko daugiausia kauniečių per pastaruosius trejus metus. Kas lėmė gyventojų apsisprendimą savo būsto priežiūrą patikėti būtent šiai įmonei?
Per dešimt šių metų mėnesių bendrovės „Mano BŪSTAS“ paslaugas Kaune pasirinko dar 32 daugiabučių namų gyventojai. Bendras šių namų plotas – daugiau nei 50 tūkst. kv. m. Tai geriausias rezultatas per pastaruosius trejus metus. Iš viso įmonė mieste rūpinasi virš 1 000 daugiabučių namų.
Įmonės atstovai pastebi, kad rinkdamiesi, kam patikėti savo turto priežiūrą, kauniečiai šiuo metu akcentuoja du esminius pasirinkimo aspektus. Tai – paslaugų kokybė ir tinkamas jų interesų atstovavimas.
„Buvo laikas, kai gyventojams, renkantiems administratorių, svarbiausias kriterijus buvo kuo pigesni paslaugų įkainiai, tačiau dabar situacija pasikeitė. Žmonės nebenori pigiausių paslaugų, nes, matyt, pamažu supranta, kad pigiausia – ne visada geriausia. Bendraudamas tiek su esamais, tiek su naujais klientais girdžiu, kad jiems svarbus gyvas, šiltas kontaktas, kad kilus klausimų visada šalia būtų profesionalų komanda. Būtent todėl mes kiekvienam namui skiriame po klientų atstovą, kuris tinkamai atstovauja gyventojų interesams“, – sakė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko.
Įmonė nuolat ieško būdų, kaip klientams užtikrinti kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą.
Jo teigimu, po pandemijos įmonės klientai itin noriai pageidauja gyvų susirinkimų, todėl dabar bendrovė per mėnesį surengia apie 60 visuotinių susitikimų su namų gyventojais. Jų metų aptariami svarbiausi būsto priežiūros klausimai, tariamasi dėl konkrečių būsto vertę keliančių darbų poreikio, dalijamasi patarimais ir konsultacijomis.
Bendrovė fiksuoja ir dar vieną rekordą – devyni iš dešimties į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sek. Tai bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją. Dabar su įmone galima susisiekti daug greičiau nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių tiek valdiškų, tiek privačių institucijų.
Nors paslaugų kaina nebėra pagrindinis kriterijus renkantis namo administratorius, V. Jerošenko sako, kad įmonė nuolat ieško būdų, kaip klientams užtikrinti kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Būtent todėl „Mano BŪSTAS“ sumažino dalies itin populiarių paslaugų įkainius. Bendrovė nuo gegužės pradžios perpus sumažino tokių darbų kaip lempučių bendrojo naudojimo patalpose keitimas ir smulkių remonto darbų gyventojų butuose įkainius. Jie sumažėjo beveik 50 proc.
Be to, įmonė nutraukė sutartis su tais rangovais, kurie galėjo piktnaudžiauti ir siūlėsi atlikti darbus didesnėmis nei rinkoje kainomis.
„Mūsų veiklos principai, orientuoti į esamų ir naujų klientų patirties gerinimą, pasiteisino. Tai yra kryptingų pastangų ir stiprios komandos darbo rezultatai. Todėl ir toliau mūsų prioritetas išlieka paslaugų ir aptarnavimo kokybės stiprinimas ir visų klientų lūkesčių išpildymas“, – akcentavo „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Palangos oro uosto teritorijoje bus kertamas miškas4
Užtikrinant orlaivių saugą, Palangos oro uosto teritorijos rytinėje dalyje bus naikinamas anksčiau valstybei priklausęs miškas. ...
-
Su šiluma plūsteli ir stambios atliekos2
Kaune yra aštuonios didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelės. Kauno regiono atliekų tvarkymo centro (RATC) duomenimis, šios rūšies atliekų gyventojai daugiausiai atveža šiltuoju metų laikotarpiu. ...
-
Šeši gajūs mitai apie senjorų keliones – ekspertai siūlo nustoti jais vadovautis2
Turbūt sunkiai rastume žmogų, kuriam nepatiktų keliauti. Ne išimtis – senjorai, kurie vis dažniau leidžiasi svetur pažinti užsienio kultūras. Vis tik kelionių organizatoriai pastebi, kad dar nemaža dalis vyresnio amžiaus žmonių kelia...
-
Medikus rengiantys universitetai vienija jėgas ir nori būti išgirsti3
Du stiprūs šalies akademinės medicinos centrai – Lietuvos sveikatos mokslų universitetas (LSMU) ir Vilniaus universitetas (VU) – suvienijo jėgas ir pakvietė visuomenę ir politikus opiai diskusijai Lietuvos sveikatos forume „Unive...
-
Gimtadienį „Megoje“ šventė sūnus – dovanų netikėtai gavo mama
„Už šventę sūnui – dovana mamai“, – juokėsi kaunietė Aušra, tapusi viena iš prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ vykstančio žaidimo „MEGOJE perki – DYSON kasdien laimi!“ laim...
-
Teisme – „GetJet Airlines“ ginčas su vyriausybine strateginių sandorių komisija1
Aleksandro Čeliadino netiesiogiai iš dalies kontroliuojama orlaivių nuomos ir užsakomųjų skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“ bylinėjasi su vyriausybine strateginių įmonių sandorius tikrinančia komisija dėl jos išvados su...
-
Teismas užkirto kelią A. Stumbrui bylinėtis dėl prisijungimo prie „Litgrid“ elektros tinklo6
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas paliko galioti žemesnės instancijos teismo sprendimą nepriimti Rolando Pakso žento ir verslo partnerio Aivaro Stumbro skundo byloje dėl atmestų prašymų prisijungti prie bendrovės „Litgrid&ldquo...
-
„YIT Lietuva“ statys naują „Agrokoncerno“ fermų kompleksą – darbų vertė 52,6 mln. eurų2
Tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ Radviliškio rajone, Bebrujų kaime, statys modernų 52,6 mln. eurų vertės „Agrokoncerno grupės“ karvių fermų kompleksą. 53 ha ploto sklype plėtojamas kom...
-
Erkių ligos sugrįžo: ką svarbu apie jas žinoti?
Erkių sezonas jau įsibėgėjo, todėl labai svarbu jų saugotis. „Eurovaistinės“ vaistininkė Toma Gečienė ne tik pataria pasiskiepyti nuo erkinio encefalito, bet ir išskiria 5 svarbius, tačiau rečiau išgirstamus faktais apie e...
-
GIPL rangovė „Alvora“ kaltina energetikos institucijų vadovus šmeižtu
Pagrindinė Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybos rangovė „Alvora“ šmeižtu kaltina energetikos ministrą, GIPL užsakovės „Amber Grid“ bei Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) vadovus, ta...