Ar greičio matuokliai pakeis situaciją keliuose?

Grįžti į straipsnį

Nk

Nk portretas
Padės žmogui kuris nepastebėjo palengvins pinigine o tie kurie laksto dėjo ant tų baudų

Geriausia,

Geriausia, portretas
kai baudas is radaru,be jokiu foto ir kitu irodymu,gauni po pusantru metu! Kai jau neturi jokiu irodymu,kad ten net nebuvai! Ir dar su raginimu susimoketi,o ne eiti i nagrinejima,GRASINANT,kad BAUDA DIDES! Va cia tai "demokratija","nekaltumo prezumpcija","teise i gynyba ir i teisinguma"!!! Idomu,hitlerininkai ir stalinistai taip darydavo,ar truputi gedindavosi ATVIRO TERORO? Manau,kad bauda turi ateiti maksimum per menesi po pazeidimo fakto! Kitaip - pazeidziamos visos zmogaus teises ir galimybes apsiginti! O geriausia,kaip cia jau rase komentatoriai,kai protokolas israsomas pazeideja sustabdzius,su jo paties paaiskinimu ir parasu.

Eksas

Eksas portretas
Kol Lietuvoje eismo saugumo neužtikrins kelių policijos patruliai, jokie trikojai,nei kameros nepadės. Pernavo vaisius"užtikrinsime saugų eismą techninėmis priemonėmis". Reikia su žmonėmis dirbti,o ne su tech. priemonėmis . Dar vienas grašys prašo etatų, matai nespėja baudų skaičiuoti. Ne baudų skaičiuotojų, reikia, o patrulių keliuose.

Nevirsijantis leistino greicio- 50 metu!

Nevirsijantis leistino greicio- 50 metu! portretas
Kuo daugiau greicio matuokliu! Pazeideju - nusikalteliu debilu daugeja , todel privalom didinti desimteriopai baudas greicio pazeidejams.

Anonimas

Anonimas portretas
Tai priemone ne greiti mazinti o papildyti valstybes izda. Juos stato krumuose, medziuose, autobuso stotelese. O geriausiai autostradoje maciau, sustatyti kuoliukai kelio remontas, jokiu darbininku, bet trikojis stovi tarp kuoliuku.

Dainius

Dainius portretas
Kvailiausia, tai kai gauni baudą už tai, kad važiavai pirma juosta , nes neįsivaizduoju kito varianto, kaip atlikti posūkį iš antros juostos. Ir tokių nesąmoningų baudų- apstu. Du šimtus metrų gali važiuoti 70 km greičiu o po to iš kart 50 … ir ten jau stovi trikojis, ar nejuokinga?… Aišku, kad tai tik pasipinigavimas.

Tik nesąžiningai darant tai ,niekas nesikeis.

Tik nesąžiningai darant tai ,niekas nesikeis. portretas
Manau ,kad nieko nepadės, nes greitis matuojamas prospektinėse gatvėse, kur nėra pėsčiųjų, bet savaime truputį pagreitini...arba matuojama išvažiuojant iš miestelių, kur nebėra namų, bet ženklas už kelių metrų...Blogai ,kad tai daroma ,norint tik pasipinigauti...LIŪDNA

Aivaras

Aivaras portretas
Vairuotojai nepažeidinėtų eismo taisyklių, jeigu būtų logiškumo principu nustatyti greičiai. Bet dar aibės tokių kelio ruožų, kur net neįmanoma važiuoti nepažeidus tų taisyklių.Todėl manome, jog tai daroma specialiai, kad kuo daugiau surinkti rinkliavos.O ne todėl, kad tai būtų saugiau važiuoti.

Dar pavyzdys :

Dar pavyzdys : portretas
Tos pacios vietos,tie patys sektoriai. Visi vaziuoja 85 - 90,is priekio laisva. Is salutinio keliuko islenda mandras ukininko pikapas, deda koki 150 ir sutina,lenkdamas visa srauta! Uz geru 5 km vel nusuka i salutini kelia. Jei pasirode masinos is priekio - bruka per jega savaji bolida tarp eiles,su tokiu stabdymu,kad uz jo kokie 3 vos nesantykiauja i uzpakali! Ar tai - saugu!? Grazus kaimelis Karsakiskis,kelyje Panevezys - Rokiskis. Gyvena ten pora clienu dinastiju dar "is tu laiku",todel greitis ten 40,o kaimo galuose vidutinio greicio kameros! Nu,isskirtinis kaimas! Visi sliauzia gal 30. Is kiemo islekia raitelis be galvos,stato piestu savo zirga,pralekia taip visa kaimeli gal ant 80 ir nusuka i priespaskutini kiema! Arba i artimesni,jei yra masinu priesinga kryptimi. Ir kur cia rezultatas situ ribojimu ir kameru!?? Cia tik taikymasis i nezinanti ne vietini - va,gal apsizioplins ir susimokes... Ir - daugiau nieko! Ai,dar isleisti tam simtai tukstanciu...

Pavyzdys :

Pavyzdys : portretas
Vidutinio greicio sektorius. Leistinas 90,kazkas,nesvarbu,kas ir kodel,teisspaudzia 70. O buna netgi traktoriu,tejudanciu vos 30. Formuojasi kolona. Aplenkti be sansu,nes priesais - tokia pati situacija! Pagaliau,sektoriaus pabaiga! Is tarpu tarp furu sauna lengvikes,lenkdamos furas ir viena kita dviem,trim eilemis!!! Lengviau krautos furos irgi greiteja,bando aplenti letaji. Chaosas toks,kad priespriesinis eismas stoja! Tai cia - saugu!?? Ir cia ne fantazija,o tai,ka matau kasdien Via Baltikoje,kelyje Panevezys - Siauliai,Seduva - Baisogala ir daug kitu! Tie sektoriai veiktu,jei kelias butu po dvi juostas viena kryptimi! O dabar - jie tik zudo! Juk del ju tiek kaktomusu,per tokius "paskutinius lenkimus"!

ramass

ramass portretas
Paaiškinkit , kaip galima pakliūti net ant trikojo, jei važiuoji su Waze? Tai kol mentas jį renką, jau 10 žmonių jį pažymi.

kaimiečio nuomonė

kaimiečio nuomonė portretas
Kauno rajone Raudondvario kaime Atgimimo gatve pagrindinė tarnzitinė, kurioje jau 15 metų vyksta Formilė 1 , lenktyniauja miškovežiai, motociklai ir fūros !!!! Greičio ribojimo kalnelių ( nes tik jie įgalins ) transportą tarp gyvenamųjų namų judėti saugiu leistinu greičiu.

Anonimas

Anonimas portretas
Kol yra sis nusikalteliu rezimas Lietuvoje NIEKAS i gera puse NESIKEIS. Rezima BUTINA NUVERSTI.

S.S.S.

S.S.S. portretas
o kur yra statistika kiek būtent avarijų įvyksta dėl greičio viršijimo? Kiek dėl girtumo, kiek dėl telefonų maigymo, kiek dėl techninės būklės, kiek dėl neatsargumo ar kitų sukeltų avarinių situacijų. Pirmiausia turi būti teisingai statistika, o po to kažkieno kliedesiai.

nuomonė

nuomonė portretas
Tikslas nepasiektas, manau naudos gavėjai, tai šių sistemų pardavėjai ir administratoriai. Gaila, bet šis sprendimas nesudrausmino nei vairuotojų nei avaringumo mažinimo tikslų neleido pasiekti. pinigai pinigai pinigai :(

Nelaisves

Nelaisves portretas
ir avariju salis esame! Daug metu dirbu su GPS programomis ir radaru bazemis joms. Tai va - skaiciai : LTU - 78,5 kb. LVA - 25,2 kb. EST - 18,6 kb. PL - 271 kb. Lenkiame latvius ir estus 3 ir 4 kartus,ir vos 3 kartus atsiliekame nuo 13 kartu didesnes Lenkijos!!! O avariju ir auku 1000 gyventoju - patys rasite,kur daugiausia. Tuo tarpu,kaip tvarkomi keliai Lenkijoje,Estijoje - ir kaip pas mus!? Tiesa,uzmirsau dar! Juk dar yra failiukas warzone lt su dar 24,8 kb ivairiu kliuciu ir ribojimu!!! Tai kam visa tai,jei ne pinigu plovimui ir baudu rinkimui!? O kur dar nueina tos lesos? O stai naktimis kosminiais greiciais ir garsais lakstantys - jokiu instituciju nedomina!

jk

jk portretas
draudimai yra valdžios pasipinigavimui,kad juos iššvaistyti,o žmones tai mato ir toliau laksto,skaidrumo nera jokio,būtina žmones informuoti,kas daroma už baudų pinigus,o keliai pas mus baisūs,lopas ant lopo,radarainčia nepades,lauk Šimonytes vagiųvyriausybe

Romas

Romas portretas
Labai geras klausimas - kas tų milijonų gavėjas ? Ties mln. surenka , o kelių būklė su kiekviena diena blogėja.

/

/ portretas
lietuva policine valstybe...draudimai , baudos kaip siaures korejoje...

budulis

budulis portretas
Kuo daugiau matuokliu ir didesniu baudu

Vair.

Vair. portretas
Nereikia džiaugtis Vokietijos autobamuose leistinu greičiu.Zinome tuos greičius.Nesaugu ir neprotinga keisti važiuoti kiek nori.Juk visokių ir visaip manančių ir važiuojančių yra.Žmogaus gyvybę svarbi.Bet viskas turi būti proto ribose.

Kaunas

Kaunas portretas
Atleiskite ,klaida ,neprotingas greitis dabartinis 50 km ,taiso komentarus nepageidaujamus kaip nori, parašai vienaip , išspausdintas gaunasi iškraipytas.

MW

MW portretas
Normali šalis visada investuoja į savo kelių būklę, užtikrindama maksimalų saugumą jais besinaudojantiems dalyviams. Vokietijoje pilna autobanų su keliomis auto juostomis, kur kairėje kraštinėje net neribojamas greitis ir gali neštis kiek rodo auto spidometras. Pas mus gi viskas atvirkščiai. Pagrindinė magistralė Kaunas -Klaipėda nuo sovietmečio dar nerenovuota, visa jau išdaužyta ir sulopyta gabalais, tiltai byra. Ir mūsų valdžia investuoja į kuo daugiau radarų pristatyti, nei kelius remontuoti. Atsilikusios korupcinės valdžios mentalitetas.

Kaunas

Kaunas portretas
Gatvės tuštės, dėl didelių kūro kainų.Todėl manau mieste reikia padaryti leistiną greitį 60 km.Automatiškai nevažiuoji 60 km jeigu yra pikas pilnos gatves mašinų.Bet jeigu tuščia keliuose tystis 50 km beprotybė.Oro tarša padidėja važiuojant lėčiau.Neprotingas greitis 60 km.O bepročiai kaip važiavo neleistinu greičiu, taip vażiuos..Tie trikojai tikrai nereikalingi ,reikia sąmoningų vairuotojų.Sureguliuokite kainas troleibusų ir autobusų, kad neapsimokėtu važiuoti savo mašiną ,matysite kaip sumažės mašinų keliuose.

aaa

aaa portretas
Nieko nepakeis pvz.Telšiuose net Plungės gatve mašinos lekia net lenkams kitas

Vienu zodziu.

Vienu zodziu. portretas
Reikia laikytis KET ir jokie greicio matuokliai nebaisus.

negreitai

negreitai portretas
Greičių matuokliai gali kažkokia maža dalele pakeisti situaciją šalies biudžete, bet tikrai ne keliuose. Nes situacija keliuose susidarė dėl nemažos dalies vartojančių smegenų-programinės įrangos klaidos :D Kai pasikeis situacija vairuojančių smegenyse, tada bus galima kelt klausimą apie pagerėjimą keliuose

o ar pakeitė?

o ar pakeitė? portretas
Tai ativaizdu, kad ne. Vietoje to, kad žiūrėt į kelia (kuris dažniausiai duobėtas, nes ta pati kelių direkcija per matuoklių konkursus jų tvarkyt kada neturi) ir vertint nuolat besikeičiančią situacija, žmogus visa laiką žiūri tik į spidometrą, ypač sektorių atveju, na geriausiu atveju į pakelias. Ištaškė milijonus, sugadino esamą infrastruktūra, o kas toliai? Tai aišku kas - dar daugiau matuoklių, kol liks bent vienas gyvas tiltas!

Prie vairo

Prie vairo portretas
Dažnai trikojus pastato ten, kur eismo saugumui problemų nėra, pvz. Kelio ruožuose su tvorelėmis atskiruose priešpriešinio eismo juostomis, tai tiesiog spastai pasipinigauti.

Anonimas

Anonimas portretas
Valdininku besmegeniu ir idiotu šalis

Juozas

Juozas portretas
Kuo daugiau matuoklių, ratukų ir susiaurėjimų- tuo bus blogiau keliuose. Tik laisvas žmogus gali priimti teisingus sprendimus. Kai prie vairo žmogus nuolatos slegiamas visokiais draudimais- gero nelauk. kad ir dėl greičio- taigi toje pačioje vietoje saugus greitis gali būti ir 100 km/h, ir 40 km/h, priklausomai nuo eismo sąlygų. Dabar gi kažkoks valdininkas sugalvoja, kad bus saugu 40 km/h, ir visiems laikytis...

algis

algis portretas
Nejaugi dar yra asilu mananciu kad valdziai idomu kiek zmoniu zuna avarijose jiems rupi tik pinigai ar zinote kokios sumos surenkamos is visu matuokliu lietuvos keliuose prisesit kai suzinosit stai kas juos domina

tt

tt portretas
Kuo daugiau matuoklių, tuo saugiau, visur šalyse išspręstas klausimas.

Concluzinas

Concluzinas portretas
Milicija dabar labiausiai saugo atspėkite ką ? Ogi savo trikojus.

Aisku keicia

Aisku keicia portretas
Dabar kaip ir kiekvienas normalus lietuvis dairausi trikoju, o ne i kelia ziuriu

G

G portretas
Greičiu matuokliai tai valdžios reketas pinigai

skiep

skiep portretas
daugiau trikoju masinu nezymetu...

Prioritetai

Prioritetai portretas
Pirmiausia reikia aptverti visus kelius, kur yra briedžių, stirnų , karvių patekimo į kelią pavojus, o jau po to galvoti apie greičio matuoklius.

Ha

Ha portretas
Nu jo, jei vietoj stulpo, zmogus i ivaziuos i greicio matokli, tai isgyvens. Isvada matuokliai isgelbes tukstancius gyvybiu.

gryzo klaustukininkai

gryzo klaustukininkai  portretas
Nebera kd žurnalistų kas lnk turinys ir tv reportažas perpsausinami????

matuoklis

matuoklis portretas
aisku kad matuokliai keicia situacija keliuose, vien paziurekim kiek avariju budavo ant kleboniskio tilto kai ten stovejo matuoklis- vos ne kasdien, kai panaikino matuokli tai kazkaip nebesimato toj vietoj avariju, na nebent kazkas pries eisma pavaziuoja.... arba kodel policija kai pastato trikoji ir salia jo ivyksta avarija trikojis staigiai supakuojamas ir kazkur dingsta su visa jo apsauga? juk jei tirkojis neitakotu tai koks tikslas dingt is avarijos vietos kuo greiciau?

Trikojis \\\\\.../////

Trikojis   \\\\\...///// portretas
Tiktai,nes durnius tik taip galima sutramdyti.____Be baudų taikyti baudų taškus arba vairuotojo teisių atėmimu ilgam laikui.___Gana žudikams siautėti keliuse.

X

X portretas
Jau geriau" kalnuotos" ,duobėtos auto magistralėje rekomenduočiau važiuoti saugiu greičiu.

Eksas

Eksas portretas
Tai vasarą kai oro sąlygos ir saugus greitis laidžia greičiau važiuoti ne saugu?

Galerijos

Daugiau straipsnių