- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
IBM pranešė apie naują bendradarbiavimo susitarimą su „BMW Group“. Informacinių technologijų milžinė ir Vokietijos automobilių gamintoja, pasitelkusios IBM vystomą dirbtinio intelekto platformą „Watson“, kurs labiau intuityvias vairavimo pagalbos sistemas BMW ateities automobiliams.
Sutarta, kad „BMW Group“ perkels savo inžinierių komandą į centrinę IBM „Watson“ daiktų interneto būstinę Miunchene, kad abiejų bendrovių tyrėjai galėtų kartu ieškoti būdų kaip pagerinti BMW automobilių pagalbos funkcijas.
IBM neseniai pranešė, kad iš 3 milijardų dolerių numatytų „Watson“ daiktų interneto programai, investuos 200 mln. dolerių į naują tyrimų centrą Miunchene, kur įvairios įmonės bendradarbiaus kurdamos dirbtinio intelekto platforma ir daiktų internetu paremtus sprendimus. BMW, kurios centrinė būstinė taip pat yra įsikūrusi Vokietijos Bavarijos žemės sostinėje, yra viena pirmųjų bendrovių perkelianti dalį savo komandos į IBM pastatą. Automobilių gamintojos inžinieriai čia dirbs kartu su IBM specialistais.
„Dirbtinis intelektas „Watson“ keičia žmonių santykį su išoriniu pasauliu ir padeda kurti saugesnę, efektyvesnę ir labiau personalizuotą aplinką namie, darbe ir kelyje, - sako IBM „Watson“ daiktų interneto programos vadovė Harriet Green. – Abi bendrovės dirbs kartu tam, kad BMW vairuotojai gautų maksimalią naudą iš „Watson“ teikiamų galimybių. Mūsų tyrimai rodo, kad nors automobiliai ir ateityje išliks svarbiausia žmonijos transporto priemone, jų vairavimo patirtis per artimiausią dešimtmetį pasikeis taip, kaip dar niekada iki šiol“.
BMW į IBM pastatą Miunchene perkraustys ne tik inžinierių komandą, bet ir keturis sportinius hibridinius BMW i8 automobilius, kuriais klientams demonstruos „Watson“ daiktų interneto teikiamas galimybes bei tai, kaip jau artimiausioje ateityje automobiliai bendraus su vairuotojais.
Nuolatos patirtį kaupiantis, besimokantis ir žmogaus kalbą suprantantis „Watson“ dirbtinis intelektas leis automobiliams suprasti vairuotojų poreikius ir vairavimo įpročius bei prie jų prisitaikyti kartu padidinant saugumą ir komfortą. Pavyzdžiui, į „Watson“ bus įkeltas automobilio vartotojo vadovas, tad vairuotojas, nepaleisdamas vairo iš rankų, galės balsu užduoti jam rūpimą klausimą ir gauti atsakymą. Į „Watson“ sprendimų vairuotojams prototipą taip pat bus integruota galimybė gauti visą reikalingą informaciją iš IBM priklausančios orų prognozių bendrovės „Weather Company“, taip pat – realiu laiku – duomenis apie situaciją keliuose ir automobilio būklę. Visa tai leis dirbtiniam intelektui siūlyti vairuotojui optimaliausius sprendimus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Degalai šią savaitę pigo Lietuvoje ir Estijoje, brango Latvijoje1
Mažmeninės degalų kainos per pastarąją savaitę Lietuvoje ir Estijoje nukrito, o Latvijoje – pakilo, rodo agentūros BNS kaupiami duomenys pagal vidutines kainas viename didžiausių regione „Circle K“ degalinių tinkle. ...
-
„Volkswagen“ pirmą kartą bendrovės istorijoje svarsto uždaryti keletą gamyklų Vokietijoje1
Vokietijos automobilių pramonės gigantas „Volkswagen“ pranešė svarstantis galimybes uždaryti keletą gamyklų Vokietijoje ir atsisakyti prisiimto įsipareigojimo iki 2030-ųjų nebemažinti darbo vietų skaičiaus. ...
-
Norvegija pagerino elektromobilių paklausos pasaulinį rekordą2
Norvegijos kelių federacijos (OFV) duomenimis, elektra varomi sudarė 94,3 proc. Norvegijoje rugpjūtį nupirktų naujų automobilių – tai naujas pasaulio rekordas, elektromobilių pardavimams likusioje Europoje stagnuojant. ...
-
Kainos Baltijos šalių degalų rinkoje pastarąją savaitę kito nevienodai1
Kainos Baltijos šalių mažmeninėje degalų rinkoje pastarąją savaitę kito nevienodai – Lietuvoje populiariausio benzino ir dyzelino kainos nepakito, Estijoje degalai pabrango, Latvijoje benzino kainos nekito trečią savaitę iš eilės...
-
Lietuvos vežėjų bagaže – inovatyvi suomių patirtis
„Suomiai neįsipareigojo išsyk visus autobusus keisti elektriniais, dyzelinių atsisakoma laipsniškai. Kitaip nei pas mus, kur iškelti kur kas ambicingesni tikslai“, – sakė Suomijoje viešėjęs Lietuvos keleivių ...
-
Ant paspirtuko – be šalmo? Padariniai gali būti skaudūs11
Iš visų per pirmą pusmetį į eismo įvykius patekusių elektrinių paspirtukų vairuotojų trečdalis nedėvėjo šalmo, penktadalis buvo apsvaigę nuo alkoholio. ...
-
Paryžiaus svečius stebino įspūdingos autotechnikos naujovės5
Šią savaitę startavusiose Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse ir prieš tai ten pat vykusioje olimpiadoje lankėsi ne tik Lietuvos atletų būrys, bet ir sirgalių desantas. Tarp jų buvo nemažai ir automobilių pasaulio atstovų, kuriems ža...
-
Itin karšta vasara – elektromobilių savininkų vargas: kaip išvengti problemų?11
Komunistinė Kinija dabar užtikrintai pirmauja pagal elektromobilių skaičių, bet ir Kinijoje, ypač jos pietrytinėje dalyje, jau kyla problemų dėl tokių automobilių eksploatavimo per smarkius karščius. ...
-
Dauguma galvos traumų – dėl šalmo nedėvėjimo
Dviratininkų saugumas – svarbi tema, kuriai ypač daug dėmesio skiria vaikų chirurgas Benediktas Jonuška. Pasak jo, šalmų dėvėjimas yra paprasčiausias ir efektyviausias būdas išvengti rimtų galvos traumų, kurios, deja, da...
-
Mįslė: kodėl automobilių pramonės centrai virsta vaiduokliais?7
Dar neseniai klestėję automobilių pramonės lyderiai tapo užmirštais ir apleistais miestais, iš kurių bėga net sėsliausi gyventojai. Šiame straipsnyje apžvelgiamos priežastys, dėl kurių ne vienas garsus pasaulio miestas ir did...