- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vairuotojai, kurie tiki įsigiję didesnės ridos elektromobilius, piktinasi, kad jų transporto priemonėms nėra taikomos tokios pat lengvatos, kaip elektra varomoms mašinoms - esą šiandien naujausios ir moderniausios transporto priemonės turi didesnės ridos funkciją, todėl nelikus skatinimo elektromobilizacija Lietuvoje apskritai sustos, antradienį rašo "Lietuvos žinios".
lengvatos dabar taikomos tik toms transporto priemonėms, kuriose nėra vidaus degimo variklių. Lietuvoje žinomiausios iš tokių mašinų yra "Nissan Leaf", "Mitsubishi i-MiEV", "Tesla Model S". Jei elektrinis variklis veikia kartu su benzininiu ar dyzeliniu, tai jau - hibridinis automobilis, jo šeimininkas negali tikėtis lengvatų.
Trijų didžiausių Lietuvos miestų - Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos - savivaldybių sprendimu elektromobilių vairuotojai nemoka už stovėjimą aikštelėse, o kai kuriose įkrovimo stotelėse baterijas galima įkrauti nemokamai. Elektromobiliams Lietuvoje leidžiama važiuoti viešojo transporto juostomis, pažymėtomis elektromobilio ženklu. Tačiau vairuotojai, kurie mano nusipirkę didesnės ridos elektromobilius, tikina nesulaukiantys netgi tokių lengvatų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose – mažesnis greitis4
Nuo penktadienio Lietuvoje mažėja maksimalus leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. ...
-
Gatvėse, kasyklose – be vairuotojų? Transporto pažanga įsibėgėja1
Kad ir kada prabiltume apie transporto autonomiškumą, galvose ims suktis laikotarpis – po penkerių ar dar daugiau metų. Tačiau realybė yra gerokai drąsesnė – savivaldės transporto priemonės jau dabar sėkmingai vykdo užduotis įvai...
-
Lietuvos naudotų automobilių rinka – neskaidri, tačiau kai kur – dar prasčiau10
Daugumoje šalių naudotų automobilių rinka stabilizavosi ir grįžo į priešpandeminį lygį, tačiau skaidrumas – vis dar pagrindinė problema: tūkstančiai pirkėjų įsigyja transporto priemonių su paslėptais defektais ir suklastota...
-
Automobilio garantija: standartai ir išimtys1
Naujo automobilio garantijos trukmė dažniausiai varijuoja tarp dvejų trejų metų, kai kuriais atvejais siekia ir penkerius. Tačiau rinkoje pasitaiko atvejų, kai gamintojai įsipareigoja gerokai ilgesniam laikotarpiui. ...
-
Universalus transportas: atstoja ir traktorių, ir žaislą
Dauguma vairuotojų keturratį vertina tik kaip pramoginę transporto priemonę. Iš tiesų nemenka dalis Lietuvoje parduodamų modelių iškeliauja į sodybas, palengvindami jų savininkų buitį. Kiek skirtingų funkcijų gali atlikti keturratis?...
-
Iš „Regitros“ – blogos žinios sukčiaujantiems užsieniečiams: pavežėjais tapti bus sunkiau20
Teorijos egzaminą Lietuvoje kasmet laiko daugiau kaip 5 tūkst. užsieniečių. Dabar egzaminą jie gali laikyti lietuvių, anglų, rusų arba gimtąją kalba, už savo pinigus pasisamdę vertėją. Šiemet „Regitra“ išsiaiškin...
-
ES galutinai pritarė papildomiems muitams elektromobiliams iš Kinijos3
Europos Sąjunga (ES) antradienį galutinai pritarė siūlymui nustatyti papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. ...
-
Krizės apimta „Volkswagen“ planuoja uždaryti gamyklas, smarkiai karpyti atlyginimus9
Įgyvendindama drastišką taupymo planą, „Volkswagen“ svarsto Vokietijoje uždaryti keletą gamyklų bei 10 proc. sumažinti darbuotojų atlyginimus, pirmadienį pranešė žiniasklaida. ...
-
Įpročiai pamažu keičiasi, stiprėja paslaugų įtaka
Alternatyvų nuosavam automobiliui gausėja, tačiau didžiosios dalies Lietuvos gyventojų vairavimo įpročiai lieka nepasikeitę. ...
-
Nuo „3E“ iki lūžio taško: kur link ir kaip toliau?1
2010-ųjų spalį Lietuvoje buvo įregistruotas pirmasis elektromobilis. Šiandien tokia transporto priemonė šalyje – jau įprasta. Kokia galima tvaraus susisiekimo perspektyva? ...