- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Subtilu: virtualioji fotografijų paroda „Mano žolynų kerai“ atskleidžia, kaip puikiai tarpusavyje dera žolynai ir margučiai.
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
-
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014
Sekmadienio popietę Kauno „Žalgirio“ arenoje šurmuliuojančioje parodoje „Kauno automobilių dienos“ finišavo tryliktus metus paeiliui surengtas konkursas „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014“.
Aukštai iškėlęs pagrindinę renginio nominaciją – Lietuvos susisiekimo ministro taurę ir ką tik iškovotą kelialapį į kitais metais vyksiančią Ženevos automobilių parodą – triumfavo vilnietis, 25 metų tarptautinės verslo mokyklos informacinių technologijų specialistas, aštuonerių metų vairuotojo stažą turintis Dominykas Danys.
Nugalėtojas tarsi pratęsė šios automobiliams neabejingos šeimos pasiekimų estafetę. Mat pernai analogiškame konkurse jo motina Jovita Danienė buvo iškovojusi geriausios vairuotojos titulą.
D. Daniui sėkmę atnešė ketvirtas bandymas šiuose konkursuose.
„Iki šiol tris kartus buvau prasibrovęs į finalą, tačiau apie nugalėtojo laurus ruošdamasis renginiui dar nedrįsau svajoti“, - po apdovanojimų ceremonijos prisipažino vienas jauniausių konkurso dalyvių ir pats jauniausias jo nugalėtojas per visą trylikos metų renginio istoriją.
Finale varžėsi ir dvejais metais už nugalėtoją jaunesnis Edvinas Bieliauskas, tačiau jis šįsyk buvo priverstas tenkintis 14-ąja vieta.
Geriausiojo vairuotojo laurus paveržęs D. Danys finale iškovojo 146 taškus ir 7 taškais pranoko antroje vietoje likusį profesionalų lenktynininką Robertą Kupčiką, kuris šiemet labai sėkmingai varžosi Europos „Volkswagen Castrol Cup“ taurės lenktynėse. Iki jų pabaigos likus vieno etapo varžyboms Lietuvos sportininkas turi iškovojęs 508 taškus ir net 72 taškais lenkia Pietų Afrikos atstovą Jefferį Kriugerį.
Robertas Kaune sulaukė gausių žiūrovų aplodismentų. Ne vien dėl savo meistriškumo slalomo trasoje, bet ir todėl, kad surado laiko įtemptame varžybų ir treniruočių grafike šiam konkursui. Pirmą kartą jame besivaržiusiam sportininkui be kitų prizų įteiktas ir „Toyota“ kvietimas išbandyti Piarnu (Estija) trasoje sportiškąją „Toyota GT86“.
Šiemet visą renginio garbės pakylą okupavo vilniečiai. Trečiąją vietą, nuo tituluotojo R. Kupčiko atsilikęs tik 3 taškais, iškovojo automobilių sporto mėgėjams gerai pažįstamas, daugelio ralių nugalėtojas ir prizininkas, 36-erių VšĮ „Evo Performance“ direktorius Vytas Bilinskas, turintis 19 metų vairuotojo stažą, o kasdieną sėdintis prie „Škoda Superb“ arba „Toyota Prius“ vairo.
V. Bilinskas ant nugalėtojų pakylos trečiojo laiptelio užkopė iš penkto bandymo ir džiaugėsi dovanų gavęs puikių žieminių „Continental“ padangų komplektą.
Ketvirtoji vieta atiteko dar vienam sostinės atstovui Justui Eimontui, kuriam šis bandymas buvo jau devintasis, o penktąją iškovojo klaipėdietis Edgaras Liepa, bandęs jėgas penkis kartus.
Šeštąją užėmė dar vienas vilnietis Kęstutis Taškūnas, kuris pagrįstai laikomas renginio rekordininku, nes jam tai buvo jau vienuoliktasis konkursas. Prieš ketverius metus Kęstučiui pavyko jį laimėti, o iki šių metų po tos pergalės jis net tris kartus likdavo antras.
Pirmas už prizininkų šešetuko liko pernai Jonavoje vykusio finalo nugalėtojas, Kauno „Regitros“ darbuotojas Andrius Sinkevičius, perdavęs prieš metus iškovotą simbolinę karūną ir pirmas pasveikinęs geriausiojo vairuotojo titulą laimėjusį D. Danį.
„Džiaugiuosi, kad metai po metų kyla šio labai reikalingo ir kiekvienam vairuotojui naudingo konkurso lygis, kad jis susilaukia vis daugiau stropiai pasirengusių kolegų dėmesio. Kasmet ir jo užduotys tampa vis sudėtingesnės, reikalaujančios ne tik gero teorinio pasirengimo, bet ir puikios orientacijos. Todėl jau įpusėjus konkursui pajutau, jog šiemet tikrai nepavyks apginti pernai iškovoto titulo“, - sveikindamas naująjį karalių kalbėjo A. Sinkevičius.
Konkurso finale kovėsi ir trys atrankiniuose turuose geriausiai pasirodžiusios dailiosios lyties atstovės. Čia pergalę šventė irgi vilnietė, Vilniaus universiteto vyresnioji specialistė Inga Blaževičienė, kuriai šis konkursas buvo pirmasis.
Konkurso organizatoriaus, Lietuvos žurnalistų autoklubo taurę iškovojusi I. Blaževičienė automobilį vairuoja jau dešimt metų, o dabar jos turima „Nissan Almera“ – trečiasis moters automobilis.
Inga viena iš nedaugelio moterų, kuriai vairuoti automobilį žiemą – nepalyginamai didesnis malonumas nei vasarą.
Moterų grupėje nuo pat pradžių virė itin atkakli kova, o po šešių rungčių iš devynių buvusių finalo programoje varžoves skyrė vos taškas ar keli. Tačiau septintoji rungtis – „Toyota Hilux“ parkavimas atbuline eiga pragaištinga buvo klaidą padariusiai profesionaliai autobuso vairuotojai vilnietei Dainei Ribokienei, kuri liko antroje šios įskaitos vietoje, ir trečiajai prizininkei klaipėdietei Dovilei Lukoševičiūtei.
Būtent ši rungtis joje sublizgėjusiai Ingai ir atnešė pergalės laurus.
„Trylika konkursų – trylika skirtingų nugalėtojų, iš kurių dar nė vienam iki šiol nepavyko apginti iškovoto titulo. Tai liudija renginio gyvybingumą, kurio kokybinį lygį palaiko kasmet besikeičiantys lyderiai, nepaisantys autoritetų“, - dėkodamas finalininkams už atkaklią kovą ir ryžtą, rėmėjams - už nuoširdžią pagalbą kalbėjo šio projekto kuratorius, žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.
Konkursą „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014“ surengė Lietuvos žurnalistų autoklubas kartu su partneriais - Susisiekimo ministerija, „Toyota“, „Regitra“, Automobilių kelių direkcija, „Altu“ ir kitais.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose – mažesnis greitis4
Nuo penktadienio Lietuvoje mažėja maksimalus leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. ...
-
Gatvėse, kasyklose – be vairuotojų? Transporto pažanga įsibėgėja1
Kad ir kada prabiltume apie transporto autonomiškumą, galvose ims suktis laikotarpis – po penkerių ar dar daugiau metų. Tačiau realybė yra gerokai drąsesnė – savivaldės transporto priemonės jau dabar sėkmingai vykdo užduotis įvai...
-
Lietuvos naudotų automobilių rinka – neskaidri, tačiau kai kur – dar prasčiau10
Daugumoje šalių naudotų automobilių rinka stabilizavosi ir grįžo į priešpandeminį lygį, tačiau skaidrumas – vis dar pagrindinė problema: tūkstančiai pirkėjų įsigyja transporto priemonių su paslėptais defektais ir suklastota...
-
Automobilio garantija: standartai ir išimtys1
Naujo automobilio garantijos trukmė dažniausiai varijuoja tarp dvejų trejų metų, kai kuriais atvejais siekia ir penkerius. Tačiau rinkoje pasitaiko atvejų, kai gamintojai įsipareigoja gerokai ilgesniam laikotarpiui. ...
-
Universalus transportas: atstoja ir traktorių, ir žaislą
Dauguma vairuotojų keturratį vertina tik kaip pramoginę transporto priemonę. Iš tiesų nemenka dalis Lietuvoje parduodamų modelių iškeliauja į sodybas, palengvindami jų savininkų buitį. Kiek skirtingų funkcijų gali atlikti keturratis?...
-
Iš „Regitros“ – blogos žinios sukčiaujantiems užsieniečiams: pavežėjais tapti bus sunkiau20
Teorijos egzaminą Lietuvoje kasmet laiko daugiau kaip 5 tūkst. užsieniečių. Dabar egzaminą jie gali laikyti lietuvių, anglų, rusų arba gimtąją kalba, už savo pinigus pasisamdę vertėją. Šiemet „Regitra“ išsiaiškin...
-
ES galutinai pritarė papildomiems muitams elektromobiliams iš Kinijos3
Europos Sąjunga (ES) antradienį galutinai pritarė siūlymui nustatyti papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. ...
-
Krizės apimta „Volkswagen“ planuoja uždaryti gamyklas, smarkiai karpyti atlyginimus9
Įgyvendindama drastišką taupymo planą, „Volkswagen“ svarsto Vokietijoje uždaryti keletą gamyklų bei 10 proc. sumažinti darbuotojų atlyginimus, pirmadienį pranešė žiniasklaida. ...
-
Įpročiai pamažu keičiasi, stiprėja paslaugų įtaka
Alternatyvų nuosavam automobiliui gausėja, tačiau didžiosios dalies Lietuvos gyventojų vairavimo įpročiai lieka nepasikeitę. ...
-
Nuo „3E“ iki lūžio taško: kur link ir kaip toliau?1
2010-ųjų spalį Lietuvoje buvo įregistruotas pirmasis elektromobilis. Šiandien tokia transporto priemonė šalyje – jau įprasta. Kokia galima tvaraus susisiekimo perspektyva? ...