- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
-
Mini Clubman
Vasarą anonsuotas, o Frankfurto automobilių parodoje pirmą kartą gyvai pademonstruotas naujos kartos „Mini Clubman“ netruks debiutuoti ir Lietuvoje. Šis ilgiausias „Mini“ automobilis, turintis 6 duris, mūsų šalyje pasirodys spalio pabaigoje.
„Naujos kartos „Clubman“ išsaugojo savo autentišką britišką dizainą – turi statų automobilio galą ir dvejas į šonus atsiveriančias bagažo duris – elementus, dėl kurių „Clubman“ jau 55 metus yra išskirtiniu visame kompaktinių automobilių segmente. Tapęs žymiai erdvesniu, komfortiškesniu ir prabangesniu naujasis modelis sieks pelnyti vairuotojų, kurie ieško stilingo, bet tuo pačiu ir praktiško, tolimoms kelionėms tinkančio automobilio, simpatijas. Jie galės įsitikinti, kad net ir ilgiausias „Mini“ modelis yra toks pat žavus, puikiai valdomas ir išsaugo savo aukštą vertę metams bėgant“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.
Netrukus automobilių salonuose pasirodysiantis modelis bus pirmasis „Clubman“ su šešeriomis durimis. Jas inžinieriai suprojektavo padidinę automobilio parametrus. Automobilis pailgėjo 27 cm, iki 4,253 m, taip pat tapo 9 cm platesnis – 1,8 metro. Viduje atsirado daugiau vietos ir keleiviams, ir bagažui – jo talpa išsiplėtė iki 360 litrų (40 proc. daugiau), o nulenkus galines sėdynes – iki 1250 litrų.
Tradiciškai, bagažo skyrius uždaromas dviem į šonus atsidarančiomis durimis. Jas atverti galima rankena arba spustelėjus mygtuką ant automobilio raktelio. Gale gamintojas taip pat montuoja „Mini“ modeliuose dar nematytus pailgus horizontalius žibintus. Dizaino pakeitimų gavo ir kiti išorės elementai – priekiniai žibintai su integruotais posūkio signalais ir LED lempomis, chromuoti jų apvadai, oro įsiurbimo ir išmetimo angos kėbule bei kita.
Gamintojas iš pagrindų atnaujino ir „Mini Clubman“ interjerą. Spidometras perkeltas iš centrinės konsolės ant vairo kolonėlės, kad būtų patogiau matomas vairuotojui. Pertvarkyta ir pati centrinė konsolė, kurioje gali būti montuojamas iki 8,8 colio (22 cm) skersmens ekranas. Jį supa LED žiedas, keičiantis spalvas priklausomai nuo situacijos kelyje, pavyzdžiui, parkuojantis, artėjant prie kliūties, tampa vis raudonesnis. Automobilio viduje pirkėjai galės užsisakyti salono apšvietimą, į kurį įeina ir šviesos projekcija išorėje – atrakinant ar užrakinant automobilį nuotoliniu pulteliu, iš vairuotojo pusėje esančio veidrodėlio ant žemės projektuojamas „Mini“ logotipas.
Rinkoje „Mini Clubman“ debiutuos su šešiais variklių variantais. „Mini One D Clubman“ turės trijų cilindrų 85kW/116 AG galios variklį. „Mini Cooper D Clubman“ ir „Mini Cooper SD Clubman“ modeliuos debiutuos nauji 4 cilindrų motorai, išvystantys atitinkamai 110 kW/150 AG bei 140 kW/190 AG. Benzininėse versijose bus montuojami 3 cilindrų varikliai – 75 kW/102 AG galios agregatas į „Mini One Clubman“ bei 100 kW/136 AG galios motoras į „Mini Cooper Clubman“. Galingiausia bus „Mini Cooper S Clubman“ versija, kuri turės 4 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 141 kW/ 192 AG galią. Nuo 0 iki 100 km/val. greičio pastarasis „Clubman“ su automatine pavarų dėže įsibėgės per 7,1 s (su mechanine – per 7,2 s) ir išvystys maksimalų 228 km/val. greitį. Naujojo „Clubman“ savininkai galės vienu mygtuko paspaudimu pasirinkti skirtingus važiavimo režimus – „Mid“, „Sport“ arba „Green“.
„Mini Clubman“ modeliuose su 4 cilindrų varikliais bus galima užsisakyti 8 laipsnių automatinę „Steptronic“ pavarų dėžę, kuri padidins vairavimo efektyvumą, komfortą bei sportiškumą, nes pavaros perjungiamos greičiau. Tiek 6, tiek ir 8 laipsnių automatinės pavarų dėžės galės būti sujungiamos su navigacine sistema, kuri žinodama tolimesnio kelio ypatumus galės parinkti tinkamesnę pavarą.
„Mini“ automobiliai visuomet gerai pasirodo saugumo testuose. Naujasis „Clubman“ taip pat turės plačia saugumo įrangą. Be diržų ir 6 oro pagalvių standartinėje komplektacijoje bus „Isofix“ vaikiškų kėdučių jungtys automobilio gale, o pasirinktinai ir ant keleivio sėdynės priekyje. Už papildomą mokestį vairuotojai galės užsisakyti įvairias pagalbines sistemas – „Mini Head-Up-Display“ vaizduoklį, kuris pateikia vairuotojui svarbią informaciją, parkavimo jutiklius ir galinio vaizdo kamerą, vairavimo asistentą, kuris perspėja apie gresiantį susidūrimą ir autonomiškai pradeda stabdyti automobilį, atpažįsta kelio ženklus, automatiškai išjungia ilgąsias šviesas, palaiko atstumą nuo priekyje važiuojančio automobilio ir kitą įrangą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau3
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?9
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...