- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
-
„MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją
Sausio pradžioje Lietuvoje pristatytas antros kartos „MINI Countryman“ turės ir sportišką versiją – „MINI John Cooper Works Countryman“.
Tai bus net tik erdviausias ir universaliausias, bet ir pats galingiausias „MINI“ šeimos narys, varomas keturiais ratais.
Po kelių mėnesių Šanchajaus automobilių parodoje oficialiai debiutuosiantis sportiškasis „MINI Countryman John Cooper Works“ aprūpintas iki šiol galingiausiu 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininiu varikliu su turbina, išvystančiu 170 kW/231 AG ir 350 Nm jėgos sukimo momentą. Palyginti su ankstesniuoju modeliu, variklio galia išaugusi 10 kW/13 AG.
Keturiais ratais varomas modelis iki 100 km/val. greičio galės įsibėgėti per 6,5 sekundės ir išvystys maksimalų 234 km/val. greitį. Su šiuo varikliu komplektuojama standartinė 6 laipsnių mechaninė arba pasirenkama 8 laipsnių automatinė „Steptronic“ pavarų dėžė. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 7,4 l-6,9/100 km, anglies dvideginio emisija siekia 169-158 g/km.
Dar vienas „MINI John Cooper Works Countryman“ išskirtinumas – sportinė pakaba su „Brembo“ stabdžiais ir 18 colių įstrižainės lengvo lydinio ratlankiais „Black Thrill Spoke“. Visi pakabos elementai sureguliuoti taip, kad būtų maksimaliai išnaudojamos dinaminės variklio galimybės ir užtikrinamas geriausias automobilio valdomumas.
Apskritai, daugiau stabilumo ant asfaltuotos dangos ir įveikiant posūkius su „MINI John Cooper Works Countryman“ suteikia žemesnis svorio centras, ilgesnė ir platesnė ratų bazė. Efektyvi keturių varančiųjų ratų sistema „ALL4“ lemia geresnį sukibimą tiek miesto kelyje, tiek bekelėje.
Atletiškas charakteris atsispindi ir šio modelio išorėje – panaudotas apdailos paketas „John Cooper Works Aerodynamics Kit“ įskaitant plačius priekinius ortakius, standartinius stogo bėgelius ir galinės stogo dalies tęsinį.
Naujųjų „MINI Countryman John Cooper Works“ kėbulas yra nudažytas išskirtinai šiems modeliams skirta žalia „Rebel Green“ spalva su raudonos spalvos akcentais. Taip pat galima pasirinkti ir iš kelių kitų kėbulo spalvos variantų. Variklio grotelių apvadas, veidrodėliai, stogas bei „John Cooper Works“ logotipai padengti raudonu „Chili Red“ atspalviu.
Šio modelio salone galima rasti „John Cooper Works“ stilistinius akcentus – tai sportinės priekinės sėdynės, sportinio stiliaus vairas su integruotais valdymo mygtukais, pedalų apdaila iš chromo, raudoni sėdynių ir kitų salono dalių apvadai.
Standartinės šio modelio įrangos sąraše taip pat yra priekiniai LED žibintai, važiavimo režimai „MINI Driving Modes“, bagažinės dangčio atidarymas be prisilietimo „Comfort Access“, greičio palaikymo funkcija su automatiniu stabdymu, 6,5 colio įstrižainės lietimais valdomas ekranas su „Radio MINI Visual Boost“ sistema.
Papildomai galima užsisakyti vairuotojo asistavimo sistemas su vaizdo kameromis ir kelio ženklų stebėjimu, parkavimo asistentą su priekinio ir galinio vaido kamera, priekinio stiklo projektorių „John Cooper Works Head-Up Display“.
„MINI John Cooper Works Countryman“, kaip ir kiti nauji modeliai, išsiskiria ilgesniu kėbulu ir didesne erdve salone tiek priekinėje, tiek galinėje sėdynių eilėje, taip pat išaugusia bagažinės talpa.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau2
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?3
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...