- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
42-uosiuose „Golden Steering Wheel“ rinkimuose „Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ buvo pripažintas geriausiu 2017-ųjų sportiniu automobiliu. Prizas, kurį įsteigė „Bild am Sonntag“ ir „Auto Bild“ leidiniai, yra vienas geriausiai žinomų visoje Europos automobilių industrijoje.
5,02 metro ilgio ketverių durų automobilis teisėjus sužavėjo unikaliu tipinių „Porsche“ našumo savybių, aukšto komforto lygio ir nevaržomo kasdienio praktiškumo deriniu. „Panamera“ sportinio automobilio kategorijoje įveikė septynis aukščiausios klasės varžovus, tarp kurių – „Honda NSX“ bei „Aston Martin DB11“.
„Sport Turismo“ yra unikali našumo, komforto ir kasdienio praktiškumo kombinacija, o drąsa, kurią parodė „Porsche“ pristatydami automobilių rinkai tokią unikalią koncepciją, buvo įvertinta.“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
„Golden Steering Wheel“ rinkimuose 53 ekspertai vertino įvairių naujų automobilių kokybę, vairavimo charakteristikas, dizainą ir kitas savybes „Balocco“ bandymų trasoje Italijoje. Penkios iš aštuonių teisėjų grupių, tarp kurių – įvairių leidinių redaktoriai, inžinieriai ir technologijų ekspertai, skyrė „Panamera Turbo Sport Turismo“ pirmąją vietą.
Rinkimai – „Automobilių Oskarai“
„Golden Steering Wheel“ apdovanojimai pirmą kartą vyko 1976-aisiais ir dėl žinomumo visame pasaulyje yra vadinami „Automobilių Oskarais“. Šiais metais penkiose rinkimų kategorijose varžėsi 42 naujausi automobiliai.
Pirmame rinkimų etape milijonai Vokietijos automobilių žurnalo „Auto Bild“ ir kitų „Bild“ leidinių skaitytojai iš 17 Europos valstybių buvo paprašyti balsuoti už savo favoritus – taip buvo atrinkti 20 finalo dalyvių.
Spalio mėnesio pradžioje visi finalininkai demonstravo savo galimybes „Fiat“/„Pirelli“ bandymų trasoje „Balocco“, o juos vertino 53 teisėjai. Jie buvo suskirstyti į aštuonias grupes: technologijų ekspertai, vyriausieji redaktoriai, inžinieriai, žinomi žmonės bei aktyvūs vairuotojai („Auto Bild“ skaitytojai) buvo sužavėti „Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ savybėmis ir skyrė modeliui pirmąją vietą.
Degalų sąnaudos – vienas iš kriterijų
„Panamera Turbo Sport Turismo“ turi aštuonių cilindrų „biturbo“ variklį, pasiekiantį 404 kW (550 AG) galią bei 770 Nm sukimo momentą. Didžiulė galia į visus keturis varančiuosius ratus perduodama per 8 laipsnių „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) pavarų dėžę.
Šie techniniai duomenys lemia, jog penkias sėdimas vietas turintis „Porsche“ gali įsibėgėti nuo nulio iki 100 km/val. per 3,6 sek. bei pasiekti didžiausią 304 km/val. greitį. Keturias duris turintis sportinis automobilis taip pat yra itin efektyvus, jo vidutinės degalų sąnaudos yra nuo 9,5 iki 9,4 l/100 km. Deklaruojamų ir realių degalų sąnaudų bei išmetamųjų dujų emisijų atitikimas taip pat yra vienas iš „Golden Steering Wheel“ rinkimų kriterijų, o „Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ šioje kategorijoje pelnė teisėjų simpatijas.
Pagamintas ant sėkmingo sportinio sedano platformos, naujasis modelis pasižymi didesniu universalumu nei bet kuris kitas tos pačios klasės automobilis. Didelis bagažinės dangtis, žemas jos slenkstis, didesnė talpa bei „4+1“ salono konfigūracija lemia, jog „Panamera Sport Turismo“ atitinka kasdieninio praktiškumo ir universalumo standartus, tačiau nedaro kompromisų su tipiniu „Porsche“ sportiškumu.
Pasak Vilniaus „Porsche“ centro direktorės Rasos Klimavičiūtės, „Panamera Turbo Sport Turismo“ (404 kW/550 AG) kaina Lietuvoje prasideda nuo 161 tūkst. 269 Eur.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose – mažesnis greitis4
Nuo penktadienio Lietuvoje mažėja maksimalus leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. ...
-
Gatvėse, kasyklose – be vairuotojų? Transporto pažanga įsibėgėja1
Kad ir kada prabiltume apie transporto autonomiškumą, galvose ims suktis laikotarpis – po penkerių ar dar daugiau metų. Tačiau realybė yra gerokai drąsesnė – savivaldės transporto priemonės jau dabar sėkmingai vykdo užduotis įvai...
-
Lietuvos naudotų automobilių rinka – neskaidri, tačiau kai kur – dar prasčiau9
Daugumoje šalių naudotų automobilių rinka stabilizavosi ir grįžo į priešpandeminį lygį, tačiau skaidrumas – vis dar pagrindinė problema: tūkstančiai pirkėjų įsigyja transporto priemonių su paslėptais defektais ir suklastota...
-
Automobilio garantija: standartai ir išimtys1
Naujo automobilio garantijos trukmė dažniausiai varijuoja tarp dvejų trejų metų, kai kuriais atvejais siekia ir penkerius. Tačiau rinkoje pasitaiko atvejų, kai gamintojai įsipareigoja gerokai ilgesniam laikotarpiui. ...
-
Universalus transportas: atstoja ir traktorių, ir žaislą
Dauguma vairuotojų keturratį vertina tik kaip pramoginę transporto priemonę. Iš tiesų nemenka dalis Lietuvoje parduodamų modelių iškeliauja į sodybas, palengvindami jų savininkų buitį. Kiek skirtingų funkcijų gali atlikti keturratis?...
-
Iš „Regitros“ – blogos žinios sukčiaujantiems užsieniečiams: pavežėjais tapti bus sunkiau20
Teorijos egzaminą Lietuvoje kasmet laiko daugiau kaip 5 tūkst. užsieniečių. Dabar egzaminą jie gali laikyti lietuvių, anglų, rusų arba gimtąją kalba, už savo pinigus pasisamdę vertėją. Šiemet „Regitra“ išsiaiškin...
-
ES galutinai pritarė papildomiems muitams elektromobiliams iš Kinijos3
Europos Sąjunga (ES) antradienį galutinai pritarė siūlymui nustatyti papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. ...
-
Krizės apimta „Volkswagen“ planuoja uždaryti gamyklas, smarkiai karpyti atlyginimus9
Įgyvendindama drastišką taupymo planą, „Volkswagen“ svarsto Vokietijoje uždaryti keletą gamyklų bei 10 proc. sumažinti darbuotojų atlyginimus, pirmadienį pranešė žiniasklaida. ...
-
Įpročiai pamažu keičiasi, stiprėja paslaugų įtaka
Alternatyvų nuosavam automobiliui gausėja, tačiau didžiosios dalies Lietuvos gyventojų vairavimo įpročiai lieka nepasikeitę. ...
-
Nuo „3E“ iki lūžio taško: kur link ir kaip toliau?1
2010-ųjų spalį Lietuvoje buvo įregistruotas pirmasis elektromobilis. Šiandien tokia transporto priemonė šalyje – jau įprasta. Kokia galima tvaraus susisiekimo perspektyva? ...