SEAT atskleidė ateities planus ir stebino technologijų užmojais

  • Teksto dydis:

Paryžiaus automobilių parodą SEAT pasirinko pristatyti karščiausias naujienas savo istorijoje. Po „Ateca“ modelio pristatymo, kompanija kitais metais ketina atnaujinti „Leon“ modelį, pristatyti ikona tapusią penktos kartos „Ibiza“, o naujienų puokštę vainikuoti debiutu mažųjų krosoverių segmente - naujuoju „Arona“ visureigiu.

Vardą modelis paveldėjo iš Tenerifės saloje esančio miesto pavadinimo. „Arona“ modelis bus gaminamas SEAT Martorelio gamykloje Barselonoje.

SEAT prezidentas Luca de Meo paaiškino, kad „Leon“, „Ibiza“ ir „Arona“ modeliai kartu su „Ateca“ visureigiu sustiprins SEAT finansinius, komercinius ir įvaizdžio gerinimo rodiklius.

„2017-ieji bus labai ypatingi metai SEAT kompanijai“, - pridūrė L. de Meo.

• Naujasis SEAT visureigis pasirodys 2017 metais ir bus pavadintas „Arona“ vardu.

• SEAT ketina atnaujinti „Leon“ modelį ir pristatyti penktos kartos „Ibiza“.

• SEAT stende debiutavo „Ateca X-Perience“.

• SEAT stende lankytojams įrengtas 4D amfiteatras, kur galima stebėti pristatymo spaudos konferenciją ir pasinaudoti automobilių konfiguratoriumi, naudojančiu „BitBrain“ technologiją.

• SEAT rengiasi skaitmeninių technologijų naujovių šuoliui.

„Ateca X-Perience“ – nauja patirtis

Paryžiaus automobilių parodos lankytojai turi puikią progą susipažinti tiek su naujuoju „Ateca X-Perience“ modeliu, tiek su centrine SEAT stendo figūra – „Ateca“ visureigiu. „Ateca X-Perience“ – tai ryžtingesniu charakteriu pasižyminti pirmojo SEAT istorijoje visureigio padidinto pravažumo „off-road“ versija. Per pirmuosius mėnesius nuo debiuto šis modelis į savo istoriją išdidžiai įsirašė 21 000 užsakymų, daugiau nei 39 milijonus internetinių peržiūrų ir 1,5 milijono virtualių konfigūracijų internete. Viduržemio jūros kultūros įkvėptas „Ateca X-Perience“ demonstruoja nuotykių troškimo dvasią, didesnes važiavimo bekele galimybes bei „Ateca“ šeimos ateities vizijas.

SEAT stende – 4D patirtis

Paryžiaus automobilių paroda – puiki proga pristatyti kompanijos ateities viziją bei automobilių komunikacijos galimybes. Šiai progai SEAT specialiai paruošė unikalų stendą, kuris atrodo išties neįprastai tradiciniams automobilių renginiams. 4D technologijos leido lankytojams gyvai pamatyti ir pajusti prekinio ženklo ir Barselonos dvasią.

Sparčiai besiplečiantis skaitmenizacijos pasaulis kompanijos strateginiuose planuose neišvengiamai vaidina svarbų vaidmenį, o šūkis „SEAT Always ON!“ (SEAT visuomet prisijungęs) reprezentuoja kompanijos įvaizdį ne tik Paryžiuje. Parodos smalsuolius SEAT stendas viliojo 4D amfiteatru ir nenutrūkstama spaudos konferencija. Be to, kiekvienas turėjo progą pasinaudoti „BitBrain“ technologija paremtu „Ateca“ modelio konfigūratoriumi, kuris sukurdavo automobilį pagal lankytojo emocijas ir neurologinius impulsus. Lankytojai galėjo pasisemti žinių spaudos konferencijos kambaryje, atsipūsti poilsio kampelyje arba gyvai pajusti SEAT prekinio ženklo dvasią bendravimo zonoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių