- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naujasis „SEAT Ibiza“ pasižymi, ko gero, labiausiai išbaigtu dizainu, kokį SEAT yra kada nors pristatęs šioje klasėje. Vien istorinis faktas, kad šis modelis gyvuoja jau daugiau negu tris dešimtmečius, įrodo jo kokybę ir neblėstantį populiarumą.
Šis automobilis pasižymi ne tik tradiciniais SEAT bruožais, bet ir naujomis spalvomis, todėl jį galima drąsiai vadinti SEAT dizaino evoliucijos centrine figūra. Neseniai gautas „Red Dot Award“ apdovanojimas – puikus to įrodymas. Automobilis buvo pripažintas geriausiu „Product Design 2017“ kategorijoje.
1954 m. pradėti rengti „Red Dot“ apdovanojimai tapo vienu prestižiškiausių dizaino vertinimo rinkimų visame pasaulyje. Kiekvienas „Red Dot“ komisijos suteiktas įvertinimas patvirtina nugalėtojų kokybę ir inovatyvumą. „Product Design“ (produkto dizaino) kategorija – pati svarbiausia šiuose rinkimuose.
Šios kategorijos vertinimo komisiją sudaro 40 ekspertų iš viso pasaulio, kurie nepriklauso jokiai pramoninės gamybos kompanijai bei negali dalyvauti vertinant produktus, su kuriais jie yra kaip nors susiję. Tokiu būdu yra išvengiama interesų konflikto ir yra užtikrinamas skaidrumas bei nuomonių neutralumas vertinant produktus.
Barselonoje nuo 1984 m. gaminamas penktosios kartos „Ibiza“ modelis yra tapęs SEAT prekinio ženklo simboliu. Šis automobilis gali pasigirti viena ilgiausių istorijų Ispanijos automobilių gamintojo modelių gamoje, išskirtine sėkme ir populiarumu – kompanija pardavė daugiau nei 5,4 mln. „Ibiza“ modelių per visus jo gamybos metus.
Sužibėti naujajam „SEAT Ibiza“ ypač padėjo jo dinamiškas charakteris, kokybė, neįtikėtinas stabilumo jausmas, patikimumas, interjero kokybė, pritrenkiantis saugumas, kurį lemia naujausios technologijos, ir dar didesnis komfortas. Visas šias savybes vainikuoja ištobulintas, kaip niekada išbaigtas eksterjero dizainas.
„Ibiza“ yra naujosios SEAT dizaino kalbos kulminacija ir branda. Naujos kartos dizaino era prasidėjo 2012 metais“, - sakė SEAT dizaino vadovas Alejandro Mesonero-Romanosas.
Dėl savo išskirtinio dizaino naujoji „SEAT Ibiza“ yra gerai atpažįstama. Tikrąją „Ibiza“ dvasią išduoda „Full LED“ trikampiai dienos šviesos žibintai, ant priekinių grotelių įamžintas prekinio ženklo logotipas, groteles vizualiai prailginančios dvi linijos ant variklio dangčio ir nemažai chromo.
X formos dizainas formuoja dinamiškesnio ir stabilesnio modelio įvaizdį. Ilga ratų bazė, išraiškinga langų grafika ne tik padeda sukurti sportišką ir dinamišką išvaizdą, bet ir pabrėžia modelio erdvumą ir plotį.
„Mes suteikėme gražiausias proporcijas, skyrėme didžiulį dėmesį dydžiui ir paviršiams tam, kad sukurtume įspūdingą trijų dimensijų efektą ir įkvėptume pačias kritiškiausias ir reikliausias akis“, - pabrėžė A.Mesonero-Romanosas.
„Skulptūrinės formos ir charakteringa išvaizda atsispindi kiekvienoje interjero ir eksterjero detalėje“, - pridūrė jis.
Kėbulo tobulumą padeda sukurti sumaniai derinamos aštrios linijos ir nugludinti paviršiai. Automobilio galiniai žibintai „apgaubia“ automobilio kampus, demonstruodami unikalų dizainą ir aerodinamiką. Tvirtos ir aiškios bagažinės ir bamperio linijos vizualiai dar labiau padidina automobilio plotį, o monolitinė išvaizda ir galiniai žibintai sukuria žemesnio automobilio įvaizdį. Skirtingiems įrangos paketams priklauso skirtingi dizaino elementai. Pavyzdžiui, FR įrangos paketui priklauso dvigubi išmetamieji vamzdžiai abiejose galinio bamperio pusėse, o „XCellence“ paketo pagrindinis akcentas – rafinuotumo suteikiančios chromo detalės.
Naujojo modelio interjeras gali pasigirti tobulomis proporcijomis, erdvės pojūčiu ir komfortu. Kruopštus medžiagų parinkimas lėmė eleganciją, aukštą kokybę, o preciziškos linijos ir techniniai sprendimai – šviesesnę erdvę bei kartu jaunatviškesnį ir dinamiškesnį charakterį. Kaip ir eksterjere, taip ir interjere dominuoja horizontalios proporcijos. Visi valdymo elementai išdėstyti ergonomiškai, kad vairuotojas jaustų komfortą ir saugumą. Tiesą sakant, visi reikalingi mygtukai ir jungikliai yra išdėstyti aplink vairuotoją, kad jis galėtų visą dėmesį skirti vairavimui.
Pavyzdžiui, pavarų svirtis yra sumontuoja šiek tiek aukščiau, kad perjungti pavaras būtų dar patogiau. Dėmesys kiekvienos detalės kokybei su kaupu pateisino kūrėjų lūkesčius sukurti itin modernų, savo bruožais į aukštesnius segmentus beveik galintį lygiuotis automobilį. Būsimieji vairuotojai turės daugybę galimybių pasirinkti jų asmenybei artimas detales, pavyzdžiui interjero LED apšvietimo spalvą bei 8 colių lietimui jautrų ekraną su „Full Link Connectivity“ sistema, kuris suteikia galimybę sukurti individualią aplinką. Vairuotoją ir keleivius nuo daugybės rūšių alergenų ir teršalų saugo unikalus „Air Care“ oro filtras.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Automobilių rinkos pulsas: lietuviai pirks daugiau
Automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, Lietuva išlaiko tvirtą lyderės poziciją tarp Baltijos šalių: mūsų automobilių rinką 2024 m. papildė 73 proc. daugiau naujų automobilių nei Latvijoje ir 19 proc. daugiau nei Estijoj...
-
Pirmu bandymu įveikti techninę apžiūrą – neįmanoma misija?
Nuo šių metų vairuotojams Lietuvoje draudžiama dalyvauti eisme neturint galiojančios sveikatos pažymos. Net ir gavus šią pažymą privaloma turėti ir automobilio techninės apžiūros (TA) taloną. Kodėl šis barjeras iškart ...
-
Už motociklą paklojo 1,32 mln. JAV dolerių
Las Vegase (JAV) surengtame „Mecum“ aukcione už 1,32 mln. dolerių parduotas 1915 m. motociklas „Cyclone V-Twin“. ...
-
Po istorinės metų pergalės – iššūkiai namie ir svetur
Vienas svarbiausių Lietuvos ekonomikai – transporto sektorius. Kaip verslas vertina 2024-uosius ir ko tikisi 2025-aisiais? ...
-
Naujas mokestis kirto žiaurų smūgį prekybai automobiliais
Estijoje nuo šių metų įsigaliojus naujam motorinių transporto priemonių mokesčiui, per pirmąjį metų mėnesį jų nupirkta triskart mažiau nei pernai sausį – tik 531, skelbia Estijos įgaliotųjų prekybos automobiliais atstovų asociaci...
-
Legendinis automobilis parduotas už 46,5 mln. eurų
Šeštadienį „Mercedes-Benz“ muziejuje Štutgarte buvo parduotas legendinis 1954 m. „W196R“, dar vadinamas „Sidabrine strėle“. Šis automobilis laimėjo Argentinos didįjį prizą Buenos Airėse, o ...
-
Vilnius lenkia net Londoną ir Paryžių: vairuotojai atsakė, kodėl
Nyderlandų tyrimas nustatė, kiek laiko įvairių miestų vairuotojai praleidžia spūstyse. Paaiškėjo, kad spūstys Vilniuje lenkia net tokius Europos didmiesčius kaip Londonas, Paryžius ar Berlynas. Vilniaus vairuotojai vardijo priežastis, kodėl...
-
Įsidėmėkite: šios trys žiedinės sankryžos – pačios pavojingiausios
Avaringiausia ir pavojingiausia žiedine sankryža Vilniuje galima vadinti Savanorių pr., Laisvės pr. ir Geležinio Vilko g. sankirtą. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, šiame transporto mazge praėjusiais metais buvo užfiksuoti 96 eismo ...
-
Netekus vairuotojo pažymėjimo užsienyje, Lietuvoje vairuoti galima
Jei užsienyje dėl Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimo yra netenkama vairuotojo pažymėjimo, ar galima vairuoti parvykus į Lietuvą? Kitoje valstybėje skirta tokia bausmė galios ar negalios grįžus į tėvynę? ...
-
Monte Karlo ralyje startavo Vitkevičiaus ir Žvinakevičiaus ekipažas
Sausio 30 dieną 19 val. startavo prestižinės „Rallye Monte Carlo Historique“ lenktynės, kuriose nelengvą kelionę pradėjo ir mūsų šalies istorinių automobilių gerbėjų Tado Vitkevičiaus ir Lino Žvinakevičiaus ekipažas, važiuo...