Palydėdama 2022-uosius metus Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“ savo darbuotojams bei jų šeimų nariams surengė jaukų ir nuotaikingą šventinį vakarą Klaipėdos dramos teatre.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“ jau du dešimtmečius kasmet palengvina įmonės darbuotojų šeimų rūpesčius bei finansinę naštą suruošiant vaikus į mokyklą.
Dešimtmečiais ugdytas Klaipėdos uosto konkurencingumas menksta ir gali būti prarastas kartu su šimtais darbo vietų. Tai kelia nerimą uoste veikiančių didžiųjų bendrovių vadovams.
Bendrovė Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) išgabeno laikomą 4019,234 t geležies rūdos krovinį. Geležies rūdos krovos veikla galės būti atnaujinta tik tada, kai „Klasco“ įvykdys Aplinkos apsaugos departamento (AAD) privalomajame nurodyme nustatytas sąlygas.
Bendrojo Klaipėdos miesto plano tvirtinimas bei su juo susijusios Žiemos uosto „susigrąžinimo“ iniciatyvos sustiprino įtampą tarp savivaldybės ir uosto. Prie uosto tvoros naujai statomi ir – pagal bendrojo plano numatytus pokyčius – planuojami gyvenamieji namai tampa iš anksto prognozuojamais konfliktų židiniais. Apie tai, kaip šią situaciją vertina uosto krovos kompanijos, dienraštis paklausė Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos KLASCO vadovo Vytauto Štumbergo.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje „Bega“ šį šeštadienį, liepos 24 d., vyks tradicinė atvirų durų dieną uostamiesčio visuomenei. Jos metu bus pristatyta įmonės veikla, surengta ekskursija po kompanijos teritoriją. Ekskursijos pradžia – 10 val., susidomėjusieji kviečiami iš anksto registruotis.
Prieštaringas ir nenuspėjamas pandemijos metas nesustabdė prasmingos ilgametės uostininkų tradicijos – kaip ir kasmet, bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) pasveikino visą būrį darbuotojų, kurie šiai įmonei ištikimi jau ne vieną dešimtmetį.