- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
JAV apatinių drabužių gamintoja „Victoria's Secret“ pareiškė atšaukianti savo metinį madų šou, kuris prie televizorių ekranų paprastai pritraukia milijonus žiūrovų, nes po kritikos ir silpnų finansinių veiklos rezultatų nusprendė pakeisti savo rinkodaros strategiją.
„Ar madų šou transliavimas padarė kokį nors konkretų apčiuopiamą poveikį trumpalaikiams pardavimams?“ – per ketvirtadienį surengtą konferencinį pokalbį su analitikais pareiškė „Victoria's Secret“ patronuojančiosios bendrovės „L Brands“ finansų direktorius Stuartas Burgdoerferis (Stiuartas Bergdorferis).
„Paprastai atsakymas į tą klausimą yra ne“, – pažymėjo jis.
S. Burgdoerferis pridūrė, jog „Victoria's Secret“ „bendraus su klientais, tačiau tas bendravimas savo mastu tikrai neprilygs madų šou“.
„Victoria's Secret“ prekės ženklo pardavimai jau dvejus metus smunka ir tai kenkia „L Brands“ veiklos rezultatams: šios bendrovės grynieji nuostoliai, 2018 metų trečiąjį ketvirtį sudarę 43 mln. JAV dolerių, šių metų liepos–rugsėjo mėnesiais padidėjo iki 252 mln. JAV dolerių.
Pasak analitikų, prekės ženklui dažnai priekaištaujama už tai, kad jis sudaiktina moteris. Be to, „Victoria's Secret“ vis sunkiau sekasi pritraukti daugiau jaunesnių apatinio trikotažo pirkėjų, kurie vis dažniau renkasi paprastesnius ir mažiau seksualizuotus modelius.
„Svarbu vystyti „Victoria's Secret“ rinkodarą“, – pareiškė S. Burgdoerferis.
Kalbos, jog metinis madų šou bus atšauktas, sklido nuo tada, kai australų modelis Shanina Shaik (Šanina Šeik) britų žiniasklaidai prasitarė mananti, jog 2019 metų renginys bus atšauktas.
Sulaukusi kritikos, jog madų šou dalyvaujantys modeliai atrenkami beveik nesistengiant, kad jie būtų įvairesni, „Victoria's Secret“ 2018 metų renginiui subūrė kosmopolitiškesnę modelių grupę.
Tačiau praėjus kelioms dienoms po pernykščio renginio rinkodaros direktorius Edas Razekas atmetė galimybę būsimuose renginiuose ant pakylos išleisti translyčių ar „plius“ dydžio modelių.
Kilus pasipiktinimui socialiniuose tinkluose, E. Razekas vėliau atsiprašė už savo žodžius.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Lietuvos balse“ – dvikovų etapas: netikėti įvaizdžiai3
Šį sekmadienį „Lietuvos balso“ projekte prasidės kovingasis dvikovų etapas. Projekto studijoje atsiras ir penktoji kultinė kėdė – ją užims iki šiol savo komandą atskirame kambaryje paslapčiomis rinkęs Free Finga. ...
-
Jaunoji dizainerių karta ir jos siūlomos patirtys
Pastaraisiais metais dešimtmečiais dizaino sąvoka labai išsiplėtė ir apima jau ne tik madą, plakatus ar mus supančius produktus. Jaunosios kartos dizaino kūrėjai dar studijų metais leidžiasi į įvairius temų, ne tik medžiagų ir form...
-
Mados dizainerė: tvarumas išliks, nes tiesiog neturėsime kito pasirinkimo6
Nors gyvena ir dirba sostinėje, mados dizainerė Justina Semčenkaitė gatvės madą stebi visur, kur tik nuvyksta. Kadangi dažnai lankosi Kaune ir Klaipėdoje, pastebėjo, kad šių miestų statistinis mados vartotojas labai skiriasi. ...
-
Makramė pynėja: kiekviename mazgelyje – geros emocijos3
Su Agniete Vaitulioniene sutariame kalbėtis, kol dukrelė miega pietų. Nuo jos, sako, viskas ir prasidėjo. „Gimus Amelijai, norėjosi širdžiai mielos veiklos. Viena pažįstama parodė makramė technika pintus kalėdinius žaisliukus. Užsiman...
-
Miegančiosios gražuolės sindromas: ką pagalvė žino apie tavo odą
Ar kada pagalvojote, kad ištikimiausia nakties draugė pagalvė – gali būti ne tik draugė, bet ir didžiausia odos priešė. O gal geriausia sąjungininkė? Kol ramiai miegame, mūsų oda išgyvena tikrą nuotykį, apie kurį dažnai...
-
Sapnų baidyklių kūrėja: magija slepiasi mažuose dalykuose1
Vėjyje besiplaikstančios močiučių servetėlės, pavirtusios ramaus miego sergėtojomis, levandų kvapo maišeliai norintiems giliai panirti į sapnų karalystę, sojų vaško žvakės – magiški nakties žibintai… Atrodo, vi...
-
Parfumerė J. Cinaitienė: kvapas mus paveikia žaibišku greičiu3
„Uoslė yra be galo svarbi, tačiau ją dažniausiai įvertiname tik netekę“, – šypsosi parfumerė Jolanta Cinaitienė. Natūralių kvepalų kūrėja atskleidžia, kaip mus veikia skirtingi kvapai ir kodėl tas pats aromatas vienam ga...
-
Antro šanso metamorfozės: siūlų likučiai tampa mielais žaislais1
Feisbuko paskyros „SiulasVirbalaiVaselis“ kūrėja Vilija Krasauskienė dienomis dirba rimtą darbą aplinkosaugos srityje, vakarais atsipalaiduoja megzdama žaislus iš siūlų likučių – tokių, anot jos, kur nei vienai kojinei, nei ...
-
Ironiška mada – jaunųjų mados kūrėjų ginklas2
Jaunosios kartos lietuvių mados dizaineriai – Karina Panina, Lukas Svirplys ir Raimedas Latvys – laikomi ironiškos mados kūrėjais. Nors mados ironijos sąvoka nevisiškai nauja, lietuviškoje mados dizaino scenoje ji tapo laba...
-
„Lietuvos balso“ mokytojų stilius: talentingiausi dizaineriai ir drabužiai su istorija10
Šį sekmadienio vakarą LNK eteryje tęsis „Lietuvos balso“ aklųjų perklausų etapas. Penkių mokytojų komandose vietų liko vos kelios, tačiau stiprių balsų, kurie galėtų jas užimti, – dar ne viena dešimtis. ...