- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Britų prekybos tinklas „Debenhams“ atliko tyrimą iš išsiaiškino, kad pirmadieniais moterims reikia keturis kartus daugiau laiko pasiruošti į darbą lyginant su penktadieniu.
Tuo tarpu vyrai per visą savaitę beveik neįdeda jokių pastangų dėl savo išvaizdos pokyčių, rašoma thelondonpaper.com.
Vyrai turėtų itin atkreipti dėmesį į moteris pirmadienį Vidutiniškai pirmadienio rytą moterys sugaišta 76 minutes, norėdamos tinkamai pasiruošti į darbą. Trečdalį laiko jos skiria šukuosenai, 18 minučių makiažui, 16 minučių drabužių pasirinkimui ir apsirengimui. Likusį laiką ji praleidžia po dušu ar tiesiog prausdamasi. Antradienį tas laikas sutrumpėja iki 40 minučių, o penktadienį sutrumpėja net iki 19 minučių.
„Todėl vyrai turėtų didžiausią dėmesį atkreipti į koleges pirmadienio rytą, nes būtent tada jos atrodo gerai šimtu procentų“, - sakė prekybos tinklo „Debenhams“ atstovė.
Moterys penktadienį atsipalaiduoja
Pasak jos, tačiau ne tik moterys savaitės pabaigoje skiria mažesnį dėmesį savo išvaizdai. Jei pirmadienį vyrai pasirengimui į darbą skiria 28 minutes, tai jau pusė to laiko tenka antradieniui, o trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį vyrai susiruošia į darbą per 11 minučių.
„Iš šių skaičių galima spręsti, kad vyrai skiria sau laiko daugiausiai dvi dienas, o moterys stengiasi daugiau ar mažiau kiekvieną dieną pasiruošti į darbą, tačiau kai ateina penktadienis, jos taip pat leidžia sau atsipalaiduoti.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Jaunoji dizainerių karta ir jos siūlomos patirtys
Pastaraisiais metais dešimtmečiais dizaino sąvoka labai išsiplėtė ir apima jau ne tik madą, plakatus ar mus supančius produktus. Jaunosios kartos dizaino kūrėjai dar studijų metais leidžiasi į įvairius temų, ne tik medžiagų ir form...
-
Mados dizainerė: tvarumas išliks, nes tiesiog neturėsime kito pasirinkimo3
Nors gyvena ir dirba sostinėje, mados dizainerė Justina Semčenkaitė gatvės madą stebi visur, kur tik nuvyksta. Kadangi dažnai lankosi Kaune ir Klaipėdoje, pastebėjo, kad šių miestų statistinis mados vartotojas labai skiriasi. ...
-
Makramė pynėja: kiekviename mazgelyje – geros emocijos
Su Agniete Vaitulioniene sutariame kalbėtis, kol dukrelė miega pietų. Nuo jos, sako, viskas ir prasidėjo. „Gimus Amelijai, norėjosi širdžiai mielos veiklos. Viena pažįstama parodė makramė technika pintus kalėdinius žaisliukus. Užsiman...
-
Miegančiosios gražuolės sindromas: ką pagalvė žino apie tavo odą
Ar kada pagalvojote, kad ištikimiausia nakties draugė pagalvė – gali būti ne tik draugė, bet ir didžiausia odos priešė. O gal geriausia sąjungininkė? Kol ramiai miegame, mūsų oda išgyvena tikrą nuotykį, apie kurį dažnai...
-
Sapnų baidyklių kūrėja: magija slepiasi mažuose dalykuose1
Vėjyje besiplaikstančios močiučių servetėlės, pavirtusios ramaus miego sergėtojomis, levandų kvapo maišeliai norintiems giliai panirti į sapnų karalystę, sojų vaško žvakės – magiški nakties žibintai… Atrodo, vi...
-
Parfumerė J. Cinaitienė: kvapas mus paveikia žaibišku greičiu3
„Uoslė yra be galo svarbi, tačiau ją dažniausiai įvertiname tik netekę“, – šypsosi parfumerė Jolanta Cinaitienė. Natūralių kvepalų kūrėja atskleidžia, kaip mus veikia skirtingi kvapai ir kodėl tas pats aromatas vienam ga...
-
Antro šanso metamorfozės: siūlų likučiai tampa mielais žaislais1
Feisbuko paskyros „SiulasVirbalaiVaselis“ kūrėja Vilija Krasauskienė dienomis dirba rimtą darbą aplinkosaugos srityje, vakarais atsipalaiduoja megzdama žaislus iš siūlų likučių – tokių, anot jos, kur nei vienai kojinei, nei ...
-
Ironiška mada – jaunųjų mados kūrėjų ginklas2
Jaunosios kartos lietuvių mados dizaineriai – Karina Panina, Lukas Svirplys ir Raimedas Latvys – laikomi ironiškos mados kūrėjais. Nors mados ironijos sąvoka nevisiškai nauja, lietuviškoje mados dizaino scenoje ji tapo laba...
-
„Lietuvos balso“ mokytojų stilius: talentingiausi dizaineriai ir drabužiai su istorija10
Šį sekmadienio vakarą LNK eteryje tęsis „Lietuvos balso“ aklųjų perklausų etapas. Penkių mokytojų komandose vietų liko vos kelios, tačiau stiprių balsų, kurie galėtų jas užimti, – dar ne viena dešimtis. ...
-
Tiesa – toli gražu ne visa – apie „Shein“2
Paprasta, greita ir, atrodo, labai skanu. Tai visai ne apie naujausią greitojo maisto užkandinę ar kokią nors supermaisto tendenciją, išpopuliarėjusią per socialinius tinklus. Tačiau apie tai, kas irgi daugelį mūsų (ypač Z kartą) taip pat l...