Įmonės patikimumas lemia namo kaupiamųjų lėšų saugumą

  • Teksto dydis:

Pandemijos metu padažnėjo bandymų pasinaudoti daugiabučių gyventojų patiklumu. Fiksuojamas ne vienas atvejis, kai po butus, pažeisdami karantino reikalavimus, vaikštinėja nepažįstami asmenys, renka parašus ir ragina gyventojus keisti namo administratorių. Specialistai įspėja – neatsargus elgesys gali brangiai kainuoti ir paaiškina, kaip atskirti patikimą namo administratorių nuo kaupiamųjų lėšų globėjų.

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ sako jau sulaukianti klientų pranešimų, jog daugiabučiuose lankosi neaiškūs asmenys ir renka gyventojų duomenis. Įmonės specialistai ragina gyventojus būti atidžius ir primena, kaip saugo savo klientų privatumą bei namo kaupiamąsias lėšas.

„Renkantis namo administratorių reikia būti itin atidiems. Jeigu numosite ranka, nenustebkite, kad įmonė gali dingti lyg į vandenį su jūsų pinigais. Todėl visada patariame gyventojams įvertinti rizikas, nes vienas svarbiausių kriterijų, į kurį būtina atsižvelgti renkantis, – finansinis įmonės patikimumas ir sugebėjimas saugoti gyventojų sukauptas lėšas. Verta atsiminti, kad administruojančiai įmonei yra patikimas gyventojų turtas – tiek pats pastatas ir jo priežiūra, tiek gyventojų sumokami pinigai“, – sakė „Mano BŪSTO“ Klaipėdos regiono vadovas Laimonas Žemaitis.

Pašnekovo teigimu, visos klientų kaupiamosios lėšos yra saugomos atskirose sąskaitose – joms galioja specialus apsaugos reglamentas. Be to, visi įmonės klientai gali visada matyti, kiek lėšų yra sukaupęs jų namas. Ši informacija yra prieinama bet kuriuo metu klientų savitarnos zonoje „eBŪSTAS“. Sistemiškai veikiantis administratorius turi procesus ir procedūras, kaip tokios lėšos valdomos, jos reguliariai pervedamos į atitinkamas depozitines sąskaitas, panaudojimas iš jų yra galimas tik išimtinai gyventojų naudai atliktiems darbams apmokėti.

L.Žemaitis neslėpė, jog Lietuvoje yra buvę atvejų, kai namus prižiūrinčios įmonės gyventojų kaupiamąsias lėšas naudodavo savo finansinėms bėdoms spręsti arba tiesiog jas iššvaistydavo.

„Nuo pat pradžių visus savo klientus esame informavę, kad jų kaupiamosios lėšos yra saugios ir naudojamos tik pagal paskirtį. Labai svarbu, kad gyventojai galėtų savarankiškai bet kada matyti, kiek kaupiamajame fonde yra pinigų. Būtent tokią galimybę mes ir suteikiame – lėšų balansą kiekvienas gali matyti savo telefone ar kompiuteryje, jei naudojasi „eBŪSTO“ savitarna arba mobiliąja aplikacija“, – pabrėžė L.Žemaitis.

Kitas svarbus niuansas, rodantis daugiabučių administratoriaus patikimumą ir skaidrumą – kaip įmonė organizuoja objektuose vykdomus remonto darbus. Mat neretai pasitaiko, kad įmonės piktnaudžiauja ir remonto darbus perka iš dukterinių bendrovių. Tokiu atveju nelieka konkurencijos, o gyventojai priversti permokėti už paslaugas.

„Mūsų įmonėje visi ne avarinio pobūdžio darbai perkami skaidriai – per darbų užsakymo platformą „PortalPRO“, kur daugiau nei 300 įvairaus profilio meistrų siūlo savo paslaugas. Jeigu name planuojamas atlikti didelės apimties darbas, visada organizuojame skaidrų pirkimą, kuriame dalyvauja daugiau nei 100 patikimų partnerių. Dėl konkurencijos visada užtikrinama geriausia kaina klientui, suteikiamos garantijos, galiausiai – nėra jokio interesų konflikto“, – akcentavo L.Žemaitis.

Kalbėdamas apie pandemijos metu padažnėjusias gyventojų viliones rinktis naują ar niekam nežinomą namo administratorių, „Mano BŪSTO“ Klaipėdos regiono vadovas palinkėjo daugiabučių namų savininkams neprarasti kritiškumo ir visada domėtis siūloma paslauga bei paslaugos teikėjo patikimumu.

„Kam patikėti valdyti savo turtą, laisva valia sprendžia tik namo gyventojų dauguma ir niekas kitas. Todėl sprendimą reikia priimti apgalvojus ir mažiau klausyti prašalaičių arba nepažįstamų asmenų patarimų bei saldžių pažadų“, – priminė L.Žemaitis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių