Ką tik nuo konvejerio, o defektų – lyg iš gausybės rago

Automobilizmo pasaulyje pasipylė mašinų gamintojų pranešimai apie aptiktus defektus jų pagamintuose ir parduotuose automobiliuose. Rekordininke tapo „Hyundai“ kompanija, kuri Šiaurės Amerikos rinkoje servisuose turės patikrinti net 1,06 mln. automobilių, skelbia Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija “Linava”.

Pietų Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai“ tikrins  „Stop“ žibintus, nes jie gali nepatikimai dirbti. Tai atsitinka kai į minėto žibinto jungiklį ateina per stipri elektros srovė ir toje vietoje įvyksta karbonizacija. Gamintojas  tikina, kad tai neturi įtakos nei stabdžių sistemos, nei ABS funkcionavimui. Galima tik situacija, kai nuspaudi stabdžio pedalą, bet žibintas neįsijungia, arba atleidus pedalą, jis neužgęsta. Gedimas šalinamas nemokamai, minėtų modelių savininkai bus pakviesti išsiuntus laiškus.

Kadangi „Hyundai“ ir „Kia“ sudaro vieną pramoninį aljansą ir gamina techniškai panašius modelius, tad ir „Kia“ paskelbė apie savo modelių patikrinimą. JAV ji privalės patikrinti 623.658 automobilius.„Kia Motors“ tikrins mašinas ir Rusijoje. Tai 49.674 „Sorento“, „Sportage“, „Optima“, „Carens“ ir „Carnival“, kurie pagaminti 2007 m. – 2011 m.

Kitas gamintojas –„Chrysler“ – visame pasaulyje tikrins 263.000 automobilių. Amerikiečiai koreguos signalinę lemputę, rodančią, kad neveikia saugos pagalvės. Tai bus daroma „Chrysler 300“, „Dodge Charger“ ir „Dodge Challenger“ modeliuose.
Be to, bus tikrinamos visureigių „Dodge Nitro“ ir „Jeep Liberty“  2007 m. bei 2008 m. gamybos bei 30.000 „Jeep Compass“ ir „Jeep Patriot“ 2012 m. gamybos degalų sistemos.

Japonijos automobilių gamybos kompanijos „Toyota“, „Honda“, „Nissan“ ir „Mazda“ dėl aptiktų defektų priverstos patikrinti  apie 3 mln. automobilių. Bus tikrinama saugos oro pagalvių elektronika.

Ir europiečiai nuskambėjo

Prancūzijos „Renault“ privalės patikrinti 10.397 SUV klasės visureigių „Koleos“ priekinę pakabą. Kalbama apie nuo 2011 m. sausio iki lapkričio mėnesių Korėjoje pagamintus automobilius.

Gedimas aptiktas priekinės nepriklausomos pakabos dešinės pusės apatinėje svirtyje. Defektas gali netikėtai nukreipti nuo kurso į dešinę pusę. Blogiausiu atveju – sulūžus svirčiai užblokuoti dešinį priekinį ratą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių