Įstatymo spragos: į gatves išrieda „karstai ant ratų“

Neretai dėl to nukenčia automobilio remonto kokybė – pasirenkamos pigesnės medžiagos, ne iki galo ir netinkamai suremontuojami automobilio agregatai. "Kai žmogus gauna pinigus už avariją patyrusią geležį, tačiau pinigai nenukeliauja tai geležiai sutvarkyti, nėra gerai", – teigė S.Brundza.

Jo teigimu, po avarijos nukentėjęs automobilis privalo būti remontuojamas servise ir draudimo bendrovė turi atsiskaityti būtent su servisu, o ne pervesti pinigus žmogui. Žmonės neretai giriasi, kad net uždirba patyrę avarijų – draudimo bendrovės jiems perveda už patirtą žalą priteistą atlygį, o jie automobilio neremontuoja išvis arba suremontuoja prastai.

Vieno kalbinto automobilių serviso Kaune vadovas tikino, kad į privalomąją techninę apžiūrą turi būti varomi visi į eismo įvykius patekę automobiliai, nes kiekvieno susidūrimo metu atsiranda pavojus, kad gali būti pažeistos ne tik plika akimi matomos dalys, bet ir svarbūs mazgai. Pavyzdžiui, automobiliui gavus smarkoką smūgį į sparną, gali būti pažeista jo geometrija, užkabintos važiuoklės dalys, atraminiai ar stebulės guoliai, lankstai ir pan. Jeigu sparno pažeidimai akivaizdūs, kitų dalių pažeidimai gali likti nepastebėti, o vėliau tapti naujos ir dar skaudesnės avarijos priežastimi.

S.Brundza negailėjo pastabų ir automobilių remonto dirbtuvėms. Pasak jo, ne kiekvienas servisas gali tinkamai suremontuoti automobilį po avarijos. "Jeigu pažeidimai nedideli ir pakeisti reikia tik žibintus ar buferius, tai gali atlikti bet koks servisas, tačiau kai kalbame apie kėbulo geometrijos atkūrimą, tokius darbus kokybiškai gali atlikti nedaugelis", – sakė S.Brundza.

Sukčiai atrado spragų

Draudimo bendrovių atstovai teigė, kad, įsigaliojus šiam įstatymui, apsukrūs lietuviai surado landų. Pagal sudarytą schemą, Lietuvoje pripažintas kaip netinkamas eksploatuoti automobilis yra parduodamas, o suremontuotas nugabenamas ir užregistruojamas užsienio šalyje. Ten automobiliui atliekama techninė apžiūra ir parūpinami visi reikiami dokumentai. Kai visi dokumentai legaliai sutvarkyti, ta pati transporto priemonė oficialiai vėl parduodama jos buvusiam savininkui, o Lietuvoje registruojama kaip naujai nupirkta iš užsienio šalies ir toliau sau gali riedėti šalies keliais.

Kita sukčiavimo forma – tokių automobilių pardavimas Lietuvoje. Savininkui pardavus į eismo įvykį patekusią, apgadintą transporto priemonę, kuri pripažinta nebetinkama eksploatuoti, bei nuslėpus šį faktą, jos naujasis savininkas galėtų apie tai sužinoti tik bandydamas ją registruoti. Todėl visuomet, perkant naudotą automobilį, verta pasitikrinti "Regitroje", ar norima įsigyti transporto priemonė yra tinkama eksploatuoti Lietuvoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Panemune Plento g

Panemune Plento g portretas
Pas mus,prie 5 ir 7 namo 10 metu stovi iaugusi alfa romeo,kur kreiptis,kad istemtu?

???

??? portretas
Leiskite važiuoti tik tiems, kurie gali įpirkti naujus auto. Kurie yra ubagai, tegu vaikšto pėsti. Labai ekologiška- išgelbėsime Žemę!

Vairuotojas

Vairuotojas portretas
Užsakytas naujų automobilių pardavėjų straipsnis automobilis jei praeina technikinę apžiūra kaip jis gali būti nesaugus, tai kam išviso reikalinga tech apžiūra pinigus surinkti?
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių