- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kaskart SEAT pristatant naują modelį žiniasklaidai, visada nuskamba klausimas – ar jis turės CUPRA versiją? Dabar „Cup Racer“ akronimas išsirutuliojo į kur kas daugiau, negu tik sportišką versiją.
CUPRA ženkleliu pažymėti automobiliai tapo tais, iš kurių tikimasi daugiausia: akivaizdaus sportinės dvasios paveldo, naujausių technologijų, funkcionalumo ir patikimumo. Kitais žodžiais tariant, publikos akimis, CUPRA modelis yra geriausias emocijų ir proto pusiausvyros pavyzdys.
„Leon CUPRA“ visada išsiskyrė savo puikiomis eksploatacinėmis savybėmis, įrangos gausa, kraują kaitinančiu dizainu ir teisingu kainos bei kokybės santykiu. Nors CUPRA modelis visada pasižymėjo tobulumu, mums pavyko dar labiau jį patobulinti.
Visiška sėkmė
Praėjusiais metais CUPRA modelio pardavimai siekė 9000 vnt., iš kurių 8300 vnt. buvo parduoti Europos rinkoje. Šie skaičiai neleidžia abejoti „Leon CUPRA“ sėkme ir populiarumu. Sportiškiausias kompanijos modelis pakliuvo į populiariausių modelių penketuką savo segmente Europoje.
Iš šio sportinio automobilio jūs galite tikėtis galios, nepakartojamos vairavimo patirties ir moderniausių technologijų. „Leon CUPRA“ šeimininkai savo automobilį apibūdina kaip saugų, patikimą, elegantišką ir funkcionalų. Dėl naujausių saugumo technologijų, ryšių ir pramoginės sistemos patobulinimų naujasis „Leon CUPRA“ tiesiog nepalieka abejingų. Be to, jis yra dar praktiškesnis ir „lankstesnis“ kiekvieno poreikiams. Pirkėjai galės rinktis iš 3 skirtingų kėbulo tipų: 5 durų versijos, tridurio kupė SC ir šeimyninio universalo ST. Penkerių durų versija kasdienėms kelionėms suteikia pikantiškų „prieskonių“, SC modelis demonstruoja dizaino ir technologijų meistriškumą, o ST versijoje susijungia universalumas ir dinamiškumas.
Galingiausias SEAT modelis
2,0 l TSI variklį, pasižymintį 300 AG galia turintis „Leon CUPRA“ yra ne tik savo segmento lyderis, bet ir galingiausias automobilis SEAT istorijoje. Naujojo modelio variklis 10 AG lenkia savo pirmtaką (galia nuo 290 AG pakilo iki 300 AG). Vis dėlto didžiausias kūrėjų pasiekimas yra didesnis maksimalus sukimo momentas. Nuo 350 Nm jis pakilo iki 380 Nm. Tokį sukimo momentą galima pasiekti esant 1800-5500 aps./min. Dėl tokio plataus diapazono rezultatas yra greita ir galinga variklio reakcija. Už tai, žinoma,
reikėtų padėkoti ir kintamam vožtuvų atidarymo laikui bei tiesioginiam įpurškimui. Abi technologijos leidžia pasiekti išskirtinių rezultatų.
Maksimalus automobilio greitis elektroniniu būdu yra ribojamas ties 250 km/h riba. Būsimieji pirkėjai galės rinktis 6 pavarų mechaninę arba automatinę pavarų dėžę. Sumanūs techniniai sprendimai lemia aukštą ekonomiškumo ir ekologijos lygį. Priklausomai nuo modelio, CO2 emisijų lygis siekia nuo 153 iki 164 g/km. SC versijos su automatine pavarų dėže vidutinės degalų sąnaudos yra tik 6,7 l/100 km, o 5D versijos – 6,8 l/100 km. Vidutinės CUPRA ST modelio su DSG transmisija ir „4Drive“ sistema degalų sąnaudų lygis siekia 7,2 l/100 km.
ST modelio versija su DSG dvigubos sankabos transmisija galės pasiūlyti ir visų varančių ratų sistemą. Modelio gerbėjai tikrai atsimena 2000 metus, kai pirmos kartos „Leon CUPRA“ modelis taip pat išdidžiai džiaugėsi visais keturiais variniais ratais. Dėl moderniųjų technologijų jauniausias CUPRA šeimos narys neabejotinai yra puikus sportiškumo, universalumo ir saugumo pavyzdys.
Aukščiausios klasės pakaba
Siekdami geriausių galimų rezultatų „Leon CUPRA“ kūrėjai pasirūpino išskirtiniais, elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais. „Adaptive Chassis Control“ (DCC) sistemos pagrindinė misija buvo aukščiausio lygio efektyvumas ir valdymas tuo pat metu bei besąlygiškas gebėjimas prisitaikyti prie kelio sąlygų milisekundžių tikslumu.
Naujojo „Leon CUPRA“ modelio standartinės įrangos paketui priklauso „Progressive Steering System“ vairo stiprintuvo sistema. Ji leidžia valdyti automobilį lengviau, suteikia vairavimui daugiau dinamiškumo manevruojant ir įveikiant posūkius. Šis techninis sprendimas padeda sukurti nepakartojamai patogų automobilio valdymą.
Dar vienas neatsiejamas šio modelio elementas – „Haldex VAQ“ automatiškai besiblokuojantis diferencialas. Verta paminėti, kad jis nėra pasyvus, kaip kitos sistemos, kurios neutralizuoja ESP sistemos jutiklius įveikiant posūkius ir perduoda daugiau galios išoriniam ratui. Šiuo atveju, analizuodami kiekvienos padangos sukibimą, „Haldex“ sankabos diskai atsidaro ir užsidaro tam, kad perduotų 100 proc. sukimo momentą vieninteliam ratui, turinčiam geriausią sukibimą. Šios sistemos veikimas puikiai suderintas su kitomis elektroninėmis pagalbos sistemomis. Veikdamos išvien jos leidžia išvengti staigių trūkčiojimų ir padeda lengviau įveikti posūkius. Tai reiškia, kad rečiau yra reikia naudoti stabdžio pedalą, todėl galia ratams perteikiama sklandžiau. Vairuotojas šio techninio sprendimo privalumus pajus iš karto ir liks išties maloniai nustebintas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pokyčiai „Regitroje“: paaiškino, kada registracija į vairavimo egzaminą bus ribojima pusmečiui3
Nuo 2025-ųjų sausio „Regitroje“ penkis kartus pakeitus vairavimo egzaminų datą, registracija į jį bus apribojama pusmečiui. ...
-
Prieš žiemos žygį – pratybos Suomijoje
Šaltuoju metų sezonu motociklininkai įprastai skaičiuoja savaites laukdami, kai vėl galės išvažiuoti iš garažo. Kitokiu ritmu gyvena Karolis Mieliauskas. ...
-
Kinų BYD įvažiavo į Taliną ir Tartu4
Vienas didžiausių pasaulyje elektromobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių gamintojų – kinų BYD – pradėjo veiklą Baltijos šalyse: Estijos miestuose Taline ir Tartu atidaryti prekybos centrai. ...
-
2025-ųjų aukcionai: bus iš ko rinktis1
Jau pirmieji 2025 m. mėnesiai kolekcionieriams ar tiesiog išskirtinių transporto priemonių gerbėjams žada gundančių naujienų – savo eilės aukcionuose laukia ypatingi eksponatai. ...
-
Tamsioji Dakaro pusė: žūtys, terorizmas ir kiti pavojai
Dakaro ralis netrukus vėl prikaustys Lietuvos automobilių sporto entuziastų dėmesį. Pirmosiomis sausio dienomis startuosiantis smėlynų maratonas jau seniai tapo ne tik lenktynėmis, bet ir viso pasaulio nutrūktgalvių didžiausiu metų nuotykiu. ...
-
LTG: šis maršrutas – ypač populiarus ir pasiteisino su kaupu
2023 metų gruodžio 27 d. pradėjusiu veikti traukinių maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius per 12 mėnesių važiavo kone 62 tūkst. keleivių, praneša LTG grupė. ...
-
„Regitra“ keičia tvarką: ką svarbu žinoti užsiregistravusiems, bet neatvykusiems į egzaminą1
„Regitra“ ketina pusę metų neleisti registruotis vairavimo egzaminui asmenims, kurie per metus 5 kartus užsiregistravo laikyti šį egzaminą, tačiau į jį neatvyko. Anot bendrovės paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus ...
-
AAD teigia: Lietuvos transporto parkas atsinaujina5
Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnams nuo šių metų rugpjūčio kelių reiduose pradėjus tikrinti transporto priemonių taršą, per tris mėnesius visoje Lietuvoje aplinkosaugininkai sustabdė 472 transporto priemones, iš kur...
-
Transporto sektoriui metai klostėsi sudėtingai: rinka liko nestabili, griežtėja reguliacinė aplinka1
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina kaip sunkius – nors įmonių pajamingumas šiek tiek padidėjo, bet darbuotojų trūkumas neleido pilnai pasinaudoti pagerėjusia situacija. ...
-
Bilotaitės pasiteisinimas dėl vairavimo egzamino: sprendimas nebuvo priimtas vienasmeniškai9
Buvusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė tvirtina, kad dabartinio ministro Vladislavo Kondratovičiaus teiginiai, jog sprendimas uždrausti laikyti vairavimo egzaminus rusų kalba buvo priimtas vienasmeniškai, nesiderinant su kitomis institucij...