- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vokietijos automobilių gamintojas „Porsche“ pristatė sportišką savo visureigio versiją – „Cayenne GTS“. Naujasis modelis tapo galingesnis, greičiau įsibėgėja iki 100 km/val., o suvartoja dar mažiau degalų. Drauge su sportiškuoju modeliu „Porsche“ pristatė bazinę visureigio versiją – „Cayenne“.
„Sportiškoji GTS versija sudaro 11 proc. visų „Cayenne“ pardavimų, todėl šis debiutas gamintojui yra svarbus. Naujasis modelis suteiks „Cayenne“ vairuotojams daugiau adrenalino ir už visureigio vairo leis pajausti, kad vairuojamas sportinis automobilis“, – teigė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.
„Cayenne GTS“ ratus suka 3,6 l darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis. Palyginus su ankstesniame modelyje naudotu V8 varikliu, naujasis agregatas išvysto 20AG daugiau ir pasiekia 440AG pajėgumą. Sukimo momentas taip pat išaugo iki 600 Nm, tačiau kuro suvartojimas sumažėjo 0,9l/100 km. Naujojo „Cayenne GTS“ savininkai nuo 0 iki 100 km/val. galės spurtuoti 0,6 s greičiau. Dabar įsibėgėjimas trunka vos 5,2 s, o įsigijus „Sport Chrono“ paketą – 5,1 sekundės. Maksimalus naujojo modelio greitis – 262 km/val. „Cayenne GTS“ standartiškai parduodamas su sportine išmetimo sistema, kuri suteikia gerai pažįstamą GTS modelių griausmą.
Naujojo „Cayenne GTS“ pakaba yra 24 milimetrais žemesnė nei standartinio modelio, o „Porsche Active Suspension Management“ pakabos sistema suderinta sportiniu režimu. Stabdymo galią užtikrina 390 mm priekiniai (358 galiniai) stabdžių diskai, kurie taip pat montuojami „Cayenne Turbo“ modelyje.
Dėl išorės dizaino sprendimų „Cayenne GTS“ modelis atpažįstamas ir pamačius jį gatvėje. Priekyje sumontuotos didžiulės oro paėmimo angos, o šonuose galima pastebėti praplatintas ratų arkas. Galinis ortakis ir apatinė automobilio dalis yra dažomi kėbulo spalva. Veržlaus automobilio įspūdį sustiprina juodos modelio ir kitų parametrų raidės, 20 colių ratlankiai, juodi priekiniai ir užtamsinti galiniai LED žibintai.
Sportiškame „Cayenne GTS“ salone dominuoja Alkantara. Šia medžiaga padailintos aštuoniomis kryptimis reguliuojamos sportinės sėdynės su GTS simbolika atlošuose. Išskirtinai tik GTS modeliai gali būti komplektuojami su raudonos arba sidabrinės spalvos interjero akcentais. Pasirinkta spalva nudažomas tachometras, dekoratyvinės siūlės salone, galvos atlošo dekoracijos ir saugos diržai.
Drauge su „Cayenne GTS“ debiutuojančiame baziniame „Cayenne“ modelyje montuojamas jau gerai pažįstamas 3,6 l darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kuris išvysto 300AG. Šis variklis nuo 0 iki 100 km/val. visureigiui leidžia įsibėgėti per 7,7 s, o su „Sport Chrono“ paketu – per 7,6 sekundės. Kaip ir kituose „Cayenne“, baziniame modelyje bus montuojama daugelis kurą taupančių technologijų, tokių kaip „Start/Stop“ sistema, variklio ir greičių dėžės temperatūros valdymas siekiant sumažinti trinties nuostolius kol variklis neįšilęs, riedėjimo išjungus variklį sistema. Šios sistemos leidžia naujajam „Cayenne“ kuro sąnaudas sumažinti 0,7 l/100 km iki 9,2 l/100 km, o CO2 išmetimą sumažinti 21 g/km iki 215 g/km.
Palyginus su ankstesniuoju „Cayenne“ naujasis modelis siūlo gausesnį standartinės įrangos komplektą. Be naujos aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėžės su „Start/Stop“ ir riedėjimo sistema, standartinėje įrangoje taip pat galima rasti pagrindinius biksenoninius žibintus, su keturių taškų LED dienos žibintais, daugiafunkcinį vairą su pavarų perjungimo svirtelėmis bei automatiškai užsidarantį bagažinės dangtį.
„Cayenne“ ir „Cayenne GTS“ pasauliui bus pristatyti Los Andželo automobilių parodoje lapkričio 19 dieną. Lietuvoje „Porsche“ įgaliota atstovė „Prime Auto“ jau priima išankstinius „Cayenne“ ir „Cayenne GTS“ užsakymus.
Iš anksto naująjį modelį užsakantys pirkėjai jį turėtų gauti kovo mėnesį.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gamintojai – tarp optimizmo ir rūpesčių
Transporto priemonių ir joms skirtų reikmenų gamintojų stovyklose – permainingos nuotaikos: vieni džiaugiasi ūgtelėjusiu pardavimu, kiti kremtasi dėl sumenkusio pelno ar ketina atleisti darbuotojus, uždaryti gamyklas. ...
-
Ralio dalyviai pagerbs legendas
Kitąmet sausį vyksiančio 47-ojo Dakaro ralio dalyviai lenktynes pradės pagerbdami šių varžybų legendas, šiemet iškeliavusias anapilin. ...
-
Šalčio išdaigos baisios tik nepasiruošusiems1
Šią savaitę pasirodė pirmieji pranešimai apie plikledį. Staiga užklupusi šalna gali tapti nemalonumų kelyje priežastimi. Prastos padangos ar netinkamai prižiūrima stabdžių sistema šią tikimybę padidina dar labiau. O kur...
-
Į uostą elektromobiliais – lyg traktoriais5
Kadenciją baigianti valdžia ateinančiai projektuoja vieną iš „vinių“ – duobėtų kelių Lietuvoje pastatyti tūkstančius elektros įkrovimo stotelių. ...
-
Lietuvos žiemos pokyčiai verčia permąstyti taisykles: ar laikas didinti greitį?21
Kas pusmetį automagistralėse ir greitkeliuose keičiasi maksimalus leistinas greitis, tačiau šie reguliavimai nustatyti dar prieš 20 metų ir daugiau nekeisti. Klimatui šylant, lapkritį dažnai nebūna sniego, tad saugaus eismo ekspert...
-
Aktualu vairuotojams: įsidėmėkite šią datą, nes įsigalioja draudimas3
Nuo sekmadienio įsigalioja draudimas vairuoti automobilius su vasarinėmis padangomis. ...
-
Klastočių perliukai: minia savininkų ir stebuklingas atjaunėjimas
Nors dauguma vairuotojų vengia transporto priemonių, kurių rida suklastota ir yra apgadinti, tačiau automobiliai gali turėti ir daugiau paslapčių. Kai kurių modelių savininkai nepaliaujamai keičiasi, o eismo įvykių skaičius žymimas dešimti...
-
Ateityje į gintarinį pajūrį – ant magnetinės pagalvės9
Skraidantys automobiliai, bateriniai ir magnetinės levitacijos traukiniai – tai ne fantastinio filmo scenarijus, o jau netolimoje ateityje Lietuvą pasieksiančios inovacijos. ...
-
Rinkos pulsas: spalis – permainingas
Spalio mėnesį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) bendrasis registravimas ūgtelėjo iš viso 28,1 proc. – iki 3 045 vnt. Rinkos lyderė – „Škoda“. ...
-
Parlamentas linkęs įvesti praktinį egzaminą mopedų vairuotojams, prie vairo galėtų sėsti nuo 16 metų
Seimas po svarstymo pritarė, kad AM kategorijos transportą – mopedus ir lengvuosius keturračius – vairuoti galėtų mažiausiai 16 metų amžiaus žmonės, išlaikę praktinį egzaminą. ...