Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA) kaip ir kasmet apdovanojo bei pagerbė iškiliausias įmones, praėjusiais metais pasiekusias geriausius rezultatus. Nominacijos „Už darbuotoją“ laimėtoju tapo UAB „Klaipėdos paslaugos“.
Kasdien ankstyvą rytą, nuo 3–4 valandos, į pagrindines uostamiesčio gatves išvažiuoja UAB „Klaipėdos paslaugos“ vakuuminės šlavimo mašinos, iš kelkraščių surenkančios dar žiemą išbarstytą smėlį, susikaupusias dulkes, pernykščius lapus. Šiemet šlavimo darbai pradėti neįprastai anksti – vasario pradžioje. Per du mėnesius nuo Klaipėdos gatvių bei šaligatvių jau surinkta virš 855 tonų sąšlavų.
Parengti planai pirties paslaugas teikiančią bendrovę „Vildmina“ prijungti prie savivaldybės įmonės „Klaipėdos paslaugos“. Jei uostamiesčio politikai pritars šių bendrovių sujungimui, ateityje pirtį planuojama atnaujinti už daugiau nei pusę milijono eurų.
Elektra varomas transportas tampa kasdienybe. Gatvėse pastebimai daugėja elektrinių lengvųjų automobilių, jų gamintojai skelbia apie augančius pardavimus. Ne vienas klaipėdietis jau išbandė ir keliones mieste kursuojančiais elektra varomais autobusais. Juos eksploatuojančios bendrovės UAB „Klaipėdos paslaugos“ specialistai pripažįsta, kad naujieji „YES EU18“ – tai kompiuteriai ant ratų, tai naujos technologijos ir galimybės, kurias dar reikia įvaldyti.
Kovo mėnesį padėtas taškas UAB „Klaipėdos paslaugos“ 13 elektra varomų autobusų įsigijimo projekte. ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo kontrolę vykdantys ekspertai iš Centrinės projektų valdymo agentūros apžiūrėjo įsigytus „YES EU18“ autobusus ir be pastabų pasirašė dokumentus, fiksuojančius projekto pabaigą.
Klaipėdoje galima suskaičiuoti bent dešimtį įmonių, teikiančių keleivių pervežimo paslaugas. Vienos jų aptarnauja tarpmiestinius maršrutus, kitos veža tik pagal užsakymus, trečios dirba reguliariuose maršrutuose. Bet renkantis darbovietę visada iškyla klausimas: o kur geriausia dirbti autobuso vairuotoju?
Klaipėdiečiams kilo nepatogumų dėl išjungtų apšvietimo stulpų nuo Baltijos iki Taikos prospekto, o Priestočio gatvėje tamsiu paros metu nebuvo matyti nei šaligatvio, nei autobusų stotelės. Žmonės svarstė, galbūt vykdomi remonto darbai, o gal nuo šiol visuomet teks vaikščioti tamsoje?
Dalis uostamiesčio gyventojų pastebi, kad apšvietimo žibintai mieste kasdien įjungiami ir išjungiami vis kitu laiku. Nors vieni mano, kad taip taupoma elektra, kiti tikina, kad žibintus reikėtų išjungti anksčiau, o treti skundžiasi, kad jie išjungiami per anksti.
Pernai iš „Klaipėdos autobusų parko“ į „Klaipėdos paslaugas“ pervadintos municipalinės įmonės generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas praėjusius 2023-uosius apibendrina fraze: „Tai buvo atsinaujinimo metai“.
Nuo 2024-ųjų sausio į uostamiesčio gatves išriedės inovatyvūs ir ekologiški elektra varomi autobusai. Jiems jau įrengta 13 įkrovos stotelių, kur vienu metu bus įkraunami 26 elektriniai autobusai.