Greitojo maisto tinklai konkurencijos nebijo

  • Teksto dydis:

Žinią, kad Lietuvoje plėtros galimybių dairosi vienas seniausių Amerikoje greitojo maisto užkandinių rinklų "Steak'n'Shake" Lietuvos užkandinių tinklai sutinka ramiai. Pasak jų, greitojo maisto restoranų rinka kyla, tad valgytojų pakaks visiems, ketvirtadienį rašo "Verslo žinios".

Į Lietuvą tinklas žvelgia kaip į vieną iš jiems patrauklių rinkų, tačiau tiesiogiai savo restoranų veikiausiai nesteigs, užtat pristatys tinklo franšizės įsigijimo galimybes Lietuvos verslininkams.

"Fast Foods Group", valdančios greitojo aptarnavimo restoranus "Kentucky Fried Chicken" ir piceriją "Pizza Hut", vadovė Aurelija Gorelienė teigia, kad bendros Lietuvos greitojo aptarnavimo restoranų rinkos tendencijos palankios naujų dalyvių atėjimui: ši rinka auga, duris atveria daug naujų maitinimo vietų.

"McDonald's" vykdomasis direktorius Baltijos šalyse Tomaszas Nawrockis (Tomašas Navrockis) taip pat teigė, kad Lietuvoje valgymo ne namuose rinka kasmet pamažu auga.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių